U2:n viimeinen levy/kiertue?

Fani, mutta realisti

Olen itse fani, eikä tätä viestiä ole tehty provomielessä. Kun ajatellaan faktoja:

- Bonon ääni on viime aikoina mennyt huonompaan kuntoon. Tätä ei voi kiistää.

- Kuten muillakin artisteilla ja bändeillä, myös U2:lla on urallaan se hetki, jolloin taiteellinen huippu on saavutettu. Seuraava on mielipide, mutta tällä hetkellä näyttää siltä, että bändi on jo lyönyt parhaat korttinsa hihastaan. Poikkeuksellisen kauan U2:n luomisvire kesti, kun yleensä artisteilla on takki tyhjä kymmenessä vuodessa ja monilla jo aikaisemminkin.

- U2:n jäsenet ovat jo nelikymppisiä ja toisin kuin Rolling Stones, he tuskin jäävät kiertelemään maailmaa huvikseen ilman taiteellisesti hyviä levyjä. Myynniltään hyvistä levyistä en sano mitään, viitaten viimeisimpään miljoonahittiin, How to dismantle an atomic bomb, joka muistaakseni voitti kaikki Grammyt, joista oli ehdolla.

6

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motor weimar

      Bono Zimbabwen presidentiksi.Siinähän sitä hommaa riittää Nigerian presidentin Geldofin kanssa Afrikkaa parannellessa.

    • harmi on

      joo se viimisin levy oli huono, siitä sais ok singlen , vertico! miracle druck b-puolelle, mut ei o ennän b-puolia cd- aikakaudella.

      se konserii cigacosta oli huono verrattun u2 go homeen...

      joo niitten pitäs tehä joku hyvä levy että jaksais innostuu uudestaan.

      toistaseksi ne on menny vaan kokoajan alspäin ahtung babystä.... sad

      • aloittaja

        oli Vertigon lisäksi mielenkiintoisimpia kappaleita, joita bändi on viime aikoina tehnyt. Kaipaan enemmän sellaista kieroutta ja outoutta biiseihin, samaa mitä oli 90-luvulla.


    • suuri rock huijaus

      rollarit ja barbara straisand kait keräs hiukan isommat lipputulot u2 vertico kiertueeseen nähden jenkeissä.

      muistaakseni rollarit oli tossa enne hot weels kiertuetta aika persauki mut sit teki mammutti maisen kiertueen ja sitä samaa riffiä ne soittaa vieläkin, niin voipi olla et where the street have no name soi jenkeissä vielä seuraavat 20 vuotta, vaikka u2 bändi tekis yhen kuunneltavan biisin / studio levy...

      vanhoja biisejä jengi sinne keikalle menee kuunteleen kun nää uudet ei oo oikeen kummosia...

      money rocks

      • aloittaja

        että ne vanhat klassikot vaikuttaa myös. Väittäisin jopa, että 2000-luvulla U2:sta on menty katsomaan pääasiassa kahden syyn takia: 1) vanhat fanit, jotka menevät kuuntelemaan enimmäkseen vanhoja biisejä ja 2) uudet fanit jotka ovat vasta tutustumassa bändiin ja tykkäävät ehkä enemmän kahdesta viimeisestä levystä.


    • pop tart

      no se alkuperäinen u2 on boy-october-war levyillä. ei vältämättä kolahda uusille u2 faneille, mutta itse aloitin u2 giggaamisen kesällä 81 i will follown tahtiin.

      the unforgettable fire oli varmasti vuoden paras levy, pride oli älyttömän komea ja kuuntelin levyä uudestaan ja uudestaan, siitä olisi saanut hyvän epn.

      the joshua tree ja rattle and hum oli amerikaan menoa. oli sitten joshua treestä mitä mieltä tahansa niin vuonna 1987 se oli suuri myyntimenestys.

      itse tykkäsin ahtung babystä , mutta näin jälkikäteen se ei kuulosta alkuperäselle ja tuskin edustaa vallankumousta rockissa. zooropa lähinnä ahtung babyn b-puoli minulle. pop hyviä biisin alkuja, mutta nyttemmin haukuttu u2 huonoimmaksi levyksi. popilla olisi ollut potentiaalia todedella siksi 12 biisin single kokonaisuudeksi missä jokainen kappale on hyvä mutta se ei sitten lunastanut odotuksia. kierue oli näyttävä videoruutuineen ja jätti zoo ropan vanhenemaan muistoihin irlannin neljästä ruususta.

      vuosi 2000 ja uusi u2 joka yritti palata juurileen,mutta ne biisit jäi puuttumaan. beautiful day ei ole uusi new years day ja stuck in momentista brian eno sanoi että siitä tulee u2 suurin hitti, mutta ei siitä tullut hittiä juuri lainkaan u2 lle hyvä kappale vaan.

      dismantle voitti grammyjä ,mutta itse levy on kyllä tylsä ja tasapaksu ja aika hengetön. vertico rokkaa, mutta muut biisit juurikaan itselleni kolahda.

      joten u218ja windows in skys in lupaa hyvää sekään, kuulostaa jotenkin beatlesiltä, eikä u2 selta ittelttän. the skitsien saits are coiming on hieno biisi ja toivottavasti u2 yltää itse jatkossa samaan. eli bono jos luet tätä tekstiä niin palatkaa punk-uusiaalto juurille tai tehkää jotain ihan uuttaa esim. akustinen levy, kun ei toi rockkaaminen oikeen luonnistu. olette oman keskinkertaisuutenne vanki, aivan kuten the queen, madonna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe