SUOMI KP:EEN. MAKSAN 150-170 EUUTA KPL. KUNNOSTA [email protected]
Myytkö
9
1407
Vastaukset
- omistajaa
eikä myy kyllä kukaan muukaan kun niillä saa kolmekin sataa euroa kun laittaa huuto.nettiin. Kuka hullu sulle tuolla hinnalla möis kun enempiki saa!
- pelit
Nämä mahdolliset tuotteet ei tule minulle. Välitän vain viestin,mutta viesti on kuitenki sama.
- pohjaroppu
pelit kirjoitti:
Nämä mahdolliset tuotteet ei tule minulle. Välitän vain viestin,mutta viesti on kuitenki sama.
Armeija myy Hämeenlinnassa ja Lylyssä 150 E kpl.
- Pohjaroppu
pelit kirjoitti:
Armeija myy Hämeenlinnassa ja Lylyssä niitä 150 E
kpl.Kysy sieltä.Tietämätön maksaa huutonetissä maltaita. - kaikki tietää
Pohjaroppu kirjoitti:
kpl.Kysy sieltä.Tietämätön maksaa huutonetissä maltaita.Mitä ne hämeenlinnassa maksaa. Mutta kun kaikki ei asu hämeenlinnassa, ei edes lähelläkään. Siksi "ylihinta".
En käsitä miksi ei armeija voi postittaa ennakkomaksua ja tilausta vastaan noita dekoja. Ennakkoon voi kyllä armeijalta tilata toimivan aseen, mutta se täytyy noutaa. kaikki tietää kirjoitti:
Mitä ne hämeenlinnassa maksaa. Mutta kun kaikki ei asu hämeenlinnassa, ei edes lähelläkään. Siksi "ylihinta".
En käsitä miksi ei armeija voi postittaa ennakkomaksua ja tilausta vastaan noita dekoja. Ennakkoon voi kyllä armeijalta tilata toimivan aseen, mutta se täytyy noutaa.Varikon myyntiajatkin ovat keskellä viikkoa ja keskellä päivää-ruokatunnit. Välttämättä ei edes saa dekottuja aseita, jos sepällä on ollut muita töitä.
- missä
Pohjaroppu kirjoitti:
kpl.Kysy sieltä.Tietämätön maksaa huutonetissä maltaita.on lyly.niin haen 5 kpl, ehkä enempi
- vielä.
missä kirjoitti:
on lyly.niin haen 5 kpl, ehkä enempi
täällä lukee ,että mäkkylä. Kerro missä ?
- schnitter
Pohjaroppu kirjoitti:
kpl.Kysy sieltä.Tietämätön maksaa huutonetissä maltaita.Onko deaktivioitu vai pitääkö olla keräilijän status. Kerro satus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783