halvalla tie-/jokkis-/peltoautoja ja varaosia Kiire!

kyllästynyt

eli saab 99 ja ford taunus 1.6 piristetty meinasin tehdä tie auton eli on piristykset tehty kunnolla. Skoda 120 kun korjaa moottorin niin toimii.
myös varaosia melkein vaikka mihin
yht.300 euroa mutta voi ostaa myös erikseen.
löytyy 2kpl 15 piikkirenkaita ja 2kpl saab 96 moottoreita vaikka tästä kone skodaan.
hinnasta päästään aina sopuun.
ja voin sanoa että halvalla menee sillä autoissa ei ole reikiä vaikka jokkikseen tai tielle.

13

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tane

      Se sun ane onko jäljellä? Ja missä? Saat mäyräkoira pakin IVétä?

      • tanesta

        taunuksen hinta on 150 euroa. kärsii tarjotakin.
        Auto on Ylivieskassa


      • Lassi
        tanesta kirjoitti:

        taunuksen hinta on 150 euroa. kärsii tarjotakin.
        Auto on Ylivieskassa

        Miten olis 100€ ? Pistä puhelinnumero sähköpostiin niin soittelen.


      • taunus 1.6
        Lassi kirjoitti:

        Miten olis 100€ ? Pistä puhelinnumero sähköpostiin niin soittelen.

        130euroa niin saat tulla hakeen pois.
        mun puhelin nro. on 040-7094802
        soittele niin kerron lisää


    • 99

      myytkö piikkipyörät vanteiden kans? ja jos myyt nii minkä vanteilla? jos saba 99:n vanteilla níi ostan pois halvalla,.

      • zero_cool

        ne on saab 96 vanteilla tarjoa jotain.
        mutta löytyy saab 99 vanteet jos tarttet


      • 99
        zero_cool kirjoitti:

        ne on saab 96 vanteilla tarjoa jotain.
        mutta löytyy saab 99 vanteet jos tarttet

        mahd.pk. en välttämättä tarttis vanteita ollenkaa ku mulla on itelläki jo liikaa 99 vanteita..


      • piikit
        99 kirjoitti:

        mahd.pk. en välttämättä tarttis vanteita ollenkaa ku mulla on itelläki jo liikaa 99 vanteita..

        missäpäin asut ja tuolla hintaa saat noi piikkirenkaat osta multa toi 99 saabikin pois h. piikeillä ja saabilla 130euroa


      • 99
        piikit kirjoitti:

        missäpäin asut ja tuolla hintaa saat noi piikkirenkaat osta multa toi 99 saabikin pois h. piikeillä ja saabilla 130euroa

        saappeja kyllä riittää etten tartte autoa mut piikeistä olisin kiinnostunu. tosin tarttisin myös saapin b-koneen kytkimen ja paineasetelman mut et varmaan myy saappias osina?


      • zero_cool
        99 kirjoitti:

        saappeja kyllä riittää etten tartte autoa mut piikeistä olisin kiinnostunu. tosin tarttisin myös saapin b-koneen kytkimen ja paineasetelman mut et varmaan myy saappias osina?

        paljonko maksat niistä saat mieluiten itse hakea ne. voin kyllä laittaa postissa jos sää maksat postikulut. ois mulla saab 96:sen osia jos tarttet.


    • Moottori

      Onko sulla kunnossa olevaa 96:n konetta? Paljonko pyydät?

    • lol0106

      mistä saa halvalla 99 saabin

    • pelto auto

      mis päin autot voisin ostaa jonkun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe