Taas yksi kampaamokeskustelu lisää, eli mikä olisi Turun keskustan alueella hyvä, hinta-laatusuhteeltaan kohtuullinen kampaamo?
Olen kuullut paljon hyvää 11. hetki -nimisestä paikasta Forumissa ja paikka näyttää kieltämättä hyvältä. Paljonko ko. paikassa maksaa leikkaus ja värjäys noin lapaluihin asti ulottuvissa hiuksissa? Kauanko ajan saaminen kestää?
KIITOS.
Taas kampaamoista
8
1040
Vastaukset
- Olen käynyt.
Minulla ei ko. kampaamosta ole kokemusta,mutta pari hyvää missä olen käynyt on Kampaamo Rita Puutorilla, Maariankadulla. Ystävälliset ihmiset,viihtyisä paikka.
Toinen on Clipp Kauppahallin vieressä, hintava kyllä,mutta nuorelle ihmiselle loistopaikka. - vai mitä?
... muuta kuin rohkeasti sisälle ja kysymään. Olen huomannut, kun hiuksieni pituus ja malli on muuttunut, että moni asia vaikuttaa lopulliseen hintaan. Sen olen ainakin kokoemuksesta oppinut, että värjäystä en anna enää amatöörin tehtäväksi. Jos haluan jonkun sävyn, niin luotan, että HETI ensimmäisellä kerralla sen osaa tehdä vain ammattilainen.
- pikkurahalla
Maxmillian Brahenkatu 7, todella hyvää ja osaavaa palvelua. Hinnat enemmän kuin kohdallaan.
- edelleen.
Tällä palastalla on melko usein "kampaamokeskusteluja". Useimmiten vilahtaa nimet Avantgarde, 11.Hetki ja Clipp. Ovat siis varmaankin kaupungin kärkipäätä edustavia paikkoja? Olen miespuolinen asiakas, joka on "vapaalla", en siis ole löytänyt sitä omaa paikaani vieläkään tämä vuodenaaikana mitä olen Turussa asunnut. Aloitanko siis näistä? Jos silmäniloa kaipaa, niin kyllä Clipp ja 11.hetki ainakin toimii...
- asiakas
Suosittelen tuota forumin 11.hetkeä. Olen heidän asiakas useamman vuoden ajalta ja aina olen ollut tyytyväinen tukkaani sieltä lähtiessäni.
- edelleen
Kävin Clipissä tuossa eräänä päivänä. Vapaalla edelleen.
- vapaalla
edelleen kirjoitti:
Kävin Clipissä tuossa eräänä päivänä. Vapaalla edelleen.
nyt meni muuten minulla sekaisin Clips ja clipp, niin samanlaisia nimiä.
- tyytyväinen asiakas
Puistokadulla on uusi liike siinä R-kioskin vieressä, palvelu loistavaa, tyylikkäät tilat ja mikä tarkeintä upeat hiukset!! Suosittelen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3262569Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2742327Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281761Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1141447Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511407Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta461317- 871311
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1651284- 851264
- 1021256