Milloin uusi V70 malli

Uutta odottava

tulee myyntiin, entä toimitukset?

10

3083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mallia

      TMn mukaan 3Q07 esitellään. Myyntiin kai sitten vuoden vaihteessa tai heti 08 alussa? Mielenkiinnolla odotan. Toivottavasti ei mene S80 suuntaan, vaan mielellään kasvattaa kokoa.

      • taitaa pienentyä

        Eikös viesti ole ollut, että uusi V70 olisi hieman pienempi kuin vanha, ja mahdollisesti sen yläpuolelle luodaan suurempi malli?


      • taitaa pienentyä kirjoitti:

        Eikös viesti ole ollut, että uusi V70 olisi hieman pienempi kuin vanha, ja mahdollisesti sen yläpuolelle luodaan suurempi malli?

        Toivottavasti ei enää nykyisestä pienene. Takajalkatilat ovat olemattomat ja tavaratila farmareista miltei pienin. Jopa 300-sarjan BMW on tilavampi kuin nykyinen V70.

        Muutaman sentin lisäys akseliväliin, kokonaispituuteen ja takatiloihin olisi paikallaan. Silloin auto kilpailisi tasaväkisesti 300-sarjan Bemun, A4 Audin ja C-sarjan Mersun kanssa.

        Jos huhuttu V90 on tuloillaan, sen voisi ihan hyvin tehdä reilusti isommaksi kilpailemaan A6 Audin, 500-sarjan Bemun ja E-sarjan Mersun kanssa.


        Master Eq


      • AVr
        MasterEq kirjoitti:

        Toivottavasti ei enää nykyisestä pienene. Takajalkatilat ovat olemattomat ja tavaratila farmareista miltei pienin. Jopa 300-sarjan BMW on tilavampi kuin nykyinen V70.

        Muutaman sentin lisäys akseliväliin, kokonaispituuteen ja takatiloihin olisi paikallaan. Silloin auto kilpailisi tasaväkisesti 300-sarjan Bemun, A4 Audin ja C-sarjan Mersun kanssa.

        Jos huhuttu V90 on tuloillaan, sen voisi ihan hyvin tehdä reilusti isommaksi kilpailemaan A6 Audin, 500-sarjan Bemun ja E-sarjan Mersun kanssa.


        Master Eq

        Ei se koko vaan muoto. V70 tavaratilan muoto on muihin kilpailijoihin ylivertainen, jos ajattelee esim. koiraharrastajia koirapoxeineen. Tavaratilan kantikkuus auttaa saamaan boxit autoon hienosti. Vaikka muissa on huomattavasti enemmän litroja, mutta ovat pilanneet kaarevalla muotoilulla ja kynnykselle hyvät litrat. Kun kumminkin harva tavatilansa täyttää kivasti muotuvilla tavaroilla. Kantikkuus kunniaan


      • nyt...
        MasterEq kirjoitti:

        Toivottavasti ei enää nykyisestä pienene. Takajalkatilat ovat olemattomat ja tavaratila farmareista miltei pienin. Jopa 300-sarjan BMW on tilavampi kuin nykyinen V70.

        Muutaman sentin lisäys akseliväliin, kokonaispituuteen ja takatiloihin olisi paikallaan. Silloin auto kilpailisi tasaväkisesti 300-sarjan Bemun, A4 Audin ja C-sarjan Mersun kanssa.

        Jos huhuttu V90 on tuloillaan, sen voisi ihan hyvin tehdä reilusti isommaksi kilpailemaan A6 Audin, 500-sarjan Bemun ja E-sarjan Mersun kanssa.


        Master Eq

        Mielenkiintoinen kirjoitus. Sen tekee erityisen mielenkiintoiseksi se, että se sisältää suorastaan ennätysmäisen paljon tahallista virheellistä tietoa.
        Käsi sydämelle maaster, ettet nyt vaan pyrkisi liikuttavan mutkan kautta julistamaan, että V70 ei kuulu lainkaan samaan sarjaan kuvitteellisen E-mesesi kanssa? :)


      • _ville
        MasterEq kirjoitti:

        Toivottavasti ei enää nykyisestä pienene. Takajalkatilat ovat olemattomat ja tavaratila farmareista miltei pienin. Jopa 300-sarjan BMW on tilavampi kuin nykyinen V70.

        Muutaman sentin lisäys akseliväliin, kokonaispituuteen ja takatiloihin olisi paikallaan. Silloin auto kilpailisi tasaväkisesti 300-sarjan Bemun, A4 Audin ja C-sarjan Mersun kanssa.

        Jos huhuttu V90 on tuloillaan, sen voisi ihan hyvin tehdä reilusti isommaksi kilpailemaan A6 Audin, 500-sarjan Bemun ja E-sarjan Mersun kanssa.


        Master Eq

        Kyllä nykyinen V70 on tiloiltaan eri luokkaa kuin 300 sarjan BMW.

        V70:ssa on suurempi tavaratila (485/1641 litraa) kuin BMW:ssa (460/1385 litraa) ja se on pidempi (4720mm vs 4520mm) ja korkeampi (1464mm/1418mm), ainoastaan akseliväli (2755mm/2760mm) ja leveys (1804mm/1817mm) on hieman pienempi mutta käytännössä samaa tasoa.

        Molempia autoja läheltä tarkastellena oma mututuntuma on myös se, että V70 on isompi auto kuin 300-sarja.

        V70 kilpailee BMW 500-sarjan, Audi A6:n ja E sarjan Mesen kanssa. V70 taitaa olla vanhin näistä mallisarjoista joten se on kieltämättä jäänyt jalkoihin kun muut ovat uudistuksien myötä venyneet joka suuntaan, mutta väite että se ei edes kilpailisi 300-sarjan BMW:n kanssa on mielestäni aika huono...


      • Piru!
        MasterEq kirjoitti:

        Toivottavasti ei enää nykyisestä pienene. Takajalkatilat ovat olemattomat ja tavaratila farmareista miltei pienin. Jopa 300-sarjan BMW on tilavampi kuin nykyinen V70.

        Muutaman sentin lisäys akseliväliin, kokonaispituuteen ja takatiloihin olisi paikallaan. Silloin auto kilpailisi tasaväkisesti 300-sarjan Bemun, A4 Audin ja C-sarjan Mersun kanssa.

        Jos huhuttu V90 on tuloillaan, sen voisi ihan hyvin tehdä reilusti isommaksi kilpailemaan A6 Audin, 500-sarjan Bemun ja E-sarjan Mersun kanssa.


        Master Eq

        Ei saa kiusata muita typerillä
        jutuilla!


      • kyytiläinen
        MasterEq kirjoitti:

        Toivottavasti ei enää nykyisestä pienene. Takajalkatilat ovat olemattomat ja tavaratila farmareista miltei pienin. Jopa 300-sarjan BMW on tilavampi kuin nykyinen V70.

        Muutaman sentin lisäys akseliväliin, kokonaispituuteen ja takatiloihin olisi paikallaan. Silloin auto kilpailisi tasaväkisesti 300-sarjan Bemun, A4 Audin ja C-sarjan Mersun kanssa.

        Jos huhuttu V90 on tuloillaan, sen voisi ihan hyvin tehdä reilusti isommaksi kilpailemaan A6 Audin, 500-sarjan Bemun ja E-sarjan Mersun kanssa.


        Master Eq

        Noin se melkein on, V70:ssä on tosi ahtaat tilat ulkomittoihin nähden ja varsinkin takaovi ja takapenkille vääntäytyminen verrattuna A6:een
        tai Vectraan on yhtä tuskaa. A4 ja 3- ja 5- sarjan bemarit on taas selvästi v70:stä ahtaampia.


      • make
        MasterEq kirjoitti:

        Toivottavasti ei enää nykyisestä pienene. Takajalkatilat ovat olemattomat ja tavaratila farmareista miltei pienin. Jopa 300-sarjan BMW on tilavampi kuin nykyinen V70.

        Muutaman sentin lisäys akseliväliin, kokonaispituuteen ja takatiloihin olisi paikallaan. Silloin auto kilpailisi tasaväkisesti 300-sarjan Bemun, A4 Audin ja C-sarjan Mersun kanssa.

        Jos huhuttu V90 on tuloillaan, sen voisi ihan hyvin tehdä reilusti isommaksi kilpailemaan A6 Audin, 500-sarjan Bemun ja E-sarjan Mersun kanssa.


        Master Eq

        Nii että JOS V70 vähän kasvaisi niin SITTE se kilpailisi tasaväkisesti BMW3:n A4:n ja C-mersun kanssa?? Taitaa taas joku litrauskovainen & keskimittainen kirjoitella näitä? Kyllä meikäläisellä (193cm / 100kg) tulee armoton ahtaanpaikan kammo noiden kilpailijoiden ratin takana. Ja jo Volvon nykyisenkin mallin ergonomia pesee mennen tullen jokaisen noista mainituista. Se sitten että saako noista johonkin pakattua maitopurkin enemmän tai vähemmän, ni mitä väliä sillä on? Ellei satu pitämään Teknaria litramittoineen raamattunaan?


    • Janne:

      Mondeohan tulee keväällä joten syksyllä on Volvon vuoro, pohjalevyhän on sama ja varmasti paljon tekniikkakin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe