Tuli kiveniskeymä tuulilasiin. Missä paikassa Kuopiossa kiveniskeytymä kannattaisi korjata ?
Onko kellään kokemusta Kuopion liikkeistä, missä niistä syntyy paras korjaustulos ?
Tuulilasin korjaus Kuopiossa
13
8722
Vastaukset
- sama "vaiva"
Kiven iskemä tuulilasissa. Pitäisi korjata, mutta missä?
- Häränsilmä lasissa
Likolahdessa on firma, olisikohan tuulilasihuolto nimeltään, keltaisilta sivuilta löysin. Nuorehko ja pätevä mies asialla. Ei kauan nokka tuhissut kun paikkasi lasin eikä hinta ei hirvittänyt. Kannattaa muuten peittää se roso kirkkaalla teipillä tai kontaktimuovilla, ei mene töhnää sinne. Kuorma-auton renkaasta kimposi tuulilasiini kivi ja oli sellainen paukku, että hirvitti.
- Laatupaikka
Korjailen Hiltulanlahdessa: www.laatupaikka.fi
- jgiejwrgioerjgieor
eikö cittarin parkkipaikalla ole joku lasikorjaaja?
- Hasnkik
Savon Peili- ja Lasihiomo Tehdaskatu18
- dfhdfghfghfghj
Citymarkektilla on joku kundi
- iegjoi3gjoierjg
Tuulilasi -lehteeni ilmestyi nyrkiniskemä, minne voisin viedä sen korjattavaksi :D
- kgkghkghkhgj
Cittarilta saa tuulilasin vahvuuksilla, ei tarvitse silmälaseja.
- halpaa
missä olis edullin vaihtaa tuulilasi kuopiossa.
- UusLasi
Kuopion tuulilasihuolto Neulamäessä. Numeron löytänen googlella.
- jsjsj
123 tuulilasi Neulamäessä. On edullinen ja nopea palvelu.
- JarkkoSav
Lasinpojat.fi edullinen ja huippu palvelu.
- Anonyymi
Savon Tuulilasi Oy, Teräskatu 8, Kuopio
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849