Kokeilkaa onko lääkkeet syöneet muistianne:
http://www.tohtori.fi/modules/muisti11.php3
Mulla ainakin näytti että olisi kenties aiheellista mennä jatkotutkimuksiin. =)
muistitesti
7
1620
Vastaukset
- Telle
tuon testin mukaan muistini on hyvä! Mutta, niin kuin selitysosassa mainittiinkin, oma kokemus ja oman työn vaatima muistityyppi ei tule tässä testattua. Itse olen kielenkääntäjänä ollut viimeaikoina ihan paniikin partaalla (olen sairauslomalla, mutta ystäviä joskus auttelen pienissä jutuissa luen paljon engl. kirjallisuutta); en meinaa muistaa ihan yksinkertaisten engl. sanojen kirjoitusasua, esim. Christmas, tough, stretch jne. Jos nyt olisin töissä, kääntämiseni olisi hirvittävän raskasta, kun joutuisin vähän väliä testaamaan oikean kirjoitusasun. Onneksi sentään vielä itse sanat muistan ;)
- Telle
unohdin tietenkin neurolla käydessäni kysyä ruusunjuuresta!!! Niin että se siitä hyvästä muistista :( Tosin minulla oli pitkä lista akuutimpia kysymyksiä...
- niita muistella
noo kuka jaksaa, nii on kai sit teräväpäinen,pitää nyt pengastaa noita huuto.netin asetuksia,et pääsis huutamaan tavaraa netissä,no pärjäile t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kyllä, tuo Trileptal on näköjään vienyt lähimuistin ihan tykkänään.
Muutenhan nuo testit oli ihan kuin työpaikka-testin palikkatestejä.
T. Artsi- sauvatar
testasi ja läpäisi =)))
- naveli
Ei kai sitä muistanut kuin pari kolme..
- erässs
paljonko te ihmiset muistitte tuossa?
mä ekalla 5 tokalla 7 kolkilla 8 palautukseesa 8 ja kaikki värit
onko ok tulos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724098
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans553770Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522334Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?432115Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361895- 491819
- 971573
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551563- 391496
- 511381