Saksaan olis tarkoitus mennä kesällä,mutta en viitsisi ajaa Ruotsin läpi.Ajattelin lentää Saksaan ja vuokrata auton mutta:
-Onko kaikissa vuokraamoissa ikäraja 21?,vai onko mahdollista vuokrata auto 18-vuotiaana?
18.V ja auto?
3
297
Vastaukset
- Petri 21v
Ei se matka kovin pitkä loppujenlopuksi ole... turusta tai helsingistä lähtee illalla laivalla ja malttaa olla koskematta viinaan, niin jaksaa sitten aamulla.. ;)
aamulla kun lähtee tukholmasta ajelemaan kohti saksaa, niin illalla kuuden aikoihin on jo saksan rajalla.
tie on kokomatkan hyvä, mutta nopeusrajotus vain 110 ruotsissa... tanskassa välillä 130.
ruotsin ja tanskan välinen silta on hieno kokemus.. ensin mennään siltaa meren yli korkealla ja sitten mennäänkin yhtäkkiä meren alla tunnelissa...- sohvi
keskustelun aloittajan ei voi matkustaa laivalla jos hän on vasta 18v ja vähintäin 20v arkisin hänen tulee olla viikonloppuna 23
- niin ole
sohvi kirjoitti:
keskustelun aloittajan ei voi matkustaa laivalla jos hän on vasta 18v ja vähintäin 20v arkisin hänen tulee olla viikonloppuna 23
Kyllähän esim viikingillä reittimatkan Tukholmaan voi tehdä. Kai nuo ikärajat koskevat risteilyjä vain. Ainakin ennen näin jos eivät ole juuri politiikkaa muuttaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069