Heipsis

vaakavaaka

löytyykö yhtään sellaista vaaka ihmistä joka tekee päätöksiä , hulluja päätöksiä hetken mielijohteesta?

11

1421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakafemalen

jotka tekivät, varoituksista huolimatta, "hullun" päätöksen ja siinä meni päätöksentekijöiltä luottamus sekä maine ja tämän lisäksi muutamalle muulle viattomalle uhrille koitui taloudellista ja ajallista haittaa ko. vaakojen toimesta.

• näin se vaan on

ei tee hulluja päätöksiä. Vaaka tekee perusteltuja päätöksiä.

• se vaan on :))

kuin tekee itsenäisiä päätöksiä, vaaka kuitenkin yhtyy joittenkin muiden tekemiin perusteltuihin päätöksiin.
        Nimenomaan näin...

• mellli77

kyllä niitä on tullut tehtyä,ja varsinkin silloin kun oma ex puoliso jäi kiinni pettämisestä.en kuitenkaan itse alentunut samalle tasolle,vaan otin vaan tyttöporukalla vapaa aikaa 24h risteilyn merkeissä.eli pullo hytissä viinaa likkakaverin kanssa,ja siinähän se retki tulikin vietettyä nukkuessa hytissä.sen verran voin kertoa että mitä vähemmän saan huomioo omalta kumppaniltani,sitä katkerammaks ja vittumaiseksi muutun,koska mun tärkein prioriteetti on tehdä oma kumppani onnelliseksi.ja vaadin myös samaa itselleni että tunnen oloni rakastetuksi,kun rakastan jotain teen sen todella sydämestäni,esim passaus,mutta odotan saavani samaa takas mitä itse toiselle annan.terv:2 pienen pojan yh äiti joka nykyään on ns ei tyytyväisessä suhteessa..kaipaan huomioo yhtä paljon kuin annan sitä muille.kun hoidan 3 ns miestä olisi kiva jos saisin osakseni huomioo ja rakkautta yhtä paljon kun sitä muille annan.haluan että myös musta huolehditaan yhtä paljon kun mä muista.

• vaakanainen

---
        Aivan...Olen, kyllä, sama mielta sinun kanssasi... Tuntuu, kun olen kirjoittanut itse...

• suo:

Antoipa vaakanaiselle miten paljon hyvänsä hän ei ole tyytyväinen.
        Saatuaan haluamansa huomionosoitukset ja asiat ne muuttuvat itsestäänselvyyksiksi ja arkipäiväisiksi jutuiksi ja taas puutuu elämästä sitä jotakin, jolle vaakanaisella ei ole edes selkeää määritelmää.

• €€€€€
        suo: kirjoitti:

Antoipa vaakanaiselle miten paljon hyvänsä hän ei ole tyytyväinen.
        Saatuaan haluamansa huomionosoitukset ja asiat ne muuttuvat itsestäänselvyyksiksi ja arkipäiväisiksi jutuiksi ja taas puutuu elämästä sitä jotakin, jolle vaakanaisella ei ole edes selkeää määritelmää.

Niin tuttua monelle...naiselle;))!!

• nuo
        €€€€€ kirjoitti:

Niin tuttua monelle...naiselle;))!!

eurot kovinkin oleellisesti asiaan ja miten pitkälle niillä voisi täyttymättömien toiveitten tynnyriä täyttää ? :)

• €€€€€
        nuo kirjoitti:

eurot kovinkin oleellisesti asiaan ja miten pitkälle niillä voisi täyttymättömien toiveitten tynnyriä täyttää ? :)

vertauskuvallisia... siinäpä se, tynnyri voi olla liian täysi ja vaaka kyllästyy. heittää kaiken vaan menemään, yks kaks.

• vesku69
        €€€€€ kirjoitti:

vertauskuvallisia... siinäpä se, tynnyri voi olla liian täysi ja vaaka kyllästyy. heittää kaiken vaan menemään, yks kaks.

jos se tynnyri räjähtää?
        sittenkö naurattaa?

• €€€€€
        vesku69 kirjoitti:

jos se tynnyri räjähtää?
        sittenkö naurattaa?

voi räjähtää, korkeintaa leviää ja on sievästi koottavissa ja jätettävissä taakse. hikeä ja kyyneliä riittää, mutta loppujenlopuksi tulee sitten se hymy...tai :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4161
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      490
      2305
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      141
      1845
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1204
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe