Hei,
kuka voisi auttaa!
Olen ostamassa asunnon johon pitäisi tehdä kylpyhuoneremontti. Nyt siellä on amme ja lattiamatto irti joten vesieristykset ja seinät laattiat laattaa, katto maalata vaihdettava pytty,allas ja uusi suihkusysteemi. Neliöitä on 5. Suunnilleen millä budjetilla olisi syytä lähtee liikkeelle. toki työmiesten palakt on suurin kulu?
Laatat ja kalausteeet keskihintaisia.
riittääkö 500€ neliö?
Kylpyhuoneremontin hinta?
5
7870
Vastaukset
- muuruumies
Elikkäs jos lattiapinta-ala on 5m2 niin silloin kokonais pinta-ala seinät mukaan lukien vähennettynä oviaukko niin laatoitettavaa pintaa on silloin noin 23m2. Keskihintaiset laatat saa 600 eurolla, vesieristeet,primerit, laastit,sauma-aineet,silikoonit maalit,pytty,allas, allaskaappi,peilikaappi,suhkunurkka,uudet hanat, uusi suikusetti ym noin 2000€, työstä koituvat kustannukset on aika mahdoton sanoa tarkkaan ilman että kävis paikan päällä katsomassa kohteen, mutta jos nyt jonkinlainen arvio niin 5000-7000€ arvonlisä veroineen, avaimet käteen työnä ja jätteet kaatopaikalle vietynä.
Silloin neliöhinta on 330-420€/m2, tarvikkeineen.
Ja kun työn osuudesta vähennetään vero etu pois niin työn osuus on silloin 2700-4700 eli kokonais kustannus on 5300-7300€, tällöin neliöhinnaksi tulee 230-320€/m2.- Ammattimies
laskettu. Itse käytän pelkästään noin arvioihin lattianeliöitä eli; tonni per neliö perusmateriaaleilla ja siitä ylöspäin, jos laittaa kalliinpaa ja erikoisempaa.
- remppa suunnitteilla
Ammattimies kirjoitti:
laskettu. Itse käytän pelkästään noin arvioihin lattianeliöitä eli; tonni per neliö perusmateriaaleilla ja siitä ylöspäin, jos laittaa kalliinpaa ja erikoisempaa.
Joo itellä tulossa kylppäriremppa ja samankokoinen kylppäri, josta pyysin remontti-alexin tarjouksen. Hinta oli 13 000€, avaimet käteen periaatteella. Aika lailla ylihinnoiteltu ja hullu meinasin vielä suostua. Kiitos kovasti täytyy etsiä tekijä muualta.
- santtu
remppa suunnitteilla kirjoitti:
Joo itellä tulossa kylppäriremppa ja samankokoinen kylppäri, josta pyysin remontti-alexin tarjouksen. Hinta oli 13 000€, avaimet käteen periaatteella. Aika lailla ylihinnoiteltu ja hullu meinasin vielä suostua. Kiitos kovasti täytyy etsiä tekijä muualta.
firmalla on yleensä sellainen 50% liikaa hinnoissaan...
Eli jos remontti-alexin hinta oli 13000€, niin "oikea" hinta työlle on sellainen 6500€.
- Viivi333
Kiitos loistavista tiedoista nyt pystyn funtsimaaan riittääkö rahkeet!
Viivi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759