John Deaconin hiljaiselo!

Deaconman

Tämä tyyppi ei ainakaan mennyt mukaan tuohon vähän rahastamiselta kuulostavaan paul Rodger juttuun mukaan, mutta hän oli kuulemma eniten Freddien ystävä porukasta, ja tiesi mitä Freddie on mieltä tästä uudesta kokoonpanosta, joka on kyhätty Freddien kuoleman jälkeen. Minusta myöskään tavallaan manttelinperijänä oleva ent. Blue öyster basisti mikäs hänen nimi nyt olikaan ei ole ehkä ihan queenin arvoinen jäbä; mielipiteitä?

4

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soul Brother

"Tämä tyyppi ei ainakaan mennyt mukaan tuohon vähän rahastamiselta kuulostavaan paul Rodger juttuun mukaan, mutta hän oli kuulemma eniten Freddien ystävä porukasta, ja tiesi mitä Freddie on mieltä tästä uudesta kokoonpanosta, joka on kyhätty Freddien kuoleman jälkeen."

Freddie tuskin näki tulevaisuuteen, joten hänellä ei varmaankaan ollut mitään mielipidettä QPR-yhteistyöstä. :)

Sitäpaitsi, John'han tässä on se, jolle ilmaista rahaa tulvii ovista ja ikkunoista. Itse asiassa, jos Brian ja Roger tekisivät QPR-juttua rahasta, he tuskin soittaisivat yhtään Johnin biisiä keikoilla (valinnan varaahan Queen-katalogista löytyy). Päin vastoin, vaikka John ei olekaan mukana QPR:ssa, miesten välillä tuntuu olevan yhteisymmärrys: John hyväksyy Brianin ja Rogerin puuhat Queen-nimikkeen alla, mutta viettää itse mielummin leppoisia eläkepäiviä ja nostelee rojaltishekkejä iloisin mielin (kuten Roger asian eräässä haastattelussa ilmaisi).

Mielestäni John on aivan yhtä oikeutettu viettämään eläkepäiviään kuin Brian ja Roger ovat oikeitettuja esiintymään. Kukin tekee omat valintansa...

Danny Mirandasta basistivalinnaksi olen osittain samaa mieltä. Danny ei missään nimessä ole Johnin veroinen (mutta harva basisti on). Toisaalta Danny onkin vain taustamuusikko. Äijät tuskin olisivat edes ottaneet ketään Chris Squirea tms. kiertueelle jakamaan spottivaloa. Kolme tähteä yhdessä kokoonpanoissa on ihan riittävästi. Taustamuusikkona Danny mielestäni hoitaa tehtävänsä varmasti, eli siinä mielessä ei moittimista.

• Memento89

Sen Queenin basistin nimi oli Jonh Deacon. Minun mielestä Jonh Dracon oli aliarvostetuin Queenin jäsen. Se oli erittäin hyvä basisti ja laulun tekijä esim. You're My Best Friend,Another One Bites The Dust,I Want To Break Free. Lisäki Jonh Deacon kehitteli vahvistimien akustiikkaa ja hoiti bändin raha asioita.
      Muuten tietääkö kukaan onko Jonh Deacon sanoittannut The Invisible Man. Yhdellä nettisivuilla väitettiin, vaikka se on merkitty kaikille.

• Soul Brother

"Muuten tietääkö kukaan onko Jonh Deacon sanoittannut The Invisible Man. Yhdellä nettisivuilla väitettiin, vaikka se on merkitty kaikille."

Enpä ole moiseen tietoon missään törmännyt. The Invisible Manin sanoitus ei ole kyllä YHTÄÄN Johnin tyyliä, joten vahvasti epäilen tätä väitettä. Oliko sivuilla mitään perustelua moiselle väitteelle??

"Sen Queenin basistin nimi oli Jonh Deacon. Minun mielestä Jonh Dracon oli aliarvostetuin Queenin jäsen."

Ilmeisesti mies oli niin aliarvostettu, etteivät edes fanit viitsineet opetella kirjoittamaan hänen nimeään oikein ;)

P.S. Sorry! Ei ollut tarkoitus **ttuilla, mutta en voinut vastustaa kiusausta. :)

• C:K
        Soul Brother kirjoitti:

"Muuten tietääkö kukaan onko Jonh Deacon sanoittannut The Invisible Man. Yhdellä nettisivuilla väitettiin, vaikka se on merkitty kaikille."

Enpä ole moiseen tietoon missään törmännyt. The Invisible Manin sanoitus ei ole kyllä YHTÄÄN Johnin tyyliä, joten vahvasti epäilen tätä väitettä. Oliko sivuilla mitään perustelua moiselle väitteelle??

"Sen Queenin basistin nimi oli Jonh Deacon. Minun mielestä Jonh Dracon oli aliarvostetuin Queenin jäsen."

Ilmeisesti mies oli niin aliarvostettu, etteivät edes fanit viitsineet opetella kirjoittamaan hänen nimeään oikein ;)

P.S. Sorry! Ei ollut tarkoitus **ttuilla, mutta en voinut vastustaa kiusausta. :)

Niin taitaa tämä "Jonh Dracon" olla itse varsinainen Invisible man.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1084
    2. 68
      974
    3. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      938
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      932
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      875
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      694
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      649
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      587
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38