homeopatiasta apua angiinaan?
Olen lyhyen ajan sisällä sairastanut jo kolme kertaa pahan angiinan. Kuume on noussut n.40 asteen tienoille.
Olen joutunut joka kerta sairaalaan, jossa on annettu antibiotteja.
Haluavat leikata nielurisat pois.
Onko siitä apua?
Löytyisikö homeopatiasta apua tähän jo raivostuttavaan tilanteeseen?
Jos on.
Millaista?
Angiina
4
5506
Vastaukset
- Heko
Angiina kannattaa ottaa tosissaan. Hoitamattomana voi levitä sydämmeen ja sen jälkeen seuraa kuolema. Angiinaan auttaa vain antibiootit ja nielurisaleikkaus on viimeinen keino saada tauti kuriin.
- homeop.neuvoja
on mahdotonta antaa tietoa, mitä lääkettä ottaa, haethan antibiootitkin lääkäriltä, kyllä homeopaattinenkin valmiste on parasta hakea homeopaatilta, että saat varmasti oikean ja auttavan aineen. "Kotihomeopaatteja" on paljon ja siksi luultavasti on monella ennakkoluuloja kun ei ole itse pystynyt parantamaan. Homeopatia on todella haastava ala, samoihin oireisiin toimii eri ihmisillä eri aina, aina katsotaan kokonaisuutta, ei pelkkää yhtä oiretta. ja jos vaivasi on uusivaa sorttia, tarvitset ehkä homeopaattista rakennehoitoa, joka vahvistaa omaa elimistöäsi pitämään pöpöt poissa.
Jatkuva antibioottien syöminen tekee juuri päinvastaista, eli alentaa vastustuskykyäsi ja uusi tauti iskee helpommin. - Angnisti 32v
Sairastin 14 vuotiaana vuoden sisällä 15 angiinaa, tai ainakin nieluviljely niin osoitti. Tuolloin kurkku parani antibiooteilla, mutta tuli pian uudestaan kipeäksi ja taas meni v-pen megaa 30 pilleriä. Uskoakseni angiina ei tuona aikana koskaan parantunutkaan. V-pen megaa meni vuoden sisällä 450 kappaletta. Nielurisaleikkaukseen olin kokoajan jonossa.
Kuudenteentoista angiinaan en syönyt kuuria ollenkaan. Angiinat loppuivat, enkä sitten mennytkään leikkaukseen. Seuraavan kerran angiina tuli vasta 7 vuoden päästä. Voi olla, että oma keho hoiti paremmin, kuin tabut.
Uskoakseni angiinasta paranee ilman antibiootteja, kuten monesta muustakin vaivasta. Angiinalla on vakavat jälkitautinsa, mutta kuinka todennäköisiä ovat, niin sitä ei taida kukaan tietää, koska ei niitä ole kukaan 50:een vuoteen sairastanut. Voihan sitä olla kurkku joskus kipeä niin vähän, että ei tule mentyä nieluviljelyyn. Voihan sitä silti sairastaa angiinaa.
Harkitse itse mitä teet. En kehota tekemään yhtään mitään.- repaleina
Itse sairastelin lapsuus-teiniaikana järjettömän määrän angiinoita. Kukaan muu perheessä ei niitä saanut juurikaan. Jokaiseen tietysti lääkitys, koska aluksi olokin oli aivan järkyttävän huono.
Taisi olla melkein murrosiän viimeisiä angiinoita kun ei kuume enää noussut joten en vaivautunut menemään lääkärille vasta, kun olo oli ollut viikkoja heikko. Olo oli jo niin heikko, että likkuminenkin väsytti. Kuumetta ei silti ollut, joten hävetti varata koko aikaa lääkärille. No, varasin lopulta, kun ilmeisesti jälkitautina heikon olon vuoksi oli kropasta aktivoitunut vyöruusu, joka oli tosi kivulias. Sitähän menin ensisijasesti näyttämään lääkärille, mut kurkattuaan suuhun oli kauhuissaan :D . Sain sitten jotain angiinalääkettä ja sillä sitten olo parani kuin silmissä, tosin vyöruusu oli vaivana kuukausia! En tiedä mitähän hoitamattmasta angiinasta olis mulle seurannut...lääkäri pelotteli sydänlihastulehduksella yms.
Sikäli erikoista, että juuri kuulin erään äidin käyttäneen taaperoa lääkärissä ja siellä testattiin angiina, mutta ei siihen mitään lääkettä määrätty, kun tauti oli kuulema menossa jo ohitse. Piti kysyä oikein toistamiseen oliko angiina kyseessä ja kyllä. En kyllä vieläkään uskois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983