Taas yksi kampaamokeskustelu lisää, eli mikä olisi Turun keskustan alueella hyvä, hinta-laatusuhteeltaan kohtuullinen kampaamo?
Olen kuullut paljon hyvää 11. hetki -nimisestä paikasta Forumissa ja paikka näyttää kieltämättä hyvältä. Paljonko ko. paikassa maksaa leikkaus ja värjäys noin lapaluihin asti ulottuvissa hiuksissa? Kauanko ajan saaminen kestää?
KIITOS.
Taas kampaamoista
8
1027
Vastaukset
- Olen käynyt.
Minulla ei ko. kampaamosta ole kokemusta,mutta pari hyvää missä olen käynyt on Kampaamo Rita Puutorilla, Maariankadulla. Ystävälliset ihmiset,viihtyisä paikka.
Toinen on Clipp Kauppahallin vieressä, hintava kyllä,mutta nuorelle ihmiselle loistopaikka. - vai mitä?
... muuta kuin rohkeasti sisälle ja kysymään. Olen huomannut, kun hiuksieni pituus ja malli on muuttunut, että moni asia vaikuttaa lopulliseen hintaan. Sen olen ainakin kokoemuksesta oppinut, että värjäystä en anna enää amatöörin tehtäväksi. Jos haluan jonkun sävyn, niin luotan, että HETI ensimmäisellä kerralla sen osaa tehdä vain ammattilainen.
- pikkurahalla
Maxmillian Brahenkatu 7, todella hyvää ja osaavaa palvelua. Hinnat enemmän kuin kohdallaan.
- edelleen.
Tällä palastalla on melko usein "kampaamokeskusteluja". Useimmiten vilahtaa nimet Avantgarde, 11.Hetki ja Clipp. Ovat siis varmaankin kaupungin kärkipäätä edustavia paikkoja? Olen miespuolinen asiakas, joka on "vapaalla", en siis ole löytänyt sitä omaa paikaani vieläkään tämä vuodenaaikana mitä olen Turussa asunnut. Aloitanko siis näistä? Jos silmäniloa kaipaa, niin kyllä Clipp ja 11.hetki ainakin toimii...
- asiakas
Suosittelen tuota forumin 11.hetkeä. Olen heidän asiakas useamman vuoden ajalta ja aina olen ollut tyytyväinen tukkaani sieltä lähtiessäni.
- edelleen
Kävin Clipissä tuossa eräänä päivänä. Vapaalla edelleen.
- vapaalla
edelleen kirjoitti:
Kävin Clipissä tuossa eräänä päivänä. Vapaalla edelleen.
nyt meni muuten minulla sekaisin Clips ja clipp, niin samanlaisia nimiä.
- tyytyväinen asiakas
Puistokadulla on uusi liike siinä R-kioskin vieressä, palvelu loistavaa, tyylikkäät tilat ja mikä tarkeintä upeat hiukset!! Suosittelen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun55618390Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi482203Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3411696Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2831645- 1101183
Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671174- 541123
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l201055- 41955
- 67889