John Deaconin hiljaiselo!

Deaconman

Tämä tyyppi ei ainakaan mennyt mukaan tuohon vähän rahastamiselta kuulostavaan paul Rodger juttuun mukaan, mutta hän oli kuulemma eniten Freddien ystävä porukasta, ja tiesi mitä Freddie on mieltä tästä uudesta kokoonpanosta, joka on kyhätty Freddien kuoleman jälkeen. Minusta myöskään tavallaan manttelinperijänä oleva ent. Blue öyster basisti mikäs hänen nimi nyt olikaan ei ole ehkä ihan queenin arvoinen jäbä; mielipiteitä?

4

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soul Brother

"Tämä tyyppi ei ainakaan mennyt mukaan tuohon vähän rahastamiselta kuulostavaan paul Rodger juttuun mukaan, mutta hän oli kuulemma eniten Freddien ystävä porukasta, ja tiesi mitä Freddie on mieltä tästä uudesta kokoonpanosta, joka on kyhätty Freddien kuoleman jälkeen."

Freddie tuskin näki tulevaisuuteen, joten hänellä ei varmaankaan ollut mitään mielipidettä QPR-yhteistyöstä. :)

Sitäpaitsi, John'han tässä on se, jolle ilmaista rahaa tulvii ovista ja ikkunoista. Itse asiassa, jos Brian ja Roger tekisivät QPR-juttua rahasta, he tuskin soittaisivat yhtään Johnin biisiä keikoilla (valinnan varaahan Queen-katalogista löytyy). Päin vastoin, vaikka John ei olekaan mukana QPR:ssa, miesten välillä tuntuu olevan yhteisymmärrys: John hyväksyy Brianin ja Rogerin puuhat Queen-nimikkeen alla, mutta viettää itse mielummin leppoisia eläkepäiviä ja nostelee rojaltishekkejä iloisin mielin (kuten Roger asian eräässä haastattelussa ilmaisi).

Mielestäni John on aivan yhtä oikeutettu viettämään eläkepäiviään kuin Brian ja Roger ovat oikeitettuja esiintymään. Kukin tekee omat valintansa...

Danny Mirandasta basistivalinnaksi olen osittain samaa mieltä. Danny ei missään nimessä ole Johnin veroinen (mutta harva basisti on). Toisaalta Danny onkin vain taustamuusikko. Äijät tuskin olisivat edes ottaneet ketään Chris Squirea tms. kiertueelle jakamaan spottivaloa. Kolme tähteä yhdessä kokoonpanoissa on ihan riittävästi. Taustamuusikkona Danny mielestäni hoitaa tehtävänsä varmasti, eli siinä mielessä ei moittimista.

• Memento89

Sen Queenin basistin nimi oli Jonh Deacon. Minun mielestä Jonh Dracon oli aliarvostetuin Queenin jäsen. Se oli erittäin hyvä basisti ja laulun tekijä esim. You're My Best Friend,Another One Bites The Dust,I Want To Break Free. Lisäki Jonh Deacon kehitteli vahvistimien akustiikkaa ja hoiti bändin raha asioita.
      Muuten tietääkö kukaan onko Jonh Deacon sanoittannut The Invisible Man. Yhdellä nettisivuilla väitettiin, vaikka se on merkitty kaikille.

• Soul Brother

"Muuten tietääkö kukaan onko Jonh Deacon sanoittannut The Invisible Man. Yhdellä nettisivuilla väitettiin, vaikka se on merkitty kaikille."

Enpä ole moiseen tietoon missään törmännyt. The Invisible Manin sanoitus ei ole kyllä YHTÄÄN Johnin tyyliä, joten vahvasti epäilen tätä väitettä. Oliko sivuilla mitään perustelua moiselle väitteelle??

"Sen Queenin basistin nimi oli Jonh Deacon. Minun mielestä Jonh Dracon oli aliarvostetuin Queenin jäsen."

Ilmeisesti mies oli niin aliarvostettu, etteivät edes fanit viitsineet opetella kirjoittamaan hänen nimeään oikein ;)

P.S. Sorry! Ei ollut tarkoitus **ttuilla, mutta en voinut vastustaa kiusausta. :)

• C:K
        Soul Brother kirjoitti:

"Muuten tietääkö kukaan onko Jonh Deacon sanoittannut The Invisible Man. Yhdellä nettisivuilla väitettiin, vaikka se on merkitty kaikille."

Enpä ole moiseen tietoon missään törmännyt. The Invisible Manin sanoitus ei ole kyllä YHTÄÄN Johnin tyyliä, joten vahvasti epäilen tätä väitettä. Oliko sivuilla mitään perustelua moiselle väitteelle??

"Sen Queenin basistin nimi oli Jonh Deacon. Minun mielestä Jonh Dracon oli aliarvostetuin Queenin jäsen."

Ilmeisesti mies oli niin aliarvostettu, etteivät edes fanit viitsineet opetella kirjoittamaan hänen nimeään oikein ;)

P.S. Sorry! Ei ollut tarkoitus **ttuilla, mutta en voinut vastustaa kiusausta. :)

Niin taitaa tämä "Jonh Dracon" olla itse varsinainen Invisible man.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2846
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1837
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1810
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1424
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1340
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1255
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1248
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1169
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1028
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      1007
    Aihe