Onko tietoa hotelli Le Flamboyantista Playa El Agualla?

Matkalle lähdössä 23.1.

Hei,
onko tietoa hotelli Le Flamboyantista. Olemme menossa sinne Tammikuussa. Olisin tosi kiitollinen tiedoista.

9

2578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keb

      plazan sivuilla on aiheesta viime keväisiä kirjoituksia, mutta itsekin toivoisin jonkun kirjoittavan tämän talvisista kokemuksista.

      Lomakuume on kovassa nousussa, vaikka vielä on kuukausi aikaa lähtöön.

      Tulethan itse laittamaan kuulumisia jos ehdit ennen meidän sakkia käymään paikan päällä.

      • Matkalle lähdössä 23.1.

        aivan varmasti. Heti reissun jälkeen.....


      • lomalta palanneet 24.1.07

        .le flamboyant oli varsin hyvätasoinen ja siisti hotelli.korkea muuri ympäröi koko hotelli aluetta ja vartiat kiersivät alueella.iltaohjelma loppuu noin kello 23.00 jonka jälkeen kadun toiseltapuolelta kuulu teknodiskon mekkala aamutunneille asti.ruoka oli hyvää ja monipuolista ja kahvikaakut nami nami.löytyy lasten allas,myös pore sellainen.euroja mukaan.1euro-4000bolivaria nettikahvilasta ja pyyhekaupasta rantakadun varrelta.hotellilla on oma ranta ja rantatuolit,myös drinkkibaari löytyy.rannalla tuulee kokoajan joten auringonotto petollista.eka viikolla aurinkovoiteessa suojakerroin oli 50 silti nahka punoitti.finnmatkoilta retkiä ostaessa varattava tasaraha ylimääräisiä ei palauteta,ehkä oppaitten tippikassaan?hygieniataso huono vatsataudit jyllää kotoa lääkettä mukaan.rantakatua oikealle,löytyy,torikojuja,vatteita,koruja,ym,ym.taxit edullisia,respassa hinnasto.


    • lomailija

      Olimme vuosi sitten 2 vkoa tässä hotellissa. Hotelli oli ihan hyvä. Ruoka oli hyvää, tosin loppulomasta alkoi kyllästyä. Sijainti oli ok. Äänieristys oli huono, tosin huoneemme oli esiintymislavan lähellä.
      Hyvää ja rentouttavaa lomaa teille!

      • Matkalle lähdössä

        Kiitos tiedoista, täytyy varata korvatulpat mukaan:). Lento vaan jo nyt hirvittää, kun on niin pitkä ja kone varmaan kamala purkki.


      • kalailijan hameilija
        Matkalle lähdössä kirjoitti:

        Kiitos tiedoista, täytyy varata korvatulpat mukaan:). Lento vaan jo nyt hirvittää, kun on niin pitkä ja kone varmaan kamala purkki.

        24 päivähän sitä palailtiin ko. palvaamosta. Jos jotain tekisin toisin pakatessani varusteita uudelleen, lisäisin hyttysmyrkyn, kuumemittarin ja lämpömittarin. Minun vereni näyttää olevan sellaista, joka vetää kaikki nälkäiset ötökät puoleensa ja siellä niitä pieniä olioita sitten ruokin iltaisin sitä kunnolla itse edes huomaamatta. Höntiäiset olivat ihan pikkuruisia, mutta purivat lujaa ja sääreni olivat ihan paukamilla. Tämä minulla, ei kaikilla meidän porukasta.

        Kuumemittari todentaisi olotilaa ripulin / oksennustaudin kourissa. Tätä paastopakettia minä en tosin saanut, onneksi! Lämpömittareita siellä ei ollut missään. Olisi voinut vähän ihailla nousevaa elohopeaa, joka hiplaili neljällä alkavaa lukemaa päivän keskihetkillä.

        Rahanvaihto oli todellakin varsin villiä. Lentoasemalta ei kannata vaihtaa yhtään mitään. Kurssi on surkea ja vielä 3 prossan vero miinustettuna. Lähtöpäivänä tarjottiin 405 000 bolivaria eurosta nettikahvilassa "pääväylän" varrella.

        Hotelli oli viihtyisä, turvallinen ja - ruokaisa! ( vaakan mielestä )

        Terveisiä Imatralle ja Jyväskylään ...


      • vihreä ranneke
        kalailijan hameilija kirjoitti:

        24 päivähän sitä palailtiin ko. palvaamosta. Jos jotain tekisin toisin pakatessani varusteita uudelleen, lisäisin hyttysmyrkyn, kuumemittarin ja lämpömittarin. Minun vereni näyttää olevan sellaista, joka vetää kaikki nälkäiset ötökät puoleensa ja siellä niitä pieniä olioita sitten ruokin iltaisin sitä kunnolla itse edes huomaamatta. Höntiäiset olivat ihan pikkuruisia, mutta purivat lujaa ja sääreni olivat ihan paukamilla. Tämä minulla, ei kaikilla meidän porukasta.

        Kuumemittari todentaisi olotilaa ripulin / oksennustaudin kourissa. Tätä paastopakettia minä en tosin saanut, onneksi! Lämpömittareita siellä ei ollut missään. Olisi voinut vähän ihailla nousevaa elohopeaa, joka hiplaili neljällä alkavaa lukemaa päivän keskihetkillä.

        Rahanvaihto oli todellakin varsin villiä. Lentoasemalta ei kannata vaihtaa yhtään mitään. Kurssi on surkea ja vielä 3 prossan vero miinustettuna. Lähtöpäivänä tarjottiin 405 000 bolivaria eurosta nettikahvilassa "pääväylän" varrella.

        Hotelli oli viihtyisä, turvallinen ja - ruokaisa! ( vaakan mielestä )

        Terveisiä Imatralle ja Jyväskylään ...

        Hotelli oli ihan ok. Turvallinen joka suhteessa ja jotenkin upea, sellainen tasokkaantyylikäs. Siivoojatytöt pistivät parastaan, kun väänsivät valkeista froteepyyhkeistä lintuasetelmia petatuille peteille.

        Minusta tämä hotelli oli alueen paras, lähellä kauppoja, rantaa, diskoa. Bussi kuljetti muidenkin hotellien luokse, kun meitä suomalaisia tiputeltiin sinne. Monet olivat "keskellä ei mitään", tylyjä rakennusryhmiä.

        Suosittelen todella!


      • Ihanaa olla pakkasessa , hrrr
        vihreä ranneke kirjoitti:

        Hotelli oli ihan ok. Turvallinen joka suhteessa ja jotenkin upea, sellainen tasokkaantyylikäs. Siivoojatytöt pistivät parastaan, kun väänsivät valkeista froteepyyhkeistä lintuasetelmia petatuille peteille.

        Minusta tämä hotelli oli alueen paras, lähellä kauppoja, rantaa, diskoa. Bussi kuljetti muidenkin hotellien luokse, kun meitä suomalaisia tiputeltiin sinne. Monet olivat "keskellä ei mitään", tylyjä rakennusryhmiä.

        Suosittelen todella!

        Kyseinen hotelli on ihan ok., näytti ainakin paremmalta kuin monet muut hotellit siellä. Ruoka oli syötävää ja sitä riitti. Baarin miehet ystävällisiä yhtä "mörökölliä" lukuunottamatta. Palvelua saa hyvin, kun antaa muutaman paikallisen tuhatlappusen silloin tällöin. Huoneet on ihan siistejä ja on hyvä muistaa, ettei siellä siivoamisella ole niin kiire kuin Euroopassa. Taitaa olla paikallisen mittapuun mukaan ihan tasokas hotelli. Inflaatio laukkaa siellä ihan hirveätä vauhtia eteen päin. Rahaa ei kannata vaihtaa kuin vasta paikan päällä. Läheinen Gambio antoi 1 e= 4200 paikallista, siis puolet enemmän kuin esim.Forex Suomessa. Eihän siellä kulu rahaa, kun kaikki niin halpaa:)


      • k h
        kalailijan hameilija kirjoitti:

        24 päivähän sitä palailtiin ko. palvaamosta. Jos jotain tekisin toisin pakatessani varusteita uudelleen, lisäisin hyttysmyrkyn, kuumemittarin ja lämpömittarin. Minun vereni näyttää olevan sellaista, joka vetää kaikki nälkäiset ötökät puoleensa ja siellä niitä pieniä olioita sitten ruokin iltaisin sitä kunnolla itse edes huomaamatta. Höntiäiset olivat ihan pikkuruisia, mutta purivat lujaa ja sääreni olivat ihan paukamilla. Tämä minulla, ei kaikilla meidän porukasta.

        Kuumemittari todentaisi olotilaa ripulin / oksennustaudin kourissa. Tätä paastopakettia minä en tosin saanut, onneksi! Lämpömittareita siellä ei ollut missään. Olisi voinut vähän ihailla nousevaa elohopeaa, joka hiplaili neljällä alkavaa lukemaa päivän keskihetkillä.

        Rahanvaihto oli todellakin varsin villiä. Lentoasemalta ei kannata vaihtaa yhtään mitään. Kurssi on surkea ja vielä 3 prossan vero miinustettuna. Lähtöpäivänä tarjottiin 405 000 bolivaria eurosta nettikahvilassa "pääväylän" varrella.

        Hotelli oli viihtyisä, turvallinen ja - ruokaisa! ( vaakan mielestä )

        Terveisiä Imatralle ja Jyväskylään ...

        ...pilkkuvirhe nollanaamaisesti. Ettei ihan hulinaksi mene, niin korjaus: eurolla sai 4050 bolivaria parhaalla vaihdolla. Nyt luinkin hintojen kivunneen pikkuisen ylemmäksi, 4200:n. Miettikää hyvät ihmiset kannattaako vaihtaa 2700 kurssilla ja siitä vielä 3 % toimituspalkkiota, tai mitä veroa lienee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe