Onnellisuus on korvien välissä - ainakin osittain. Onnellisuus on asenne elämään. Kykykin se on; taito poimia mustien kivien joukosta pienet kirkkaat kivensirpaleet.
Väitän, että vanhemmat pariskunnat, jotka enää vain "syövät" toistensa elämänhalua ja -voimia, täytyisi erottaa väkisin. Juuh... Tuntuu varmasti hullulle, mutta tätä minä olen mieltä.
Samoin väkivaltaiset avioliitot tulisi "katkaista" yhteiskunnan toimesta.
Mihin asioihin sinä haluaisit puuttua raalla kädellä? Auto valtiolle ekan rattijuopumuksen jälkeen; putket poikki vastuuttomilta? Huumediilerit Siperiaan?
Kerro.
Väite
16
1219
Vastaukset
- Tok-Fia
ku**i poikki.
alasti pakkasella lyhyeen kettinkiin kiinni ilman
ruokaa ja juomaa sekä muutaman kerran päivässä
kunnon huitaisu harjanvarrella persuksiin!
- DoeJohn
.. täysin samaa mieltä noista kaikista. On monta muutakin mitä tuonne pitäis lisätä, mut just nyt lyö tyhjää sen verran, ettei tuu mieleen ..
No, rattijuopot, narkkarit ja etenkin pedofiilit .. niillä vois täyttää vaikka soita .. Onnellisuus on tie, ei päämäärä.
Jos et ole tyytyväinen elämääsi täsä ja nyt niin miten sinä voisit olla sitä jossain muualla.
Laina sanoja mutta tosia.
Tuohon väittämääsi vanhemmista pariskunnista olen vankasti eri mieltä.
Miten sinä voit sanoa noin??????????
Vai ymmärsinkö tekstisi jotenkin väärin. Hmmm....- niisku-myy46
kuinka kaksi vanhempaa ihmistä vain kiusaa toisiaan olemalla yhdessä. Siksi väitän, että joskus olisi parempi jonkun virallisen tahon puuttua asioihin. Lähiomaiset eivät voi auttaa; he ovat ainoastaan likasankoja, joille kaadetaan kaikki ja vaaditaan ymmärrystä... Ei ole herkkua pitemmän päälle.
- jpntar
....Niin. Onnellinen ihminen taitaa olla kuolemassa sukupuuttoon..:(...Osaammeko me enää löytääkään sitä ihan pientäkin aihetta onneen? Näyttää välistä, että maailmassa on vain kurjuutta ja itkua..Nykymaailma se syö ihmiset hengiltä...ja tulee riitoja ja kaikkea muuta.
Minun mielestäni lapsia ei saisi synnyttää maailmaan ellei niistä pidä sitten huolta! Lapsi on viaton.- DoeJohn
aivan totta. On ihanaa seurata oman lapsen kehittymistä ja varttumista ilman maailman pahuuksien vaikuttamista mielipiteisiin ja tajuntaan. Muutenkin on ihanaa seurata lasten vilpitöntä iloa erilaisista pienistä asioista.
Meillä aikuisilla on niin niin paljon opittavaa lapsiltamme. Ikuna ei pidä aikuistua aivan täysin (= ei tarkoita lapsellista käyttäytymistä kuitenkaan)
Itselläni oli elämässäni so far raskain syksy ja loppuvuosi. Otin itteäni niskasta kiinni ja aloin iloitsemaan pienistäkin asioista, mitkä positiivisina elämässäni olivat. Kannatti todellakin! Suosittelen muillekin erittäin lämpimästi ... ;D
- yxi
en kerro!
- huumeisiin,
pitäisi hirttää torille, ja jättää siihen korppien nokittaviksi.
"Sitä saa, mitä tilaa."- DoeJohn
.. viedä perinteisesti aamunkoitteessa navetan taa ja ..
t. kaupunkilainen - Tok-Fia
DoeJohn kirjoitti:
.. viedä perinteisesti aamunkoitteessa navetan taa ja ..
t. kaupunkilainennavetan takana?
T: Uteliaisuudesta tunnettu Tokis - DoeJohn
Tok-Fia kirjoitti:
navetan takana?
T: Uteliaisuudesta tunnettu Tokis.. miten pitkään olluna siellä lahden väärällä(?) puolella? ;D
Eikös siellä ennen vanhaan isännät antaneet nikkeliä mm. teurastettaville otuksille? Käsittääkseni siitä peräisin tuo vanha sanonta .. Korjatkoon joku jos tietää paremmin .. ;D - Tok-Fia
DoeJohn kirjoitti:
.. miten pitkään olluna siellä lahden väärällä(?) puolella? ;D
Eikös siellä ennen vanhaan isännät antaneet nikkeliä mm. teurastettaville otuksille? Käsittääkseni siitä peräisin tuo vanha sanonta .. Korjatkoon joku jos tietää paremmin .. ;Dhui..vai sellaista...no,sinne joutavat tuollaiset:((
Täällä olen ollut 26v. - DoeJohn
Tok-Fia kirjoitti:
hui..vai sellaista...no,sinne joutavat tuollaiset:((
Täällä olen ollut 26v.ei kai tuollaista enää näin urbaani aikana tapahdu .. EU:kin vaikuttaa .. siis teuraseläinten viimeisiin hetkiin ..
Diilareille mahdollisimman ikävä loppu. Näin olen mieltä vaikka voissa paistettais .. ;D - Tok-Fia
DoeJohn kirjoitti:
ei kai tuollaista enää näin urbaani aikana tapahdu .. EU:kin vaikuttaa .. siis teuraseläinten viimeisiin hetkiin ..
Diilareille mahdollisimman ikävä loppu. Näin olen mieltä vaikka voissa paistettais .. ;DOnneksi tieto niistä vaaroista on mennyt perille mun vanhimmalle ainakin,nuorin ei vielä ymmärrä sellaisista joten siitä tulen keskustelemaan hänen kanssaan myöhemmin.
Hyvin kouluissakin on puhuttu huumeista ym...
Tupakan vaaroistakin on keskusteltu ja lapset ovat hyvin vihaisia minulle kun mä tupakoin:((
- niisku-myy46
tuttavan tuttavaani. Hän on jo eläkkeellä oleva nainen. Lapsensa hoitanut yksin, koska mies kuollut nuorena. Hän, jos kuka, on sinut elämänsä ja itsensä kanssa. Nainen on suht vahvasti ylipainoinen; "joka ei kestä katsoa, kääntäköön katseensa pois" on kommentti omasta ulkonäöstä. Hän täyttää vuotensa elämällä; matkustelee jne. Nauttii myös yksinäisyydestä...On tyytyväinen, vaikkei mikään "porho" olekaan.
Jos meidät tavikset pistettäisiin vaikkapa asunnottoman toverimme asemaan, niin huh. Jopa osaisimme arvostaa kotiamme. Ja ylipäätään kaikkea sitä, mitä katsomme kuuluvan meille ihan päivänselvästi.
Se on kuitenkin niin pienestä kiinni, esim. terveys ja elämä yleensä. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enempi huomaan arvostavani sitä, että ylipäätään aamulla herään ja vielä terveenä ;)
Perjantai-iltana oli telkussa ohjelma, jossa piispa kiersi poliisin mukana yhden yön. Taisipa olla joku viikonlopun öistä. Korutonta kertomaa oli se, mitä telkusta näkyi. Huumeita, vanhempiensa pahoinpitelemiä nuoria yms.
Kun ihmisellä on kaikki paremmin kuin koskaan, hän on silti tosi onneton - onhan aika absurdia...
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412508Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse741816Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651238
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913