Yön paras biisi?

shikakaka

On ehdottomasti: Laulu meille kahdelle.

18

5796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wiilma

      Makuasioista ei kannata kiistellä...

      Minun helmeni löytyy varieteeltä.Oikeastaan koko levy on parasta mutta ykkösiä kaikitenkin ovat Yhden illan varietee ja Vain varjot häntä seuraa

    • on tässä,tai osa niistä....

      Pahan heitit.tykkään yleensä Hakulisen biiseistä;etenkin Yhden illan varietee,Likaiset legendat 1,Särkynyt enkeli....Tie sydämeeni,Joutsenlaulu...niit on nii paljon.ne on kaikki niin hyviä!!!

      • hekea

        Katujen kuningatar,Tie sydämmeeni,kuorotyttö


      • jano-72
        hekea kirjoitti:

        Katujen kuningatar,Tie sydämmeeni,kuorotyttö

        Vanhemmista parhaat:
        Likaiset Legendat I&2
        Vain Vuoksi Toisten?
        Sunnuntai-Iltana (Klo 21.00)
        Onnellinen perhe

        Uusimmista parhaat:
        Tie sydämeeni
        Rakkauden vahvistama
        Jäämeren Tuulet
        Rakkaus On Lumivalkoinen

        Mutta Yöllä ei oikeestaan ole yhtään huonoa biisiä!!!


      • Pieni ihminen suuresta maai...
        hekea kirjoitti:

        Katujen kuningatar,Tie sydämmeeni,kuorotyttö

        Yhteen sydämeen ei edelleen mahdu kahta ämmää...


    • suosikit

      viisi kaunista yötä ja kulkuripoika

    • nokia

      mun mielestä yöllä on monta todella hyvää kappaletta:)

      • kimmo_80

        Mä pidän Vie mut minne vaan,Särkyvää,Likaiset legendat 1,Miehen tie ja Tie sydämeeni biiseistä eniten.


    • ssssssss

      Joutsenlaulu

    • hjuumormies

      Mä olen aina tykännyt laulu rakkaudelle kappaleesta, myös tiia maria sekä joutsenlaulu toimii aina, mutta nyt tota rmj-dvd:tä kuunnellessani nousi kyllä ehdottomasti yhden illan varietee suosikkien joukkoon ja tie sydämeeni samoin!

    • Hanna

      Melkein kaikki Yön kappaleet ovat hienoja ja lempikappaleita on pitkä lista. Itselleni tärkeimmät kappaleet ovat kuitenkin Särkyvää ja Hän tanssi kanssa enkeleiden. Kärkikastiin kuuluvat myös Ihmisen poika, Laulu rakkaudelle ja Niin paljon meihin luotettiin.

    • Hanna

      mun mielestä yön paras biisi on sunnuntaina kuolee kuninkaat!! kuunnelkaa niin tiedätte!!!

    • blaskjar

      se se on!

    • minä vaan

      yön paras biisi on ihmisen poika!!!!

    • Yön paras biisi on mielestäni Yksi askel liikaa,mutta ovay kaikki muutkin todella hyviä.Hyvänä kakkosena tulee särkynyt enkeli.

    • Se se

      ".. kahdestaan pojat nurmikolla makaa"

      Sehän se on.

    • Pieni ihminen suuresta maai...

      Suosikit vaihtelee ajan kuluessa ja hyviä biisejä Yö on tehnyt paljon, mutta eiköhän ne parhaat biisit Varieteelta löydy, Yhden illan varietee, Särkynyt enkeli, Vain varjot häntä seuraa. Myös Ihmisen Poika ja Enkelille ovat hyviä.

      • Tiedän, että olen jo kirjoitanut, mutta toivottavasti tuo ei haittaa ;) Niin yhdyn edellisen vastaukseen, suosikit tosiaan vaihtelee kovasti ajan myötä. Nyt tällä(kin) hetkellä suosikkini on Yksi askel liikaa, mutta toisena tuleekin Yön uusimalta albumilta, Valtakunnalta lempparikappaleeni: Onnellisten juoni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe