Mikä on henkiopas?

kertokaa...

tyhjentävästi? Onko se siis toisinsanoen enkeli? Jokaisen oma henk. kohtainen suojelusenkeli vai mikä? Kulkeeko se kokoajan matkassa vai mikä sen idea on? Miksi ihminen tarvitsee henkioppaan? Mitä varten se on? Onko se esim joku kuollut läheinen vai mitä? Kertokaa KIITOS!
Siitä puhutaan paljon mutta se on jäänyt vähän epäselväksi minulle!!

27

5643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä..

      Henkiopas ei ole enkeli, vaikka ehkä jossakin kristinuskossa näin voidaan todeta.

      Jokaisella ihmisellä on henkiopas. Henkioppaasi voi olla esimerkiksi kuollut läheisesi ja henkioppaat ovat korkeasti kehittyneitä sieluja. Henkiopas on olento, joka on laajemmin ja selkeämmin yhteydessä kollektiiviseen tietoisuuteen ja rakkauden voimaan, kuin opastettavansa.

      Maallisen kuoleman jälkeen, kun saavut henkimaailman porteille, on henkioppaasi sinua ensinmäisenä vastassa ja tulet käymään henkioppaasi kanssa keskusteluja edellisestä elämästäsi. Henkioppaat ovat usein vaativia, mutta ymmärtävät kyllä. Heidän tarkoitus on ennenkaikkea ohjata tarpeeksi kehittymätöntä sielua eri elämissä eteenpäin.

      • tarkoitat...

        eri elämillä? tarkoitatko vain tätä elämää ja sitten "elämää" henkimaailmassa vai onko elämiä vielä lisää? Olen joskus miettinyt että jos ei synnytä uudelleen että siirrytäänkö henkimaailmastakin vielä jonnekin muualle jossain vaiheessa...


      • tietäjä..
        tarkoitat... kirjoitti:

        eri elämillä? tarkoitatko vain tätä elämää ja sitten "elämää" henkimaailmassa vai onko elämiä vielä lisää? Olen joskus miettinyt että jos ei synnytä uudelleen että siirrytäänkö henkimaailmastakin vielä jonnekin muualle jossain vaiheessa...

        Tarkoitan eri elämillä sitä, että me alamme valmistautua heti maallisen kuoleman jälkeen, henkimaailmassa seuraavaan maalliseen elämään. Eli kyllä, tarpeeksi kehittömättömän sielun on mahdollista syntyä uudelleen maapallolle. Tietenkin erissä fyysisessä kehossa, mutta mukanaan sama sielu, joka oli viime elämässäkin. Tarpeeksi kehittynyt sielu taas voi jatkaa elämää henkimaailmassa, juuri esimerkiksi vaikkapa henkioppaana.


      • Babyliss
        tietäjä.. kirjoitti:

        Tarkoitan eri elämillä sitä, että me alamme valmistautua heti maallisen kuoleman jälkeen, henkimaailmassa seuraavaan maalliseen elämään. Eli kyllä, tarpeeksi kehittömättömän sielun on mahdollista syntyä uudelleen maapallolle. Tietenkin erissä fyysisessä kehossa, mutta mukanaan sama sielu, joka oli viime elämässäkin. Tarpeeksi kehittynyt sielu taas voi jatkaa elämää henkimaailmassa, juuri esimerkiksi vaikkapa henkioppaana.

        Kuin nämä.Kammoan ajatusta, etä mut joskus haudataan maan alle.

        Miten voit tietää, mitä käy, kun kuolee? itse haluan ainakin syntyä uudelleen, mutta kuulemma olen vanha sielu...siihen pohjautuu intuitiiviset ja ennalta-aavistamisen kyvyt myös.
        Pelottavaa.


      • tietäjä..
        Babyliss kirjoitti:

        Kuin nämä.Kammoan ajatusta, etä mut joskus haudataan maan alle.

        Miten voit tietää, mitä käy, kun kuolee? itse haluan ainakin syntyä uudelleen, mutta kuulemma olen vanha sielu...siihen pohjautuu intuitiiviset ja ennalta-aavistamisen kyvyt myös.
        Pelottavaa.

        Kyllä vanhakin sielu voi palata maapallolle kuoleman jälkeen. Yleensä käy vain niin, että vanhalla sielulla ei ole enään mitään opittavaa täällä ja hän kokisi elämän maapallolla hirveän tylsäksi ja tarpeettomaksi. Usein sinisen värin saavuttaneet sielut ovat henkimaailmassa jäädäkseen, opettamassa niitä, kehittämättömämpiä sieluja henkimaailman koulussa.
        Sinä et ole kuitenkaan todenäköisesti vielä sininen, koska olet maapallolla.

        Ei kannata pelätä, pelko sitoo elämänenergiaa ja asioiden on AINA tapana järjestyä.


      • Mitäs...
        tietäjä.. kirjoitti:

        Kyllä vanhakin sielu voi palata maapallolle kuoleman jälkeen. Yleensä käy vain niin, että vanhalla sielulla ei ole enään mitään opittavaa täällä ja hän kokisi elämän maapallolla hirveän tylsäksi ja tarpeettomaksi. Usein sinisen värin saavuttaneet sielut ovat henkimaailmassa jäädäkseen, opettamassa niitä, kehittämättömämpiä sieluja henkimaailman koulussa.
        Sinä et ole kuitenkaan todenäköisesti vielä sininen, koska olet maapallolla.

        Ei kannata pelätä, pelko sitoo elämänenergiaa ja asioiden on AINA tapana järjestyä.

        nämä vihreät henget sitten ovat? Olen kuullut että vihreä on pahan väri...ja käytetäämpäs sitä monesti myös kauhuelokuvissa pahojen henkien värinä...
        Mistä voisi hieman arvuutella oman sielun ikää/väriä?
        Mitä muita värejä hengissä esiintyy ja mitä ne merkitsevät? Itse näin lapsena valkoisen...mitä valkoinen tarkoittaa?


      • tietäjä..
        Mitäs... kirjoitti:

        nämä vihreät henget sitten ovat? Olen kuullut että vihreä on pahan väri...ja käytetäämpäs sitä monesti myös kauhuelokuvissa pahojen henkien värinä...
        Mistä voisi hieman arvuutella oman sielun ikää/väriä?
        Mitä muita värejä hengissä esiintyy ja mitä ne merkitsevät? Itse näin lapsena valkoisen...mitä valkoinen tarkoittaa?

        Ainakaan tietääkseni ihmisen sielulla ei voi olla vihreää väriä ja muutenkin usein tuo vihreä väri on hyvin liioiteltu.

        Tässä kuitenkin sielun kehitysasteet.

        Oppimisvaihe, Väri, Opasaste

        Taso I: aloittelija, Valkoinen (kirkas ja tasainen), Ei mikään

        Taso II: alempi keskitaso, Vaaleahko (punertavia sävyjä, jotka lopulta muuttuvat keltaisiksi vivahteiksi), Ei mikään

        Taso III: keskitaso, Keltainen (tasainen, jossa ei merkkejä valkoisesta), Ei mikään

        Taso IV: ylempi keskitaso, Tummankeltainen (syvän kultainen, jossa alkaa lopulta näkyä sinisen sävyjä), Nuorempi

        Taso V: edistynyt, Vaaleansininen (ei enään jälkeä keltaisesta, muuttuu lopulta purppuran vivahtavaksi), Vanhempi

        Taso VI: pitkälle edistynyt, Syvän sinisenpurppura (säteilevän valon ympäröimä), Mestari

        Jotkin ihmiset kykenevät näkemään ihan maallisessa elämässäkin toisten ympärillä tämän värin, mutta jokainen näkee viimeistään ne henkimaailmassa.


      • We are different
        tietäjä.. kirjoitti:

        Ainakaan tietääkseni ihmisen sielulla ei voi olla vihreää väriä ja muutenkin usein tuo vihreä väri on hyvin liioiteltu.

        Tässä kuitenkin sielun kehitysasteet.

        Oppimisvaihe, Väri, Opasaste

        Taso I: aloittelija, Valkoinen (kirkas ja tasainen), Ei mikään

        Taso II: alempi keskitaso, Vaaleahko (punertavia sävyjä, jotka lopulta muuttuvat keltaisiksi vivahteiksi), Ei mikään

        Taso III: keskitaso, Keltainen (tasainen, jossa ei merkkejä valkoisesta), Ei mikään

        Taso IV: ylempi keskitaso, Tummankeltainen (syvän kultainen, jossa alkaa lopulta näkyä sinisen sävyjä), Nuorempi

        Taso V: edistynyt, Vaaleansininen (ei enään jälkeä keltaisesta, muuttuu lopulta purppuran vivahtavaksi), Vanhempi

        Taso VI: pitkälle edistynyt, Syvän sinisenpurppura (säteilevän valon ympäröimä), Mestari

        Jotkin ihmiset kykenevät näkemään ihan maallisessa elämässäkin toisten ympärillä tämän värin, mutta jokainen näkee viimeistään ne henkimaailmassa.

        Se olisi täysin kiinteä ja musta. Jotenkin olen välissä nähnyt kuvia päässäni että olisin korkea ja olisin musta valoa kiiltävä sielu. En tiedä sitten, näen sitten sieluni sitten kun näen kun kuolen. Tai jos opin irtautumaan kehosta niin sitten on toinen asia että näen sieluni aikaisemmin.

        Eikä sillä sielunvärillä ole mitään merkitystä missä vaiheessa kehityksessä on koska esim ihminen, joku voi olla ruskea ihoinen ja se on kehityksessään vaalea ihoista korkeammalla, mutta sitten vaalea ihoinen voi olla musta ihoista kehityksessä korkealla. Eli 2 osapuolta joiden osapuolella voi olla toinen toistaan parempi henkilö. Eli ei väreillä mitään eroa ole vaan se miten ajattelee.

        Sitten sekihän vaikuttaa sieluun missä kehoissa käy tai mitä sieluna opettelee. Että semmoinen teoria minulle. Kukaan ei ole hyvä tai paha vaan kaikki ovat samaa ainesosaa mutta jokainen niistä ajattelee erilaisesti.


      • eurjhu
        tietäjä.. kirjoitti:

        Ainakaan tietääkseni ihmisen sielulla ei voi olla vihreää väriä ja muutenkin usein tuo vihreä väri on hyvin liioiteltu.

        Tässä kuitenkin sielun kehitysasteet.

        Oppimisvaihe, Väri, Opasaste

        Taso I: aloittelija, Valkoinen (kirkas ja tasainen), Ei mikään

        Taso II: alempi keskitaso, Vaaleahko (punertavia sävyjä, jotka lopulta muuttuvat keltaisiksi vivahteiksi), Ei mikään

        Taso III: keskitaso, Keltainen (tasainen, jossa ei merkkejä valkoisesta), Ei mikään

        Taso IV: ylempi keskitaso, Tummankeltainen (syvän kultainen, jossa alkaa lopulta näkyä sinisen sävyjä), Nuorempi

        Taso V: edistynyt, Vaaleansininen (ei enään jälkeä keltaisesta, muuttuu lopulta purppuran vivahtavaksi), Vanhempi

        Taso VI: pitkälle edistynyt, Syvän sinisenpurppura (säteilevän valon ympäröimä), Mestari

        Jotkin ihmiset kykenevät näkemään ihan maallisessa elämässäkin toisten ympärillä tämän värin, mutta jokainen näkee viimeistään ne henkimaailmassa.

        Mielenkiintoista asiaa.

        Kerran kun olin 10-12 vuotta vanha, heräsin yöllä ja näin sänkyni vieressä hahmon, jolla oli sininen sädekehä, joka antoi sille ihmismäisen muodon. Halusiko näyttäytyä, kukapa tietää? Seuraavana päivänä kerroin onnellisena kaverilleni nähneeni enkelin. Vai että mestari...

        Sanohan, tietäjä, kun näytät olevan asioista perillä, onko mahdollista nähdä sielun silmin muita olentoja välähdyksenomaisesti? Joskus niitä näen: mm. hymyilevän partaisen miehen olen nähnyt, ja samalla aistin jonkin läsnäolon ohimenevästi.
        Meditaation jälkeen noita kokemuksia on lähinnä ollut.


      • tietäjä..
        eurjhu kirjoitti:

        Mielenkiintoista asiaa.

        Kerran kun olin 10-12 vuotta vanha, heräsin yöllä ja näin sänkyni vieressä hahmon, jolla oli sininen sädekehä, joka antoi sille ihmismäisen muodon. Halusiko näyttäytyä, kukapa tietää? Seuraavana päivänä kerroin onnellisena kaverilleni nähneeni enkelin. Vai että mestari...

        Sanohan, tietäjä, kun näytät olevan asioista perillä, onko mahdollista nähdä sielun silmin muita olentoja välähdyksenomaisesti? Joskus niitä näen: mm. hymyilevän partaisen miehen olen nähnyt, ja samalla aistin jonkin läsnäolon ohimenevästi.
        Meditaation jälkeen noita kokemuksia on lähinnä ollut.

        Kyllä se on täysin mahdollista. Jotkin ihmiset kykenevät ottamaan yhteyttä henkimaailmaan, tai yleensä käy niin, että henkimaailma ottaa sinuun yhteyttä. Eritoten meditaation jälkeen ja sen aikana ilmiöiden kokeminen vahvistuu hurjalla prosentilla, edellyttäen tietenkin sitä, että kyseisellä ihmisellä on taipumista kyetä helposti vaihtamaan taajuuta. Välähdyksenomaisesti näkyvät olennot kertovat vain siitä, että sinäkin kykenet pääsemään lähes henkimaailman taajuudelle.

        Muuten, kerroit tuossa, että olet nuorempana nähnyt tämän sinisen sädekehän omaavan hahmon, niin itseasiassa hän on mitä todenäköisemmin ollut sinun henkioppaasi, viime viestissä selittämässä listassa, todenäköisesti juuri Mestariopas. . Eli aivan oikein olet ajatellu sitä, vain väärällä nimikkeellä, mutta voihan heitä kutsuakkin enkeleiksi, vaikka oikeasti ovat henkioppaita.


      • vähän
        We are different kirjoitti:

        Se olisi täysin kiinteä ja musta. Jotenkin olen välissä nähnyt kuvia päässäni että olisin korkea ja olisin musta valoa kiiltävä sielu. En tiedä sitten, näen sitten sieluni sitten kun näen kun kuolen. Tai jos opin irtautumaan kehosta niin sitten on toinen asia että näen sieluni aikaisemmin.

        Eikä sillä sielunvärillä ole mitään merkitystä missä vaiheessa kehityksessä on koska esim ihminen, joku voi olla ruskea ihoinen ja se on kehityksessään vaalea ihoista korkeammalla, mutta sitten vaalea ihoinen voi olla musta ihoista kehityksessä korkealla. Eli 2 osapuolta joiden osapuolella voi olla toinen toistaan parempi henkilö. Eli ei väreillä mitään eroa ole vaan se miten ajattelee.

        Sitten sekihän vaikuttaa sieluun missä kehoissa käy tai mitä sieluna opettelee. Että semmoinen teoria minulle. Kukaan ei ole hyvä tai paha vaan kaikki ovat samaa ainesosaa mutta jokainen niistä ajattelee erilaisesti.

        on sekavaa textii joo. :))) nii ei ihon värillä ole merkitystä. puhe oli lähinnä ihmisen enerkiakentän (auran) väreistä. ja mitä henkioppaaseen tulee niin michael newtonin kirjasarja on aika hyvä kuvaus esim.II osa sielujen matka jonka varmaan tietäjäkin lukenut :) vaikka ei kaikkea kannata ottaa aivan pilkun tarkasti vaan lukea myös muita tulkintoja.


      • Anonyymi

        Henkioppaat eivät ole enkeleitä vaan demoneja jotka mielistelevät ihmisiä ja johtavat heitä eroon rakkauden Jumalasta ja tahtovat johdattaa ihmisen sielun kadotukseen ikuiseen eroon Jumalasta. Ei kannata leikkiä spiritismillä sen takana on aina petos. Kuoleman jälkeen totuus selviää mutta liian myöhään. Yksi kuuluisa henkioppaidensa kanssa tekemisissä oleva henkilö on entinen näyttelijätär Shirley Mc Laine joka on kirjoittanut kirjoja kokemuksistaan. Paavo Hiltunen on kirjoittanut hänestä varoittavan kirjan nimeltä matkalla utopiaan jossa selviää hyvin näiden henkioppaiden toiminta, kannattaa tutustua. Henkimailma on todellakin todellinen mutta kaikki henget pitää koetella sanoo raamattu. On olemassa Hyvä ja paha, Jumala ja saatana ja myös taivas ja helvetti vaikkei niihin kaikki uskokaan. Ei kannata uskoa kaikkea jännittävää ja kiehtovalta tuntuvaa asiaa ennenkuin ottaa selvää.


      • Anonyymi
        Babyliss kirjoitti:

        Kuin nämä.Kammoan ajatusta, etä mut joskus haudataan maan alle.

        Miten voit tietää, mitä käy, kun kuolee? itse haluan ainakin syntyä uudelleen, mutta kuulemma olen vanha sielu...siihen pohjautuu intuitiiviset ja ennalta-aavistamisen kyvyt myös.
        Pelottavaa.

        Ota vastaan Herra Jeesus Kristus niin tulevaisuus on turvattu. Rukoile häntä elämäsi Herraksi ja ystäväksesi sillä hän on tie totuus ja elämä ja rakasta sinua eikä ole muuta persoonaa joka voi antaa ihmiselle ikuisen elämän ja kuolemattomuuden. Sillä jos sinä uskot ettäJeesus kristus on ylösnousut vapahtaja ja tunnustat hänet Herraksesi niin olet pelastuva. Kuuntele vaika You Tubesta uskovien puheita. On paljon väärääkin opetusta mutta pari hyvää puhujaa mainitsen kuten Tapani Suonto, Esa Heiska ja monta muutakin. Myös ikävä kyllä kristillisissäkin piireissä on väärää oppia ja eksytystä sillä on olemassa taistelu hyvän ja pahan välillä joka on todellista vaikka ateistit näille nauravatkin. Raamatusta löytyy totuus ja jos on rakkaus totuuteen niin henkioppaat eivät sitä tarjoa.


    • aivan varmasti

      langennut enkeli eli riivaaja eli demoni. Ei suojelusenkeli juurikaan puhu ja jos puhuu, niin ohjaa kuulemaan jostakin evenkeliumin Jeesuksesta!

      Aivan takuuvarmasti on riivaaja!

      • Noita-Nainen.

        Enpas usko. Hyva "mitta" sen toteamiseksi, onko tekemisissä valo-olennon vai demonin kanssa on seuraava:

        A. Jos "olento" yrittaa todella AUTTAA sinua pyrkimyksissasi, jotka hyodyttavat ja opastavat sinua ja muita ihmisia, on se todennakoisesti valo-olento.

        B. Jos "olento" pyrkii syottamaan sinuun tunteita, etta "et kelpaa", "olet huono", "sinusta ei pideta" seka vihan ja/tai raivon tunteita itseasi ja lahimmaisiasi vastaan, on se erittain todennakoisesti demoni.


      • Betonium

        Monikohan demoni lukee tätä palstaa.
        Kyllä jokainen aavistaa, onko hyväntahtoisesta kyse.


      • Ohi on
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Enpas usko. Hyva "mitta" sen toteamiseksi, onko tekemisissä valo-olennon vai demonin kanssa on seuraava:

        A. Jos "olento" yrittaa todella AUTTAA sinua pyrkimyksissasi, jotka hyodyttavat ja opastavat sinua ja muita ihmisia, on se todennakoisesti valo-olento.

        B. Jos "olento" pyrkii syottamaan sinuun tunteita, etta "et kelpaa", "olet huono", "sinusta ei pideta" seka vihan ja/tai raivon tunteita itseasi ja lahimmaisiasi vastaan, on se erittain todennakoisesti demoni.

        Minua haukuttiin monta vuotta koko ajan juuri siihen malliin,etten kelpaa mihinkään jne. Äänet seurasivat kaikkialle, niitä oli useampia ja ne sekoittivat koko elämäni, koska en tiennyt mitä ne ovat. Kaiken huipuksi ne esiintyivät ystävieni, sukulaisteni jne äänillä välillä. Luulin, että kaikki olivat minua vastaan. Ja pakoon en päässyt. Aivan uskomatonta, että olen päässy niistä eroon ja elän nyt suht normaalia elämää. Haluaisinpa Tietäjältä tähän selityksen...Harvalle olen kertonut,sen jälkeen, kun tajusin, ettei ole kysymys mistään ihmisten vainoamisesta. Nyt elän täysin toista elämää.


      • Anonyymi

        Näin on!


    • Noita-Nainen.

      "Tietaja" vastasi mielestani hyvin.

      Enkelit ovat tosiaan eri asia kuin henkioppaat. Henkioppaat voivat olla esim. edesmenneita sukulaisiasi, jotka haluavat nyt auttaa ja opastaa sinua "rajan takaa".

      Henkioppailla on monasti viela aika paljon ns. "inhimillisia piirteita"...ne saattavat esim. "suuttua" tai kimmastua, mita enkelit eivat koskaan tekisi.

      Omat henkioppaani ovat esimerkiksi olleet joskus erittain "kimmastuneita" ja ihan SYYSTA. En tarkoita, etta ne raivoaisivat vain raivoamisen takia, vaan siksi, etta ne tietavat, mika minulle on hyvaksi ja jos en tee mitaan tiettyjen asioiden hyvaksi, ne ikaankuin "suuttuvat puolestani"...tuleepas jo pitka selitys...;)

      • Joku nainen

        Aistisin tässä tapauksessa omakotitalon, joissa on tapahtunut jotain tiettyä henkien kapinaa.
        Varmarksihan en mitään koskaan sano : ) muttta haluan hähdä ...en voi sanoa kuulemma enempää


      • Noita-Nainen.
        Joku nainen kirjoitti:

        Aistisin tässä tapauksessa omakotitalon, joissa on tapahtunut jotain tiettyä henkien kapinaa.
        Varmarksihan en mitään koskaan sano : ) muttta haluan hähdä ...en voi sanoa kuulemma enempää

        Mista tapauksesta puhut nyt...? Itse kylla asun talossa, joka ENNEN muinoin oli iso omakotitalo ja josta myohemmin on tehty pienempia huoneistoja.

        Taalla on kylla ollut joskus todellinen "vilske". (Viime aikoina jostain syysta rauhalllisempaa...)


      • Anonyymi
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Mista tapauksesta puhut nyt...? Itse kylla asun talossa, joka ENNEN muinoin oli iso omakotitalo ja josta myohemmin on tehty pienempia huoneistoja.

        Taalla on kylla ollut joskus todellinen "vilske". (Viime aikoina jostain syysta rauhalllisempaa...)

        Kristinuskon mukaan enkeleitä on olemassa.


      • Anonyymi

        Enkelit ovat palvelukseen asetettuja henkiolentoja ja ovat kuuliaisia Herralle Jeesukselle Kristukselle. He Toimivat esimerkiksi suojelusenkeleinä ja aina kaikkivaltiaan Jumalan tahdon mukaan. Henkioppaat oavat demoneja ja vaikka esittävät hyvää ovat aina valehtelemassa tarkoituksenaan hukuttaa ihmisen sielu kuoleman jälkeen ikuiseen kadotukseen jonne itsekin joutuvat viimeisellä tuomiolla. Ihminen petettiin ja siksi oikeudenmukainen Jumala haluaa pelastaa ihmisen ikuiseen elämään, langenneet enkelit eivät tätä armoa saa vaan joutuvat ikuiseen kadotukseen eroon Jumalan rakkaudesta. Nämä katkerat riivaajahenget esiintyvät rakkauden lähettiläinä milloin mitäkin raamatullista valhenimeä, usein oikean Jumalan enkelin nimeä käyttäen ja näin onnistuvat eksyttämään ihmisiä pois Jeesuksen tarjoamasta pelastuksesta joka on Jumalan lahja sille joka häneen uskoo. Kannattaa todellakin olla noista valehtelevista riivajahengistä erossa jotka pettävät ihmisiä kertoessaan heille kaikkea sellaista mitä ihmiselle on tapahtunut ja jonka vain kyseinen henkilö tietää tai on kokenut näin ihmistä pettäen. Pitää muistaa että demonit tietävät ihmisen vaiheet lapsuudesta alkaen ja saavat tämän petettyä kun ihminen tajuaa että demonien tarinat ovat hänen tai hänen kuolleiden tuttujensa tai isovanhempien elämässä tapahtuneita tosiasioita. Näin nämä riivaajat toimivat ja pettävät ihmisiä ja lisäksi kertovat lisäksi satuja joita ei voi todistaa valheiksi ja useimmiten mielistelevät uhriaan niin että tämä kuvittelee olevansa jotenkin erikoislaatuinen henkisiltä kyvyiltään tai jotai muuta mikä ihmistä imartelee ja saa hänet uskoman valheen. Kannattaa varoa. Demoneilla on myös hyvin suuri lumovoima ja kyky saada ihminen uskomaan valhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkelit ovat palvelukseen asetettuja henkiolentoja ja ovat kuuliaisia Herralle Jeesukselle Kristukselle. He Toimivat esimerkiksi suojelusenkeleinä ja aina kaikkivaltiaan Jumalan tahdon mukaan. Henkioppaat oavat demoneja ja vaikka esittävät hyvää ovat aina valehtelemassa tarkoituksenaan hukuttaa ihmisen sielu kuoleman jälkeen ikuiseen kadotukseen jonne itsekin joutuvat viimeisellä tuomiolla. Ihminen petettiin ja siksi oikeudenmukainen Jumala haluaa pelastaa ihmisen ikuiseen elämään, langenneet enkelit eivät tätä armoa saa vaan joutuvat ikuiseen kadotukseen eroon Jumalan rakkaudesta. Nämä katkerat riivaajahenget esiintyvät rakkauden lähettiläinä milloin mitäkin raamatullista valhenimeä, usein oikean Jumalan enkelin nimeä käyttäen ja näin onnistuvat eksyttämään ihmisiä pois Jeesuksen tarjoamasta pelastuksesta joka on Jumalan lahja sille joka häneen uskoo. Kannattaa todellakin olla noista valehtelevista riivajahengistä erossa jotka pettävät ihmisiä kertoessaan heille kaikkea sellaista mitä ihmiselle on tapahtunut ja jonka vain kyseinen henkilö tietää tai on kokenut näin ihmistä pettäen. Pitää muistaa että demonit tietävät ihmisen vaiheet lapsuudesta alkaen ja saavat tämän petettyä kun ihminen tajuaa että demonien tarinat ovat hänen tai hänen kuolleiden tuttujensa tai isovanhempien elämässä tapahtuneita tosiasioita. Näin nämä riivaajat toimivat ja pettävät ihmisiä ja lisäksi kertovat lisäksi satuja joita ei voi todistaa valheiksi ja useimmiten mielistelevät uhriaan niin että tämä kuvittelee olevansa jotenkin erikoislaatuinen henkisiltä kyvyiltään tai jotai muuta mikä ihmistä imartelee ja saa hänet uskoman valheen. Kannattaa varoa. Demoneilla on myös hyvin suuri lumovoima ja kyky saada ihminen uskomaan valhe.

        Jep, kantsii olla varovainen.


    • Anonyymi

      Henkioppaat eivät ole demoneja, mutta muistuttavat heitä.
      Henkioppaat kouluttavat sinut 3D tietoisuudesta 5D tietoisuuteen ja siihen kuuluu oppiläksy päästä pois egon vallasta. Ja tuo on ankara oppiläksy. Koet paljon pahaa mutta silti sinun täytyy löytää rakkaus sieltä takaanta ja rakastaa opettajaasi.
      Eli nousemme pelon 3Dstä rakkauden 5Dhen.

      • Anonyymi

        Pelkkää satua sinun 3d jamyös 5d. Rakkaus löytyy kaikkivaltiaan Jumalan sanasta. Raamatusta siis. Jumala rakastaa sinua ja Jeesus o tie totuus ja elämö näin lyhyesti ilmaistuna. Ihminen pelastuu ikuiselta kadotuksesta pyytämällä Jeesusta Kristusta elämänsä Herraksi ja ystäväksi tunnustamalla olevansa epätäydellinen ja vajavainen syntinen ihminen, Jos ihminen tunnustaa Jeesusen ihmisten edessä Herraksi vaikkapa rukoillessaan jauskoo että hän on ylösnoussut kuoleman voittanut vapahtaja niin tällainen ihminen on pelastuva ikuiselta erolta kaikkivaltaasta taivaan ja maan luojasta. Jumala on rakkaus eikä yksikään ihminen voi tulla Jumalan omaksi armahdetuksi Jumalan hyväksymäksi ihmiseksi kuin armosta ottamalla Jeesuksen tarjoama pelastus Se on lahja jota ei voi ansaita se on otettava vastaan. Henkioppaiden monet jälleensyntymiset ja kehitys joksikin super ihmiseksi ruokkivat ihmisen omaa egoa ja ylpeyttä eivätkä johda kuin ikuiseen eroon rakkauden Jumalasta- Demonit vihaavat ihmisiä ja haluavat tuhota niin monta valheillaan kuin pystyvät vaikka mielistelevät ihmisiä saduillaan ja kaikella valheen voimalla koska ovat katkeria JUmalalle vaikka ovat itse syypäitä ikuiseen kohtaloonsa kadotuksessa. Lucifereli aatana kapinoi luojaansa vastan mutta tuli tumituksi ja pitää suurta vihaa ihmisä ja Jumalaa kohtaan joka ilmenee tänä pävänä kaikkena luonnottomien ja sairaiden asioiden ihannoimisena väkivaltana ja kaikena pahana. Saatana on tullut raamatun mukaanvarastamaan tappamaan ja tuhoamaan ja eksyttää mielellään ihmisiä ikuiseen tuhoon esiintyen ties minä henkioppaina ja muina muka hyvää tarkoittavina olentoina, ufoina ym. Ihmiset uskovat valheen helposti jos heillä ei rakkautta totuuteen.


    • Anonyymi

      Kuulet oppaasi viestin, kun olet -tai kuulin kun olin - pisteessä jossa minun piti ottaa kohtuus käyttöön...opas viestii muulloinkin, ne vaan ovat niin arkisia, että niihin ei kiinnitä niin huomiota kuin käännekohdan, -kohtien tapahtumaan, tapahtumiin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3391
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      169
      1431
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      784
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      729
    Aihe