Kirkon kanta luonnonsuojeluun ???

Johanna-75

Kertokaapas mitä mieltä kirkko on luonnonsuojelusta. Itse en asiasta kunnollista tietoa ole löytänyt.

7

712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiihkouskovainen
    • Näethän tuon nyt vaikka näistä Pohjanmaan jokien kunnoista. Kiihkouskovaisia kepulaisia kaikki pitäjät täynnä ja tässä on tulos.

Raamattu antaa ihmiselle jumalan kuvana mahdollisuuden raiskata elinympäristöämme miten vaan lystää. Onneksi olen moisesta sairauden pesästä jo hyvissä ajoin eronnut.

• KultainenM

Ketäs ne kirkon mielipiteet muutenkaan kiinnostaisi.. kyllähän se on kuitenkin nähty ettei kirkko mitään saa enää aikaan

• JA TURHA

Ja valheellinen suunsoitto taas kerran. Sen näki jo viimeisestä sanasta, että et edes tiedä mitään koko luonnonsuojelusta ja siitä, että luonto on annettu ihmisen hyödynnettäväksi, eikä suojeltavaksi niin idioottimaisella tavalla, kuin sitä nykyään koitetaan hoitaa.

Tehhään tikusta asiaa ja perusteluja, miksi jotain ei saa tehdä, ja toisella kädellä ollaan myymässä päästöoikeuksia.

haistakaa paska, jonninjoutavat hyysääjät. Olkaa ite ensin piereskelemättä ettei ilmakehä saastu enempää.

• Tulipa taas
        KultainenM kirjoitti:

Ketäs ne kirkon mielipiteet muutenkaan kiinnostaisi.. kyllähän se on kuitenkin nähty ettei kirkko mitään saa enää aikaan

Oikein syvyyden syövereistä tuo sinun röyhtäys.

Eikö se kirkko koostu juuri sinunlaisista mitään tekemättömistä ihmisistä, ja siksi on saamaton.

Vai luulit sinä olevasi parempi kuin kirkon sisällä olevat, jotka sentään koittavat tehdä parannusta temisistään. Mutta miten on sinunkin motiivisi, kuinka monta avuntarpeessa olevaa oot johdattanu parempaan elämään ja kuinka monelta oot pyyhkiny surun ja epätoivon kyyneleet silimistä. Kuinka mónta kertaa oot antanu pyyteettömästi apua tuntemattomalle avuntarvitsijalle.
        Ja kuinka monesti oot menny vaatimaan korvausta siltä, joka ei pystykään sinulle korvaamaan mitään.

• Lapsi

Siis tietääkö kukan kirkon kantaa luonnonsuojeluun? Vai aiotteko vaan haukkua toisianne.

• metsämiesmäinen

Kirkolla on metsäomaisuutta jota se käyttää taloutensa pönkittämiseen ja lisää tulee koko ajan kun kuolevat testamenttaavat metsänsä kirkolle taivasosuuden toivossa. Kun metsiä kiihkeästi suojellaan lahopuuötököille niin kaupunkien ja kuntien ja seurakuntien metsät ne pitäs kaikki suojella ja lahottaa pystyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3554
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3093
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3054
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2875
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2700
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2697
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      61
      2424
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2281
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2132
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2128
    Aihe