WC-paperi

köyhä

Mulla eí ole varaa ostaa joka kuukausi siteitä tai tamppooneita niin olen nyt vuoden käyttänyt kuukautissuojana tamppoonin tapaan veskipaperia.

Mitään ongelmia ei ole ollut ja rahaa säästyy paljon!
Onko ketään muuta joka käyttää veskipaperia?

18

5058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikatin

      Mä olen jo vuosia käyttänyt vessistä mutten toki kuitenkaan työntänyt sitä tamppoonin sijasta sisään. Sinnehän voi jäädä mätänemään jotain. Mä laitan häbäreiden väliin ja vaihdan aina kun käyn vessassa. niin että terveisiä köyhälle köyhältä...

      • juupaduu

        minä laitan kans sen veskis paperin häpyhuulien väliin hyvin toimii mulla onkin suuret häpykset


    • Krista

      Moi!!!!
      Mäkin käytään wc-paperia menkojen aikana.Kätevä tapa.
      Mutta ekalla ´päivällä ja joskus tokalakin pyrin käytämän siteeittä.
      Tosi fiksu tapa.
      Hyvää etten ole yksin joka tekee niin

    • Minä

      Juups. Elikkä jos on noin tiukka rahatilanne, niin lampsikaa oman kunnan terveyskeskukseen tai koulun terkkarille. Siellä tädit antaa kuukautissuojia ilmaiseksi ja ei ole edes noloa. Ja sit netistäkin saa tilattua kuukautissuojia esim. http://www.libresse.fi

      Että älkää nyt hyvät ihmiset enää vessapaperia sinne tunkeko. Se on epähygieenistä ja siitä saattaa jäädä emättimeen palasia ja niistä saattaa aiheutua ikäviä tulehduksia. Paperi ei muutenkaan tee hyvää limakalvoille. Ne voivat kärsiä (koska wc-paperi on tehty imemään kosteutta) ja jos emättimen limakalvot kuivuvat liikaa on siinäkin tulehdusvaara.
      Limakalvojen yleisin tulehdus on hiivasieni. Se on inhottava tulehdus joka aiheuttaa sietämätöntä kutinaa. Hiivalääkkeet maksaa jotain 15 eroa, joten siteet tulevat halvemmiksi.

      Hyvät naiset. Käyttäkää siteitä. Eikä maksa paljoa. Ei tod.

    • nanna

      Siis toi on ihan järkyttävää! En ois voinu kuvitellakkaan että joku tommosta tekee! Aina sitä sen verran rahaa löytyy että siteitä ostaa!

    • Kuukuppiii

      Osta kuukuppi. Maksaa noin 20€-30€ ja kestää monta vuotta. Siinö säästyy ja on paljon käytännöllisempää

    • vessapaperin.käyttäjä

      Käytin myös nuorena vessapaperia, ei ollut rahaa ostaa suojia, mutta ikävää se oli kun eihän se vessapaperi hyvin suojannut. Onneksi sitä sai koulun vessasta otettua, kotona olisivat varmaan huomanneet mihin vessapaperit kuluu, köyhiä oltiin.

    • Anonyymi

      Olen 11 vuotias minulla alkoi yht äkkiä ekat kuukautiset ja en tiedä onko meillä tamppooneja tai siteitä toden näköisesti on mutta en tiedä missä. Ja laitoin vessa paperia siteen tilalle voiko vessa paperia pitää yön yli korvaajana siteelle?

      • Anonyymi

        No senkun pidät! Mutta harvoin se vessapaperi kovin pitkälle riittää. Aamulla voi sänky lainehtia verta. Se on vaan parasta pyytää äitiä apuun!


    • Anonyymi

      Hommaa kuukuppi. On kestävä ja halpa.

    • Anonyymi

      Kuukautissuojat maksaa muutaman euron.Pitäiskö sun hakea toimeentulotukea jos sulla ei ole laittaa 2 euroa kuukautisuojiin.

      • Anonyymi

        Prsimasta saa alle 2 eudolla sidepaketin.Voisitko jostain säästää sen 2 euroa joka kuukausi?Tamponit maksaa 1,60 e.Ei mielestäni niin kallista etteikö vois säästää jostain.


      • Anonyymi

        Ehkä on jo rahaa ostaa ja käyttää siteitä, onhan tuosta kuitenkin jo 20 v aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä on jo rahaa ostaa ja käyttää siteitä, onhan tuosta kuitenkin jo 20 v aikaa.

        7.8 2022 kirjoitettu viesti .Onko sulla noin huono matikkapää ettet osaa numeroita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7.8 2022 kirjoitettu viesti .Onko sulla noin huono matikkapää ettet osaa numeroita?

        19.02.2003 14:16 Viesti on aloitettu tuolloin, ja siihen kommentti näytti olevan, ei myöhempiin kommentteihin.


    • Anonyymi

      Isoista k kaupoista oon löytäny 90cntllä perussiteitä. Ne on pakattu valkoiseen jossa on kiva vihreä perhonen 😀 yhtä hyviä ku ne kalliimmatki

    • Anonyymi

      Mäkin oon käyttänyt w-c paperia mun ihan ekalla kerralla,mutta nyt köytän siteitä!

    • Anonyymi

      Mä oon mun ekana päivänä käyttäny wc paperia mut illal pyysin siteitä.Siitä lähtien en oo käyttänyt wc paprua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe