ja on sentään valittu 500 kaikkien aikojen arvostetuimman britin listaan (muistaakseni luin wikipediasta).. ja sitten myydään sen nimellä kaikkea toissijaista kamaa niinku toi lover of life.. singer of songs, siinä on kaiken maailman jazz versioita ja muuta höpönlöpöä.. olisiko freddie halunnut tehdä moisia versioita.. EI!! ei sitä kokoelmaa osta tosifani kun sillä on jo ne kaikki biisit. Löytyyhän freddieltä kiinnostavia b-puoliakin ja muuta sälää.. pitäis ostaa se kymmenen cdn ja kahden dvdn ja kirjan sisältävä Freddie Mercury julkaisu onko kellään kokemuksia siitä? Toivottavasti Freddiestä tehdään se elokuva, joka on Brianin alullepanema ja jossa alustavien tietojen mukaan Freddietä näyttelisi Johnny Depp, vaikkakin tämä on vasta spekulointia, mitä mieltä Freddie fanit olisi jos, Depp näyttelisi Freddietä,sen pitäsi varmaan todella eläytyä siihen rooliin noin ihan fyysisestikin esim. 80-luvullahan freddie oli aika lihaksikas, mutta sitten laihtui 90-luvulle tultaessa sairastelun johdosta, minä itse näkisin ehkä muuntautumiskyvykkään näyttelijän joka olisi maineeltaan sopiva rooliin ja jolla on samaa näköä freddien kanssa on vähän vaan vaaleampi kuin Freddie mutta tuskin olisi ongelma eli Edward Norton, mutta myös Johnny Depp on hyvä valinta ei valittamista ja onhan hänkin mtodella muuntautumiskykyinen!!
Freddie Mercury on aliarvostettu!!
4
757
Vastaukset
- Freddie.fani
Puhut asiaa Freddie Bulsara.. Freddietä jos vertaisi moniin nykysukupolven laulajiin niin kalpenevat kyllä hänen rinnallaan. Nimiä en mainitse, koska eivät ole edes mainitsemisen arvoisia tässä yhteydessä. Näyttelijäksi haluaisin Freddien rooliin
Hollywoodin ykkösnimen, joka on todella muuntautumiskykyinen nuoren freddien rooliin ei tarvitsisi olla niinkään kuuluisa joku nouseva tähti! Minusta Tom Hanks olisi loistava yllätysvalinta Freddieksi, minulla tuli Tom hanksista, jo Freddie mieleen Philadelphiasta. Minusta myös Freddie on edistänyt homojen oikeuksia, vaikka olikin itse bi-seksuaali.- fred lives forever
olen jo kauan ajatellut että milloin freddiestä tehdään kunnon leffa.. toivottavasti eivät tyri hommaa. Olen jo ajatellut juttua kauan ennen kuin oli edes puhetta leffanteosta, onpahan pyörinytkin jo juoni päässä. Tehkää Hollywood kunniakas elokuva joka myös painotaa Freddien saavutuksia muusikkona ja hänen loistavaa ja lämmintä luonnetta. Hän oli myös kuuluisa temperamentistaan, kunnianhimostaan, mutta myös siitä että oli ystävällinen ja lämmin ihminen
- Myöhäisherännäinen
fred lives forever kirjoitti:
olen jo kauan ajatellut että milloin freddiestä tehdään kunnon leffa.. toivottavasti eivät tyri hommaa. Olen jo ajatellut juttua kauan ennen kuin oli edes puhetta leffanteosta, onpahan pyörinytkin jo juoni päässä. Tehkää Hollywood kunniakas elokuva joka myös painotaa Freddien saavutuksia muusikkona ja hänen loistavaa ja lämmintä luonnetta. Hän oli myös kuuluisa temperamentistaan, kunnianhimostaan, mutta myös siitä että oli ystävällinen ja lämmin ihminen
Suhtaudun suurella epäluulolla suunnitteilla olevaan Queen/Freddie -elokuvaan. Jenkit yleensä onnistuvat pilaamaan kaiken, mihin tarttuvat. Heille ei historiallisilla tosiasioilla ole mitään merkitystä, tärkeintä on saada aikaan mahdollisimman hyvin kaupaksi menevä leffa. Tässä tapauksessa houkuttimena on vielä loistava musiikki.
Tosin, jos Brianilla on jotain sananvaltaa elokuvan käsikirjoituksen suhteen, siitä voisi tulla jotain. Toisaalta käsikirjoittajien ei tarvitse pyytää Brianilta (tai muilta Queenin jäseniltä) lupaa mihinkään muuhun kuin musiikin käyttämiseen, eihän kenelläkään ole tekijänoikeutta toisen elämään (eikä edes omaansa!). Kun Freddie ei enää ole itseään puolustamassa, pahoin pelkään, että tulos ei tee oikeutta Freddien muusikonkyvyille tai hienoille luonteenpiirteille.
- on, suosittelen
Minulla on tuo kirja joka sisältää 10cd:tä Freddien musiikkia ja 2 dvd levyä, sekä upean Freddie gallerian dvd-romina. Tietysti on kirjassakin paljon kuvia, mutta myös paljon hauskojakin tarinoita. Suosittelen, maksoin itse siitä 130e postiennakolla kun tilasin suoraan Hollannista missä ne painetaan, ei tullut kalliiksi. Queenin fan clubissa maksaa paljon enemmän ja sit pitää tietysti olla se perkuleen visa millä sen saa tilattuu. 10 täys pitkää cd:levyä musiikkia ja ehkä n. 10 kappaletta on vain miksattu Freddien kuoleman jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983