Vaaka ja kaksonen

Miten sopii?

Osaattekos sanoa miten vaaka ja kaksonen sopii toisilleen? Ei tarvitse mitenkään pitkiä analyyseja, ihan lyhytkin käy.

Kiitos!

31

11657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksostyttönen

      Ensiksikin horoskooppisivustojen mukaan pitäis sopia hyvinkin. :) Tietty ihmiset on erilaisia, että ei voi varmaan niin yleistää... Mutta itse tapailen tällä hetkellä vaakamiestä, joka osaa olla todella ihana, mutta myös ärsyttävä... mutta niin ihana kuitenkin siis :) Monesti huomaan meissä paljon samaa.. kumpikaan ei ole niin yksiselitteinen, että voisi heti tuntea kunnolla. Ja kai se on molemminpuolinen vapaus, millä aina tätä paria kuvaillaan, ainakin mitä olen itse aiheesta lukenut täällä ja muualla.. ja sen kyllä jotenkin tuntee. No, itse kyllä haluan nähdä vielä mihin tämä johtaa, lokakuustako lähtien olemme tapailleet ja osaa olla kyllä arvoituksellinen ja niin kivakin tuo mies, vaikka välillä raivostuttaa mutta en kyllä tylsää jaksaisikaan :)

      Tsemppiä teille ja meille!

    • kaksonen N

      eli kax exää on vaakamiehiä, ihania ihmisiä, mutta suhteen syventyessä alkoi olla tylsää, liekki sammu, molemmat ensivaikutelmalta erilaisia, mutta alkuhuuman jälkeen liian tasapainoista tylsää arkea.
      Vaakamies ei kai sit menevälle kaksosnaiselle sovi, tosin oon kyl syntyny 21.6., joten ehkä siinä hieman sekottuu myös saksiniekkaa tähän tyttöön. Ja voihan se olla että kolmas kerta toden sanoo. :) Kemiat jos toimii ni eihän siinä sit oo ku menoa.

    • pumpelispum

      vaaka ja kaksonen sopii tosi hyvi...
      Itsekkin olen ihastunut vaakaan ja itse olen kasoisnainen...

      • kaksonen+vaaka

        itse miehenä kaksonen ja vaimo vaaka yhdessä oltu 24 vuotta.Olemme hyvin onnellisia ja rakkaus kukoistaa edelleen.


    • sydämessäni

      Se oli kahden tuulenhengen tuttavuus.

      Unohtaa en voi koskaan.

      Kiitos!

      • ...kotiin tulemalla!

        ...ovet avaamalla, keinolla kerrotulla, avaimilla annetuilla, halaamalla, suudelmalla...


      • sovi yhteen
        ...kotiin tulemalla! kirjoitti:

        ...ovet avaamalla, keinolla kerrotulla, avaimilla annetuilla, halaamalla, suudelmalla...

        vaaka ja kaksonen.

        Vaa'alle on tärkeää mm. luottamus, rehellisyys, aitous ja oikeudenmukaisuus.

        Kaksonen mielistelee, käyttää toisia hyväkseen ja muuntelee totuutta itselleen edulliseksi.


      • Ei ehkä sovi
        sovi yhteen kirjoitti:

        vaaka ja kaksonen.

        Vaa'alle on tärkeää mm. luottamus, rehellisyys, aitous ja oikeudenmukaisuus.

        Kaksonen mielistelee, käyttää toisia hyväkseen ja muuntelee totuutta itselleen edulliseksi.

        Vaaka se on joka mielistelee ja teeskentelemällä rehellistä, käyttää toisia hyväkseen. Muuntelee silmiään räpsytellen totuutta.

        Kaksonen EI mielistele! Harvoin kaksonen käyttää ketään hyväkseen. Kaksosta kyllä pyrkivät muut käyttämään hyväksi.


      • kotilaaksoon tuttuun,
        ...kotiin tulemalla! kirjoitti:

        ...ovet avaamalla, keinolla kerrotulla, avaimilla annetuilla, halaamalla, suudelmalla...

        astu eteeni,
        vailla sanoja suurimpia
        palaa syliini.


      • ..silloin tuun.
        kotilaaksoon tuttuun, kirjoitti:

        astu eteeni,
        vailla sanoja suurimpia
        palaa syliini.

        ..kun täyttyy, niin ehkä..


      • jahkailee
        sovi yhteen kirjoitti:

        vaaka ja kaksonen.

        Vaa'alle on tärkeää mm. luottamus, rehellisyys, aitous ja oikeudenmukaisuus.

        Kaksonen mielistelee, käyttää toisia hyväkseen ja muuntelee totuutta itselleen edulliseksi.

        Vaaka ja kaksonen ei sovi yhteen. Kaksosella menee hermot, kun vaaka jahkailee, ei osaa päättää oli sitten kyse menemisistä, ostamisista tai mistä tahansa. On saita, maksattaa mielellään kaksosella kaiken, joka ei ole niin rahojensa perään, mutta pidemmän päälle alkoi sekin ärsyttämään, kun kaupassakin herra kyllä keräsi mieliruokiaan kärryn täyteen, mutta kummasti "eksyi" lehtihyllylle kun piti mennä maksamaan ostokset. Vaaka on laiska oman edun tavoittelija.


      • ..tuun.
        kotilaaksoon tuttuun, kirjoitti:

        astu eteeni,
        vailla sanoja suurimpia
        palaa syliini.

        ..puoleenväliin vastaan käyt, vaikka paikkaan missä kelloja voi soittaa, niin silloin...


      • Nimetön
        ..tuun. kirjoitti:

        ..puoleenväliin vastaan käyt, vaikka paikkaan missä kelloja voi soittaa, niin silloin...

        kysyä, minne pitäis tulla? Paikkakunta on?;)


      • Nimetön
        ..tuun. kirjoitti:

        ..puoleenväliin vastaan käyt, vaikka paikkaan missä kelloja voi soittaa, niin silloin...

        käyn kuten tahdot,vaikka pubiin yhteen tai kirkkoon kahteen.


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        käyn kuten tahdot,vaikka pubiin yhteen tai kirkkoon kahteen.

        Oon epätoivoissani yrittänyt jäljittää 20.1 yökerhossa tapaamaani henkilöä.. Ootko mies vai nainen? No ei se jäi vaan mieleeni leijumaan paljon jäi sanomatta.. Varatun ihmisen vika.. Joka tapauksessa ilta oli ihana ja pitkä jäi ikuisiksi ajoiksi kultaisten kehysten raamittamaksi.. Sitä en unohda.;)


      • ..kipeästi.
        Nimetön kirjoitti:

        Oon epätoivoissani yrittänyt jäljittää 20.1 yökerhossa tapaamaani henkilöä.. Ootko mies vai nainen? No ei se jäi vaan mieleeni leijumaan paljon jäi sanomatta.. Varatun ihmisen vika.. Joka tapauksessa ilta oli ihana ja pitkä jäi ikuisiksi ajoiksi kultaisten kehysten raamittamaksi.. Sitä en unohda.;)

        Hän kyllä tietäisi missä paikkaa puolimatkassa voi soittaa kelloja ; )

        Ja muutenkin.. ei varattuna hengailla pitkiä iltoja muitten kans, eikä haeskella ketään. Siinä ei käy, kuin itselle ja parille muulle..


      • Kas;)
        ..kipeästi. kirjoitti:

        Hän kyllä tietäisi missä paikkaa puolimatkassa voi soittaa kelloja ; )

        Ja muutenkin.. ei varattuna hengailla pitkiä iltoja muitten kans, eikä haeskella ketään. Siinä ei käy, kuin itselle ja parille muulle..

        Meillä on eri käsitykset varattuna olemisesta mutta yks juttu.. Ei varattuna olo tarkoita sitä etteikö sais tutustua ihmisiin ja sille ei voi mitään jos joku jättää lähtemättömän vaikutuksen enkä mä nyt tosissaan ketään ettikään.. Joskus vaan jää jotkut mieleen niin vahvasti ettei pysty unohtaan.. Jos kotona ois kaikki hyvin näin ei varmaan pääsis tapahtuun.. samat säännöt molemmilla niin naisilla et miehilläkin suhteessa.. Mä voin kertoo et meillä on siis mulla ja mun kaverilla..:)Ai niin taiat olla pohjoisesta;) Menköön jos otti mennäkseen;)


      • ..siellä!
        Kas;) kirjoitti:

        Meillä on eri käsitykset varattuna olemisesta mutta yks juttu.. Ei varattuna olo tarkoita sitä etteikö sais tutustua ihmisiin ja sille ei voi mitään jos joku jättää lähtemättömän vaikutuksen enkä mä nyt tosissaan ketään ettikään.. Joskus vaan jää jotkut mieleen niin vahvasti ettei pysty unohtaan.. Jos kotona ois kaikki hyvin näin ei varmaan pääsis tapahtuun.. samat säännöt molemmilla niin naisilla et miehilläkin suhteessa.. Mä voin kertoo et meillä on siis mulla ja mun kaverilla..:)Ai niin taiat olla pohjoisesta;) Menköön jos otti mennäkseen;)

        ..lupaus rakastaa merkitsee elämän loppuun saakka sitoutumista, joillekin jopa pidempää. Toisille se taas merkitsee pikemminkin avioehtosopimuksen kaltaista lupausta, jossa luvataan rakastaa niin kauan, kuin tietyt ehdot täyttyvät. Kuten vaikkapa, niin kauan, kuin olet terve. Tai niin kauan, kuin rahasi riittävät. Tai niin kauan, kuin hyvää seksiä piisaa. Tai niin kauan, kuin kotona on kaikki hyvin. Jos em. kaltaiset reunaehdot eivät täyty, niin silloin katsotaan annetun lupauksen mitätöityneen. Sen taas katsotaan antavan oikeutuksen kaikenlaiseen toimintaan ns. selän takana.

        Siksi mielestäni reunaehdoilla suhteeseen lähteminen on väärään suhteeseen menemistä. Joko ei oikeasti rakasta tai ei tiedä mitä rakkaus on!

        Pohjoisen sijaitseminen on tietysti kiinni siitä mistä kohtaa maatamme sitä katsoo. Rovaniemeläinen voi sanoa lähtevänsä pohjoiseen, vaikka Helsinkiläisen mielestä hän on jo...


      • Passskat
        jahkailee kirjoitti:

        Vaaka ja kaksonen ei sovi yhteen. Kaksosella menee hermot, kun vaaka jahkailee, ei osaa päättää oli sitten kyse menemisistä, ostamisista tai mistä tahansa. On saita, maksattaa mielellään kaksosella kaiken, joka ei ole niin rahojensa perään, mutta pidemmän päälle alkoi sekin ärsyttämään, kun kaupassakin herra kyllä keräsi mieliruokiaan kärryn täyteen, mutta kummasti "eksyi" lehtihyllylle kun piti mennä maksamaan ostokset. Vaaka on laiska oman edun tavoittelija.

        Olen vaaka nainen ja voin kertoa ei ole saituutta. Enkä tapaa maksattaa ihmisillä omia tarpeitani. Mielestäni on naurettavaa että yleistät moista.


      • Kaksosnaikkonen
        jahkailee kirjoitti:

        Vaaka ja kaksonen ei sovi yhteen. Kaksosella menee hermot, kun vaaka jahkailee, ei osaa päättää oli sitten kyse menemisistä, ostamisista tai mistä tahansa. On saita, maksattaa mielellään kaksosella kaiken, joka ei ole niin rahojensa perään, mutta pidemmän päälle alkoi sekin ärsyttämään, kun kaupassakin herra kyllä keräsi mieliruokiaan kärryn täyteen, mutta kummasti "eksyi" lehtihyllylle kun piti mennä maksamaan ostokset. Vaaka on laiska oman edun tavoittelija.

        Elin yli 30 vuotta vaakamiehen kanssa avoliitossa ja mitä hyvänsä muuta sanoisinkaan niin anteliaampaa ja avokätisempää ihmistä tuskin löytyy tältä planeetalta!!!


      • aito kaksonen 11.6
        jahkailee kirjoitti:

        Vaaka ja kaksonen ei sovi yhteen. Kaksosella menee hermot, kun vaaka jahkailee, ei osaa päättää oli sitten kyse menemisistä, ostamisista tai mistä tahansa. On saita, maksattaa mielellään kaksosella kaiken, joka ei ole niin rahojensa perään, mutta pidemmän päälle alkoi sekin ärsyttämään, kun kaupassakin herra kyllä keräsi mieliruokiaan kärryn täyteen, mutta kummasti "eksyi" lehtihyllylle kun piti mennä maksamaan ostokset. Vaaka on laiska oman edun tavoittelija.

        samaa mieltä. kaksoselta menee hermot kun vaaka nainen jahkaa, soutaa ja huopaa, ei osaa päättää mitään asiaa. jos kaksonen jotain vaaka naiselta kysyy:vastaus on yleisesti en mä tiedä! kokemusta on kahdesta vaaka naisesta ja kumpikin ihan samanlaisia, jotain pieniä erovaisuuksia on mutta se on ihan saletti että yksin kertaiseen asiaa tulee vastaus: en mä tiedä. en ole päättänyt...arki on tosiaan vaaka naisen kanssa tylsää... joo ei enää vaakaa.... leijona tai jousimies on sopiva kumppani kaksoselle.


      • Vaaka 24.9.
        aito kaksonen 11.6 kirjoitti:

        samaa mieltä. kaksoselta menee hermot kun vaaka nainen jahkaa, soutaa ja huopaa, ei osaa päättää mitään asiaa. jos kaksonen jotain vaaka naiselta kysyy:vastaus on yleisesti en mä tiedä! kokemusta on kahdesta vaaka naisesta ja kumpikin ihan samanlaisia, jotain pieniä erovaisuuksia on mutta se on ihan saletti että yksin kertaiseen asiaa tulee vastaus: en mä tiedä. en ole päättänyt...arki on tosiaan vaaka naisen kanssa tylsää... joo ei enää vaakaa.... leijona tai jousimies on sopiva kumppani kaksoselle.

        Minä olen vaakanainen ja nouseva leijona ja olen kyllä melko päättäväinen luonne ja en kyllä ole ikinä tunnistanut tuota vaa´an päättämättömyyttä itsessäni - joten eipä se aina mene näin kaikkien kohdalla horoskooppien mukaan. Mulla meni hermot kaksosmiehen jatkuvaan kiukutteluun - ei sitä kitinää jaksa hullukaan kuunnella vuodesta toiseen :D Ei ikinä tiennyt mistä suunnasta tuulee - oli päiviä suoraan helvetistä ja toisena päivänä oli kuin ei olisi mitään riitoja ikinä ollutkaan. Ei sitten sovittu toisillemme mitenkään ja nähtävästi mun päätökset ärsytti vain lisää. No lähdin pois ja toivotin miehelle hyvää loppuelämää. Nyt olen löytänyt leijonamiehen - saa nähdä miten käy tällä kertaa. Kaverina kaksonen voi mennä mutta ei muuten.


    • tsäkä

      olen seurannut sivusta yhtä avioliittoa
      nainen on kaksonen ja mies on vaaka

      kait ne sopii yhteen kun ovat jaksaneet 31 vuotta yhdessä tapella ja sopia!

      nainen sanoo heti lähtevänsä jos mies kerrankin lyö... ei ole tainnut turpaansa saada kun ovat yhdessä vielä

      että hynttyyt vaan yhteen jos kantti kestää !

    • arttuk67

      Eli aivan paras yhdistelmä!!!!

      • nennukka

        Olin vaakamiehen kanssa liki 8 vuotta, lopulta mies tunnusti haluavansa erota. Ei kuulemma halunnut rajoittaa/kahlita minua, vaikka vapaasti kumpikin mentiin (tämä ei tarkoita että hypittiin vieraissa, uskollisia oltiin). Naimisiin ei ehditty. Jostain horoskoopista luin että merkit eivät halua rajoittaa toistensa vapautta -tuntuu pitävän paikkaansa, valitettavasti.


      • Samassa solmussa

        Hei! Kumpi olet itse? Minä olen vaaka(n) ja ollut suhteessa pian viisi vuotta kaksosen(m) kanssa. Periaatteessa sovimme, mutta käytännön tasolla tökkii yhä useammin. Kaksoseni on aina menossa ja koska emme asu yhdessä, emme sitten paljon näe. Eikä tässä itku eikä kiristäminen auta. Hän ei tunnu lainkaan tajuavan, mikä minua tässä ahdistaa.

        Onhan ongelmalla varmaan muutakin taustaa kuin tähtimerkit, mutta omaksi mielipiteekseni on muodostumassa, että sopivat erinomaisesti alussa, mutta aikaa myöten kaksosen menohalut alkavat jäytää vaakaa.


      • vaakaN.
        Samassa solmussa kirjoitti:

        Hei! Kumpi olet itse? Minä olen vaaka(n) ja ollut suhteessa pian viisi vuotta kaksosen(m) kanssa. Periaatteessa sovimme, mutta käytännön tasolla tökkii yhä useammin. Kaksoseni on aina menossa ja koska emme asu yhdessä, emme sitten paljon näe. Eikä tässä itku eikä kiristäminen auta. Hän ei tunnu lainkaan tajuavan, mikä minua tässä ahdistaa.

        Onhan ongelmalla varmaan muutakin taustaa kuin tähtimerkit, mutta omaksi mielipiteekseni on muodostumassa, että sopivat erinomaisesti alussa, mutta aikaa myöten kaksosen menohalut alkavat jäytää vaakaa.

        kanssa yhdessä ja juuri näin mitä kuvailit...


    • Kaksosteleva Vaaka

      Horoskooppien mukainen yhteensopivuus on merkityksetön asia.

      Kukaan tuntemani ihminen ei ole merkkinsä klooni, vaikkakin ainoa tuntemani neitsyt on täysi kyprä naiseksi. (ei vahvistane kuitenkaan mitään sääntöä se :)

      Olen vaakamies ja naikkarissa kaksosneitokaisen kanssa. Villihän se pirulainen on kuin varsa laitumella, mutta ei ota paineita olemattomista ja iloa ja virtaa löytyy vaikka pienelle nandiheimon kylälle.

      Jos vaaka pääsee yli pettämisistä ja kaksonen yli-analyyttisestä puntaroinnista, toimii moni asia. Kaksonen ei saa olla typeys vaikka tyhmähkö (vaiko lapsellinen tai lapsenmielinen)olisikin.

      Vaaka taas ei saa suuremmin muuttua, kaksonenkun ihastui siihen alkuperäiseen, ei siihen muutuneeseen. ..kaksonenhan ei muutu koskaan, joten siitä ei tartte huolta kantaa.

      Molemmille elämä on tuulahdus uutta ja raikasta kahden tyhjyyden välissä. Vaaka arvostanee lapsia (=jatkuvuutta, eli ehkä siis muuttumattomuutta), kun taas kaksoselle ne ovat "jotain uutta" (eli ilmeisesti jotain kivaa tai "kokeiltavaa" juttua.)

      Ihan jees. Ei kannata kooppien perusteella jättää kokeilematta. Jos Vaakas pettää, ni se pitää jättää. Jos kaksoses pettää, ni se on vaan "käväissyt jossain", se ei meinaa mitään.

      Niinjoo, ja molemmat tykkäis siitä, että "joku muu" tois leivän pöytään, niin ettei se ois heistä kiinni. ;) (=voita lotossa!)

      Vaakana ite oon "uskollinen", eli en tee mitään mitä toinen ei tekis. Tajunnette varmaan.

      LOL!

      Ei se elämä oo kaikilla mitään pettämistä. Ei saa uskoa näitä kauhutarinoita täällä. Nää on aika paskaa pääasiassa.

      Kokkeile, fiilistele. Naimisiin vasta jos kaikki selvää ja toisen käyttäytyminen ja meininki hanskassa.

      Ps. Mikään parisuhde ei oo "vasurilla vetästävissä". Merkeillä ei väliä, ihmisten välisillä kemioilla ainoastaan. (Ovat siis eriasia kuin merkit)

      Ite vaakana voin sanoa, että parhaat kaverit on kaikkia merkkejä. Ilman sen suurempia sidonnaisuuksia tähtiin (Löytyy jellonaa, skorppista, rapua, kalaa kaksosta ja jouskaria. Ja valtaosan merkkejä en ees tunne). No se Neitsyt on kyrpä, mutta muuten ihan jees.

      • kigi

        Kyllähän vaaka ja kaksonen yhdessä pärjää, mut pitää olla menoa ja meininkiä ettei tylsyys pääse iskemään. Kaksonen tarvii vaihtelua elämään, joten vaaka joutuu puntaroimaan ain välillä minne mennä. Vaaka mies on herkkä ja hänellä on hyvä kosketus,ja kosketuksesta kaksos nainen pitää. Pitemmän päälle suhde voi muuttua vähän ikävystyttäväksi kun uutuuden viehätys karisee. Mutta niinhän se taitaa olla monessa muussakin suhteessa.


      • jrkk
        kigi kirjoitti:

        Kyllähän vaaka ja kaksonen yhdessä pärjää, mut pitää olla menoa ja meininkiä ettei tylsyys pääse iskemään. Kaksonen tarvii vaihtelua elämään, joten vaaka joutuu puntaroimaan ain välillä minne mennä. Vaaka mies on herkkä ja hänellä on hyvä kosketus,ja kosketuksesta kaksos nainen pitää. Pitemmän päälle suhde voi muuttua vähän ikävystyttäväksi kun uutuuden viehätys karisee. Mutta niinhän se taitaa olla monessa muussakin suhteessa.

        Kyllä vaaka ja kaksonen hyvin sopii. Mies on kaksonen ja itse olen vaaka. Saituudesta sen verran että se maksaa kaupassa jolla sillä hetkellä on enemmän rahaa. Kyllä se niin on että vaaka jahkailee ja ei osaa päättää, ja kaksonen on aina menossa. Ne asiat on kuitenki sovittavissa, minä kun olen mielummin kotona kuhertelemassa ja mies menossa, niin sovitaan että ensin käydään jossain ja sitten kuherrellaan, kun ei mies ilmankaan tahdo minnekkään mennä. Ja taas jos itse käy kahvilla kaverin kanssa juttelemassa tyttöjen juttuja niin mies ei halua mennä omien kavereiden kanssa vaan odottaa kotona, tai yrittää saada minuakin jäämään. Että jonkin laista omistamishalua taitaa kaksosilla olla, mutta keskustelemalla siitäkin päästään. Kummankin pitää hieman joustaa jotta suhde toimii, mutta sehän on jokaisessa suhteessa. Ainoastaan se että kun kyselen että mitä ruokaa herra haluaa tänään ärsyttää miestä välillä, kun hän ei sitten keksi oikein muuta kun spaghetti ja jauhelihakastike, kun itse olen miettinyt tunteja ja mikään ei nappaa.


      • Yön kaksonen
        jrkk kirjoitti:

        Kyllä vaaka ja kaksonen hyvin sopii. Mies on kaksonen ja itse olen vaaka. Saituudesta sen verran että se maksaa kaupassa jolla sillä hetkellä on enemmän rahaa. Kyllä se niin on että vaaka jahkailee ja ei osaa päättää, ja kaksonen on aina menossa. Ne asiat on kuitenki sovittavissa, minä kun olen mielummin kotona kuhertelemassa ja mies menossa, niin sovitaan että ensin käydään jossain ja sitten kuherrellaan, kun ei mies ilmankaan tahdo minnekkään mennä. Ja taas jos itse käy kahvilla kaverin kanssa juttelemassa tyttöjen juttuja niin mies ei halua mennä omien kavereiden kanssa vaan odottaa kotona, tai yrittää saada minuakin jäämään. Että jonkin laista omistamishalua taitaa kaksosilla olla, mutta keskustelemalla siitäkin päästään. Kummankin pitää hieman joustaa jotta suhde toimii, mutta sehän on jokaisessa suhteessa. Ainoastaan se että kun kyselen että mitä ruokaa herra haluaa tänään ärsyttää miestä välillä, kun hän ei sitten keksi oikein muuta kun spaghetti ja jauhelihakastike, kun itse olen miettinyt tunteja ja mikään ei nappaa.

        Vähän ärsyttää, kun nää viestit on jostain takavuosilta, mutta vastaan nyt minäkin. Olen kaksosnainen, en ole koskaan seurustellut yhdenkään vaa'an kanssa, mutta paras ystäväni on vaaka. Se ääretön hitaus ja tarkkuus ärsyttää eniten. Hänen pitää silittää kaikki pikkuhousuista lähtien, ja joka paikasta hän on myöhässä. Saita ja itsekäs hän on, mutta ei se mitään, kun tuon kaiken tietää. Me ei oltais ystäviä, ellei hän muuten olisi luotettava ja todella mukava ihminen. Horoskooppijuttujen mukaan vaaka ja kaksonen pitäis sopia hyvin yhteen, enkä sitä yhtään epäile. Pitää vaan hyväksyä ne tietyt erilaisuudet niinkuin ihan kaikissa parisuhteissa. Kaksosesta sen verran, että aikatauluista olen tosi tarkka, muuten en niinkään. Kalat on merkki, jota en ymmärrä eikä ystäväpiiriini kuulu yhtään kalaa. Sisareni on kalat ja pari työkaveria, mutta he ovat asia erikseen. Parhaat ystäväni ovat vaaka ja oinas, rakastamani mies on oinas niin kuin edeltäjänsäkin, ex-mies härkä, mutta se ei toiminut.. Mutta totuus on, että ei sillä merkillä oikeasti ole väliä, ei ole kahta samanlaista kaksosta, ei edes identtiset kaksoset ole täysin samanlaisia luonteeltaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7651
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4566
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3211
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      357
      1485
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      15
      1442
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1129
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1080
    Aihe