On hyviä kokemuksia, suosittelen! Meillä on taas kissa, joka nukkuu samalla tyynyllä kanssani...
kokeilkaa akupunktiota
3
452
Vastaukset
- zöbä
mikä on akupunktio?:D ku oon alelrginen kisuille ja kissan kuitenkin halusin..
- Tatssdauni
akupunktio on kiinalainen hoitomuoto josta ovat luopumassa kovaa kyytiä.Perustuu pitkälti humpuukiin Hyödyntää lumevaikutusta eli jos olet oikeasti allerginen ei siinä neulanpistot auta.
- joka toimii
joten jätä tuo yllä oleva vastaus oman onnensa nojaan. Jos hoitaja on asiantunteva, pitäisi hoidon auttaa allergiaoireisiin, ainakin suurimmalla osalla ihmisiä. Kannattaa käydä tutkimassa akupunktiopalstaa, sieltä löytynee jotain tietoa ja jos ei löydy, kysy tarkemmin.
Käytännössä hoitaja tekee diagnoosin ja laittaa sen jälkeen neuloja ihoon, jotka vaikuttavat jonkin aikaa. Hoito tasapainottaa elimistöä ja helpottaa oireita. OIreet pysyvät poissa jopa usean vuoden, riippuen vähän ihmisestä ja varmaankin myös hoitajan ammattitaidosta. Samalla kun allergia helpottaa, saattaa helpottaa moni muukin vaiva. Kannattaa kertoa ongelmistaan mahdollisimman monipuolisesti hoitajalle, jotta diagnoosin teko onnistuu mahd. hyvin.
Omalla kohdallani kyseessä ei ollut perinteinen allergia, mutta sain kuitenkin oireita kissasta ja koirasta. Koiraa en uskalla ottaa vieläkään sisätiloihin, mutta kissan kanssa pärjään loistavasti. Toki koirankin kanssa pärjään nykyään paljon paremmin, esim. kyläreissuilla on helpompaa ja ehkä joskus otamme vielä jonkun ulkokoiran... Sillä ehdolla, että hoito ei ole ainoastaan minun vastuullani.
Ja lopuksi, tuo viereinen vastaus on täysin pötyä, kirjoittaja ei tiedä mistään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165383Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361691- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201139Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861053Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64941
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846