Kopioitu toiselta palstalta:
Uurainen 30.12
Kadonnut musta 1,5-vuotias tanskandoggiuros Uuraisilla Salmikuukantieltä.
Tuntomerkkinä valkoinen pilkku rinnassa.
Yhteydenotot 040-749 1861, Marjaana.
Doggi kadoksissa!!!
9
1406
Vastaukset
- jenny''
onko tästä mitään uutta tietoa?? ...huolestuttaa!!!
- ...
vihdoin havainto,nähty liikkuvan palokassa... nyt kaikki silmät auki
- haluaisin sanoa että!
jos koira on viety esim kaupan pihalta tuossa on yksi hyvä syy jättää lemmikki kotia kauppa reissun ajaksi! itse en koskaan ottanut doggiani näille reissuille:(
mutta toivottavasti löytyy!- että tarkoititko
kyseisen koiran kadonneen kaupan pihasta? Itse olen kyllä ymmärtänyt, että se lähti karkuteille omakotitalon pihasta...
Toivotaan, että koira löytyy!!! - iss
että tarkoititko kirjoitti:
kyseisen koiran kadonneen kaupan pihasta? Itse olen kyllä ymmärtänyt, että se lähti karkuteille omakotitalon pihasta...
Toivotaan, että koira löytyy!!!nähty nenäinniemessä ja etsimässä tänään porukkaa omien koirien kanssa sorakuopilta
- havaintoja
iss kirjoitti:
nähty nenäinniemessä ja etsimässä tänään porukkaa omien koirien kanssa sorakuopilta
Resusta nenäinniemestä?
- havainto
havaintoja kirjoitti:
Resusta nenäinniemestä?
Mäki-Matista 29.1.!!!!!
- sddd
Näköhavainto 31.1 Keljon lidlin luona.
- löydetty
hukkuneena:(. Voimia omistajalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058