Kertokaapas mitä mieltä kirkko on luonnonsuojelusta. Itse en asiasta kunnollista tietoa ole löytänyt.
Kirkon kanta luonnonsuojeluun ???
7
682
Vastaukset
- kiihkouskovainen
No älkää nyt uskonkiihkoilijat vaan tänne pesiytykö, koittakaa tuolta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003 Näethän tuon nyt vaikka näistä Pohjanmaan jokien kunnoista. Kiihkouskovaisia kepulaisia kaikki pitäjät täynnä ja tässä on tulos.
Raamattu antaa ihmiselle jumalan kuvana mahdollisuuden raiskata elinympäristöämme miten vaan lystää. Onneksi olen moisesta sairauden pesästä jo hyvissä ajoin eronnut.- KultainenM
Ketäs ne kirkon mielipiteet muutenkaan kiinnostaisi.. kyllähän se on kuitenkin nähty ettei kirkko mitään saa enää aikaan
- JA TURHA
Ja valheellinen suunsoitto taas kerran. Sen näki jo viimeisestä sanasta, että et edes tiedä mitään koko luonnonsuojelusta ja siitä, että luonto on annettu ihmisen hyödynnettäväksi, eikä suojeltavaksi niin idioottimaisella tavalla, kuin sitä nykyään koitetaan hoitaa.
Tehhään tikusta asiaa ja perusteluja, miksi jotain ei saa tehdä, ja toisella kädellä ollaan myymässä päästöoikeuksia.
haistakaa paska, jonninjoutavat hyysääjät. Olkaa ite ensin piereskelemättä ettei ilmakehä saastu enempää. - Tulipa taas
KultainenM kirjoitti:
Ketäs ne kirkon mielipiteet muutenkaan kiinnostaisi.. kyllähän se on kuitenkin nähty ettei kirkko mitään saa enää aikaan
Oikein syvyyden syövereistä tuo sinun röyhtäys.
Eikö se kirkko koostu juuri sinunlaisista mitään tekemättömistä ihmisistä, ja siksi on saamaton.
Vai luulit sinä olevasi parempi kuin kirkon sisällä olevat, jotka sentään koittavat tehdä parannusta temisistään. Mutta miten on sinunkin motiivisi, kuinka monta avuntarpeessa olevaa oot johdattanu parempaan elämään ja kuinka monelta oot pyyhkiny surun ja epätoivon kyyneleet silimistä. Kuinka mónta kertaa oot antanu pyyteettömästi apua tuntemattomalle avuntarvitsijalle.
Ja kuinka monesti oot menny vaatimaan korvausta siltä, joka ei pystykään sinulle korvaamaan mitään.
- Lapsi
Siis tietääkö kukan kirkon kantaa luonnonsuojeluun? Vai aiotteko vaan haukkua toisianne.
- metsämiesmäinen
Kirkolla on metsäomaisuutta jota se käyttää taloutensa pönkittämiseen ja lisää tulee koko ajan kun kuolevat testamenttaavat metsänsä kirkolle taivasosuuden toivossa. Kun metsiä kiihkeästi suojellaan lahopuuötököille niin kaupunkien ja kuntien ja seurakuntien metsät ne pitäs kaikki suojella ja lahottaa pystyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2445811Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304254Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212460Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3072255Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1391253Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944