Jari Sillanpäällä on valtava

jorma.

suosio, mut miks ei täällä. Miks jostain Tapani Kansasta kirjoitetaan niin paljon...

14

4064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että..

      sanot että Jari Sillanpäällä on valtava mulkku

      • luulin

        hämmästyin kun sanoikin että Jari Sillanpäällä on valtava suosio


      • sinulla
        luulin kirjoitti:

        hämmästyin kun sanoikin että Jari Sillanpäällä on valtava suosio

        ei pidä luulla pitää tietää


      • Nähty on

        ...pikun pikkuinen tuppikulli.


    • Ramona

      Tapsallakin on suuri suosio ja huomattavasti parempi laulaja, kuin Sillanpää.

      • jaa vai

        Se on sun mielipitees- Henk.koht. en pidä kummemmin Sillanpäästä mut Kansaa en voi sietää ja se on mielestäni maan surkeimpia artisteja. Onhan Siltsulla sentään roppakaupalla hyvää musiikkia vaikka henkilönä en tykkäiskään ja artistina pesee Kansan mennentullen.


      • Humu
        jaa vai kirjoitti:

        Se on sun mielipitees- Henk.koht. en pidä kummemmin Sillanpäästä mut Kansaa en voi sietää ja se on mielestäni maan surkeimpia artisteja. Onhan Siltsulla sentään roppakaupalla hyvää musiikkia vaikka henkilönä en tykkäiskään ja artistina pesee Kansan mennentullen.

        Kyllä minusta T.Kansalla huomattavasti komeampi ääni on, kuin Sillanpäällä. Karismaa ja hyviä biisejä Tapsalla riittää myös runsaasti, mutta Jarin vahvuutena on avoimuus, yms. T.Kansa on etäisempi ja pidättyväisempi esiintyessään ja käytös ei aina välttämättä ole kovin esimerkillistä.
        Sekä Sillanpää, että Kansa ovat kumpikin ehdottomasti Suomen parhaisiin kuuluvia miesartisteja.


    • YÖÖÖK!

      Jari Sillanpäällä ei ole mikään valtava suosio, paitsi ehkä korkeintaan joidenkin kukkahattu- mummojen keskuudessa, jotka ei osaa käyttää tietokonetta, eivätkä siksi pääse nettiin juttelemaan Jarskista.

      • Kukkamekko mummo

        Ei teilläkään sitten muuta tekemistä ole.
        Ne kukkahattu mummot osaa kuule käyttää tietokonetta, mutta keskustelevat tästä aiheesta jossakin ihan muualla...hieman fiksummassa seurassa. Jos ymmärrät mitä tarkoitan?
        Sinne ei teikäpojalla ole asiaa. Surffaillaan kuule ihan omilla tahoillamme molemmat. Sinä täällä ja minä muualla... Se on moro!

        Kukkahame mummo Porista


    • *kiinnostunut*

      Nuohoaako Jari Sillanpää tuhkaluukkuja?

      • kjhg

        Sunko tuhkaluukkus olisi nuohousta vaille?


      • *kiinnostunut*
        kjhg kirjoitti:

        Sunko tuhkaluukkus olisi nuohousta vaille?

        Täällä ei oo tarvetta, mut odotetaan jos pääsisit ihan Jarille hommiin..


    • aaaahhhhh.

      Siks kun Tapsa vaan on aina ollut hyvä kuten Jarikin!
      Eräät vaan tykkää mollata Tapsaa kun niillä ei ole muutakaan tekemistä tai päässä heittää muuten vaan.

      • siksikö

        Noistako syistä me ei siitä pidetä? Ei sulle sitten juolahtais mieleen että me ei pidetä siitä samoista syistä kuin säkään et pidä joistakin artisteista? Koska tuskin kaikista pidät. Vai onko sulla tuo perusteena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe