Sukupuolielimien rapsuttaminen

Juuliska-

Jo paljon puhutun ilman päästelyn ja röyhtäilun lisäksi korpeaa niin vietävästi kun kadulla marssii vastaan näitä miehiä jotka kyhnyttävät haarojaan kuin tuhannesta satiaisesta kärsisivät. Usein tätä tekevät ulkomaalaiset miehet tai vanhemmat lihavammat suomalaismiehet, jotka myös tuijottavat perään, viheltelevät ja kyselevät (seksi)seuraa. Luulevatko miehet tosiaankin että jotakuta kiinnostaa sellaisen äijän seura joka näyttää käsivän sukupuolitaudista tai loisista genitaalialueellaan?

16

3152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapsuttaja

      Kyllä sitä haarojaan rapsuttaa ihan joka ihmistyyppi, oli lihava tai laiha. MInulla on hoikka nuorehko miestyökaveri, ukkomis muuten, ja en ymmärrä miksi hän lähes silmännopeudella kapsauttaa muniaan monta kertaa päivässä. Ehkä hän ei itse sitä huomaa, mutta muut kyllä huomaavat. Hän tekee sitä ihan missä vaan, jopa ruoklan jonossa. Varmaan kutittaa, mutta menisi lääkäriin. Liekö saanut hiivatulehduksen eukoltaan.

      • Raaviskelija

        Ei ole tuollainen alapään kaivelu ja rapsuttaminen normaalia, vaan kyse on jostain taudista. Voi olla herpes, satiaiset, hiivatulehdus, huono hygienia tmv. Kehottaisin menemään lääkäriin. Ei terveen ihmisen (ylä- ja alapäästään) tarvitse sukupuolielimiään yhtenään rapsutella. Jos vikaa ei löydy alapäästä niin taatusti löytyy sitten yläpäästä.


      • ajattele vähän..

        Onko sinulla kokomuksia sellaisen letkun kanssa elämisestä? Se ei aina automaatisesti ole hyvässä asennossa. Sitä kohentaa ihan luonnostaan.

        Voin silmissäni nähdä teidän juoruavan akkalauman joka oikein vahtaamalla vahtaa milloin käsi käy alapäässä.


      • minkäs sille

        mahtaa. Etelämaissahan se kuuluu miesten pakollisesti noudatettaviin tapoihin ja meneekin aivan liiallisuuksiin.
        Mutta täytyyhän niitä muniansa aina asetella parempaan järjestykseen ja virkistävääkin se on. Tosin mieluummin huomiota tavoittelematta.


    • huomannut

      Oletko huomannut sellaisen ilmiön, että jos mies ei satu pitämään jostakin naisesta, niin hän hyvin herkästi huomauttelee tai vihjailee naisen huonosta käsihygieniasta, vaikka muutoin yrittäisi näyttää tälle hyvää naamaa.

    • kyllä

      itseänikin kun munia tulee raavittua silloin tällöin ja joskus huomaamattaan siten että muutkin näkee. Mutta toisaalta kelpaahan niitä rapsutella kun kerran sellaiset on suotu, eli akat hiljaa!

    • tiedätkään

      Entäpä jos ko henkilöillä onkin pikkulemmikkitarha haaraperissään ja niitä lelliäkseen hiukka sillon tällöin niitä kyhnyttelee, niin sillonhan olet oikean arvion tehnyt.
      Saattaapi olla, että niillä on paikat muutenkin pesunpuutteessa hiukka rohtuneet tai karstoittuneet, käytön puutteessa.
      Itse en kyllä pahemmin moisia rapsuttelijoita ole huomannut, mutta en nyt niin paljon vierasperäisten, kuin muidenkaan jalkovälejä kulkiessani väijy.
      Eikös se ole sitten toisaalta hyvä, että rapsuttelevat, niin ei suotta tule iskettyä sellaista, kellä lienee ylläreitä tarjolla.
      Sehän on kuin liikennevalo, että jos rapsutan, käyttö kielletty tai ei kannattavaa.

    • epäilyttävää..

      Kotonaan voi piereskellä ja raapia kassejaan ihan niin paljon kuin haluaa mutta pitääkö sitä tehdä yleisillä paikoilla kuten kaupassa tai ravintolassa. Jos kutiaa niin paljon on todellakin syytä mennä lääkäriin, tai jos on niin huonot kalsarit että niitä pitää koko ajan korjailla on ehkä hommattava uudet kalsarit tai olla vaikka käyttämättä.
      Ihmeellistä että niitä pitää kaapia koko ajan...

    • heeban

      joka tuolilla istuessaan raapii persettään niin antaumuksella, että on tipahtaa tuolilta.

      • missing.you

        Hahhahhahahahaaaaaaa :D
        Mua ihan aidosti nauratti tää juttu

        "Tunnen
        heeban

        joka tuolilla istuessaan raapii persettään niin antaumuksella, että on tipahtaa tuolilta. "



        Ku mulle välähti sellanen mielikuva tästä tapahtumasta niin ... hahahahaha... :D

        Onneks en tunne tollasia jotka rapsuttelis koko ajan. Kyllä jokasta voi joskus kutittaa "sieltä" ilman että on satiaisia tai mitään muutakaan tautia.
        Mutta tollanen antaumuksellinen perseen rapsutus että meinaa penkiltä pudota... eihän täs pysty edes kirjottamaan ku niin naurattaa :D


    • Juupasenjuu

      Hoh hoh! kaikkeen sinäkin kiinnität huomion! Hei pieni vihje: HANKI ELÄMÄ!!

      • ...

        näkevät silmät suotu, niin minkäs sille mahtaa jos sattuu näkemään kun joku raapii haaruväliä. Sama vähän jos naiset puristelisivat rintojaan, varmasti siihen kiinnitettäisiin huomioo!


    • näyttää kiinnostavan sinuakin.

      eli jatketaan samaan malliin.

    • iloiseen munan-

      rapsuttajien ja kassinkaaputtajien sakkiin. Olen uteliaana seuraillut hänen ruopsutteluaan. Se on jotenkin niin kodikasta.

    • Kalle,,

      yks saatanan ruma akka stoccan baarissa. Sillä oli minihame ja rikkonaiset sukkahousut jalassa. Se kaivoi vittuaan kuulakärkikynällä kun se istui minua vastapäätä. Yritti siinä vielä mokoma paskakasa hymyillä minulle. Hyi helvetti mikä huora saatana. Eiks ollutkin huonotapainen akka? Siltä valu jotai sellasta keltasta lillukkaa vitusta.

    • SideSee'er

      Turkkilaiset ja muut välimerelliset miehet rapsuttelevat muniaan koko ajan. Sitten samalla vielä etsivät katsekontaktia naiseen. Tämä tekee vaikutuksen suomettariin, jotka vikisevät kiihkosta näiden ylkien edessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe