Ihmettelen sitä että mulle tulee enemmän finnejä kasvojen oikealle puolelle. Vasen poski on melkein puhdas aina, oikea puoli senkin edestä täynnä ihonalaisia finnejä. Voisko tosiaan johtua lakanoista/tyynyliinoista tms, niin kuin ollut tässä joskus puhetta? Vai onko tää puhtaasti hormonaalinen juttu? Viime aikoina siihen oikeaan poskeen tullut kaikista eniten finnejä, ei edes leukaan tule noin paljon ja noin pahoja! Tosi oudolta näyttää! Vaihdan välillä harvemmin lakanoita, välillä kahden viikon väleinkin :o Voiko tyynyliinan vaihto vaikka joka 2pv auttaa?:D Kokemuksia?
aknen sijainti
6
1257
Vastaukset
- hmmmm
niin ja nukun siis yleensä oikealla kyljellä :D Ja jos katsoo mun naaman vasenta puolta ei välttämättä uskoisi että mulla on aknea!
- se siitä
johtuu. Mä oon huomannu ton saman jutun. Yritän nukkua siksi aina selällään ja se on myös auttanut jonkun verran.
- syvä filosofi
"Voisko tosiaan johtua lakanoista/tyynyliinoista tms, niin kuin ollut tässä joskus puhetta? Vai onko tää puhtaasti hormonaalinen juttu?"
Oishan se aika erikoista, että hormonaalisista seikoista johtuen finnejä tulis vaan toiseen poskeen. Kyllähän se varmasti se vaikuttaa, kumpi poski sitä tyynyliinaa vasten enemmän on.- ----
Jospa sitä ajatuksissaan räplää sormilla poskea? Käsissähän on tunnetusti aika paljon bakteereja.Pesuhan tietysti vähentää niitä.
- ...-...
Nukun vasemmalla kyljellä ja naama tyynyliinaa vasten. Vaihdan usein tyynyliinan ihan sen takia, että poski saa yöllä levätä puhdasta vasten. Ei kuitenkaa ole iso työ laittaa liinoja pyykkikoneeseen. Olen myös miettinyt tätä asiaa. Mulla akne on ainoastaan poskissa ja otsalla. Vas. poskessa sellanen peukalon kokoinen läntti,violetti ( ei mikään aine peitä, edes blasco) oik.poski parantumassa. Otsalla vanhaa arpea joka toivottavasti jonain päivänä häviää kokonaan.
- ihmetellyt
Olen miettinyt myös samaa. Mulle tulee finnejä oikeastaan vain kasvojen oikealle puolelle. Vasen poski on puhdas, mutta oikean posken kanssa on usein iho-ongelmia. Nukun mielestäni vaihtelevasti kummallakin puolella. Eikä tuo oikein hormooneistakaan voi johtua? Outoa. Ei ihotyyppikään voi kai olla erilainen eri poskilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202222Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742163Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä332016Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741356
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8761- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734