Kirkon kanta luonnonsuojeluun ???

Johanna-75

Kertokaapas mitä mieltä kirkko on luonnonsuojelusta. Itse en asiasta kunnollista tietoa ole löytänyt.

7

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiihkouskovainen
    • Näethän tuon nyt vaikka näistä Pohjanmaan jokien kunnoista. Kiihkouskovaisia kepulaisia kaikki pitäjät täynnä ja tässä on tulos.

      Raamattu antaa ihmiselle jumalan kuvana mahdollisuuden raiskata elinympäristöämme miten vaan lystää. Onneksi olen moisesta sairauden pesästä jo hyvissä ajoin eronnut.

      • KultainenM

        Ketäs ne kirkon mielipiteet muutenkaan kiinnostaisi.. kyllähän se on kuitenkin nähty ettei kirkko mitään saa enää aikaan


      • JA TURHA

        Ja valheellinen suunsoitto taas kerran. Sen näki jo viimeisestä sanasta, että et edes tiedä mitään koko luonnonsuojelusta ja siitä, että luonto on annettu ihmisen hyödynnettäväksi, eikä suojeltavaksi niin idioottimaisella tavalla, kuin sitä nykyään koitetaan hoitaa.

        Tehhään tikusta asiaa ja perusteluja, miksi jotain ei saa tehdä, ja toisella kädellä ollaan myymässä päästöoikeuksia.

        haistakaa paska, jonninjoutavat hyysääjät. Olkaa ite ensin piereskelemättä ettei ilmakehä saastu enempää.


      • Tulipa taas
        KultainenM kirjoitti:

        Ketäs ne kirkon mielipiteet muutenkaan kiinnostaisi.. kyllähän se on kuitenkin nähty ettei kirkko mitään saa enää aikaan

        Oikein syvyyden syövereistä tuo sinun röyhtäys.

        Eikö se kirkko koostu juuri sinunlaisista mitään tekemättömistä ihmisistä, ja siksi on saamaton.

        Vai luulit sinä olevasi parempi kuin kirkon sisällä olevat, jotka sentään koittavat tehdä parannusta temisistään. Mutta miten on sinunkin motiivisi, kuinka monta avuntarpeessa olevaa oot johdattanu parempaan elämään ja kuinka monelta oot pyyhkiny surun ja epätoivon kyyneleet silimistä. Kuinka mónta kertaa oot antanu pyyteettömästi apua tuntemattomalle avuntarvitsijalle.
        Ja kuinka monesti oot menny vaatimaan korvausta siltä, joka ei pystykään sinulle korvaamaan mitään.


    • Lapsi

      Siis tietääkö kukan kirkon kantaa luonnonsuojeluun? Vai aiotteko vaan haukkua toisianne.

      • metsämiesmäinen

        Kirkolla on metsäomaisuutta jota se käyttää taloutensa pönkittämiseen ja lisää tulee koko ajan kun kuolevat testamenttaavat metsänsä kirkolle taivasosuuden toivossa. Kun metsiä kiihkeästi suojellaan lahopuuötököille niin kaupunkien ja kuntien ja seurakuntien metsät ne pitäs kaikki suojella ja lahottaa pystyyn.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe