Minä olen sitä mieltä ,että kaikki viestit jotka arvostelevat Soneraa pitäisi ehdottomasti kieltää koska ne loukkaavat soneran maksumiehiä ja kalliin operaattorin asiakkaita.Asiakas jo vuodesta 1952
Kaikki pois jotka arvostelevat soneraa
2
814
Vastaukset
- poperador
huomannut että samanlaisia viestejä on muillakin sivuilla.No,hienotunteisuus ei varmaan olisi pahasta. Toki asiat voi sanoa myös kauniisti ja ketään haukkumatta.Tosielämä on toista. Kun joku sanoo oman mielipiteensä,niin toiset aivan varmasti käsittää asian muulla tavalla. Osaako joku niin korrektia käytöstä ja sanailua?
Totuus on ettei kaikkien mieliksi voi olla.
Tuntuu tehokkaammalta kun kärjistää.- Kyllästynyt
Halusin vain nähdä onko täällä meno samanlaista kuin monella muulla palstalla joten tästäkin nyt selvisi se mistä suunnasta ne päälle hyökkääjät tulevat.Kun täällä ei ollut yhtään niin niiden on sitten tultava soneran suunnasta luulisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825792
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453860- 663554
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262928Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72457- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332019Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4361790