mikä on paras tomb raider?

henkari

haluun vaa tietää teijän mieli piteenne...mun mielestä parhaat on aod ja legend

18

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Immre

      Oletko pelannut muita pelejä kuin AOD ja Legend?

      Mun mielestä paras on nelonen eli Last Revolution (toiv. kirjoitin nimen oikein). Se on pitkä ja haastava.

      • ReCyko+

        1 ja 2 ovat aikansa legendaa ja seikkailun tuntua, sarjan ehdottomasti parhaat pelit.

        Osa 3 oli jo pakkopullaa osittain ja siitä seuraavat aina tuonne Underworld peliin saakka jäivät kesken kun kiinostus loppui...

        Uusinta en ole pelannut ja tuskinpa pelaan, koska trailer vaikuttaa räiskintäpeliltä ei siltä alkuperäiseltä seikkailulta.


    • YKKÖNEN, YKKÖNEN. se on peli. Graviikkaa olette haukkumnut. PELATKAA SE:

    • henkari

      pelannu myös tomb raider 1,2 ja 3.

    • Nimetön

      Tomb Raider 2 kiehtoo mua eniten. Siin on niin mahtavast suunniteltu kentät. Tomb Raider 3:kaan ei oo hassumpi. Legend oli myös hyvä, mutta liian lyhyt. Tomb Raider The Last Revelation (4) on jokseenkin hölmö kun eri kentissä pitää ravata. TR1, TR5 ja AoD on myös tullut pelattua läpi. Mikäs tässä Anniversarya odotellessa.

      • tombraiderlegend

        moi mun mielestä tomb raider legend ja tomb raider the angel of darcnes ja tomb raider telast revelation ne on parhaita


      • Ääni kakkoselle täältäkin. Pari vuotta sitten viimeksi aloitin uudestaan pelaamaan. Olen kyllä aikoinaan pelannut (läpipeluuohjeilla) läpi.
        Myöhemmät kentät on kyllä herkkua, laiva ja erityisesti Tiibetin eri kentät.


    • Mä vaan :))

      Nosto :

      Tilasin Anniversaryn täs pari päivää sit, tulee viim. maanantaina. Mitä tykkäätte siitä? En oo pelannu muita kunnolla, paitsi 2. joskus 7 v sit, olin 8 :D Ja sit oisko ollu Angel of Darkness? Joku semmonen uudempi. Aattelin ostaa myöhemmin aod:In ja Legendin.

    • Lumalee ( IS BÄK? )

      apuapapua. qaiqqi

    • Vastataan nyt tähän, kun on kerran niin lahjakkaasti kaivettu vanha ketju esiin.

      Siispä ylivoimaisesti paras on ykkönen - siis ylivoimaisesti. Kaikki Tomb Raiderit on menty läpi moneen kertaan Angel of Darknessia lukuunottamatta, Legend osittain. Legend on hyvä, mutta en ole ehtiny sitä pelaamaan. Angel of Darkness on aivan käsittämättömän huono verrattuna mihin tahansa muuhun Tomb Raideriin. Pitäis tosin siitä huolimatta ottaa härkää sarvista ja pelata kyseinen tekele läpi jossain vaiheessa. Guardian of Light on myös pelinä (varsinkin kaksinpelinä) mainio, mutta en laske sitä täysiveriseksi Tomb Raideriksi.

    • kannipaali

      kolmonen on best kun tulee niit koiria

      • Hyvät perustelut;)

        Itse en oikein osaa sanoa, ovat kaikki niin hyviä. Ehkä parhaimpia 1, Chronicles ja Legend..tosi vaikea sanoa :D


    • 43322

      Kaikki ne ovat niin hyviä, että kerran ainakin jopa vanhemmat tompat kiinnostaa pelata läpi. Vaikea sanoa, mikä on paras, koska pelit ovat juoneltaan ja tehtäviltää niin samanlaisia. Underwroldin grafiikka säväytti eka kerran nähtynä eniten.

    • lifemocker

      uusi tomb raider oli aika hyvä... vaikka hieman yksitoikkoinen välillä

      • Yllättynyt Tomb

        Aikamoinen yllätys kyllä oli tuo uusin kun aikaisemmin ps1 kokeillut/kyllästynyt sarjaan.
        Tämähän toimii, vähän kuin Uncharted sarjakin.


    • King Pig

      Kannattaa pelata uusin Tomb Raider. Se on paljon muuta kuin vain räiskintä ja jaksaa pelata moneen kertaan läpi. Itselläni on jo varmaan 15 kerta kun pelaan uudestaan.

      • :))))))))))))))))))

        Aivan varmasti on 15. kerta läpi. 15. fappaus kerta varmaankin.


    • 19+20

      Suosikkini ovat Anniversary, 2 ja 1. Jos alkuperäinen ykkönen näyttää liian vanhalta, niin kannattaa ladata siihen Xtra-lisäosa, jota voi pelata DOSBoxin SVN-versiolla 3Dfx-emulaattorin (nGlide) kanssa. Se näyttää aika tyylikkäältä, joskaan ei yllä sentään Anniversaryn tasolle.

      http://www.tombraiderxtra.com/

      Tomb Raider 2:n eka kenttä on todella tylsä, mutta kun päästään Venetsiaan, niin homma alkaa toden teolla tuntumaan hyvältä.

      Kolmosessa on aika paljon verisiä juttuja ja kentät voi mennä läpi eri tavoilla. Se on hyvä, mutta ei sentään ekojen veroinen.

      Nelonen ja Legend ovat myös loistavia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe