Noniin, jokainen asiaatunteva voikin tässä ja nyt kertoa, ken on Hämeenlinnan kiinteistönvälityksen saralla suurin ja kaunein, eli siis kokonaisedullisin ja vaikka nopeakin.
Tarkoituksena olisi myydä sikamisen sievä keskustakaksio hyvältä paikalta.
Koska kämppäkin on ehkä Hämiksen paras omalla sarallaan, myös välittäjän tulee olla samaa kaliiberia.
Kylän parhaat kiinteistönvälittäjät?
23
6835
Vastaukset
- Välittäjää?
Kerro asunnostasi lisää, olen ostamassa.
- Jaa mää vai
Remontoitu (myös kylppäri ja keittiö) 41 m2 kaksio vanhan kirjaston kulmilla. Parvelasit, uudet ikkunat, autopaikka, ynnä muuta kivaa.
Lisäinfoa sähköpostilla
- Aution pellet.....
saa myytyä,laittaavat liian suolaset hinnat.Ahneus teettää kaikkea..
- Manne
tämä Autio eläkepäivistään,Sehän oli autokoppanian kapiainen.Muuten mukava mies,mutta ei sovi kapiaiseksi,eikä kinnteistönvälittäjäksi.
- sliippari Autio taitaa..
Manne kirjoitti:
tämä Autio eläkepäivistään,Sehän oli autokoppanian kapiainen.Muuten mukava mies,mutta ei sovi kapiaiseksi,eikä kinnteistönvälittäjäksi.
olla kysymyksessä. Piti krakaa kaulassa vaikka meni uimaankin. Haalarien allakin tällä oli kraka kaulassa.Taitaa nukkuakkin mirri tai kravatti kaulanympärillä. He....he...
- KaapeliVääpeli
sliippari Autio taitaa.. kirjoitti:
olla kysymyksessä. Piti krakaa kaulassa vaikka meni uimaankin. Haalarien allakin tällä oli kraka kaulassa.Taitaa nukkuakkin mirri tai kravatti kaulanympärillä. He....he...
heppu Autio on.Asiallisesti pukeutunut ja muutenkin sujuvasanainen kiinteistöukko.
Eihän tommoisessa palveluammatissa toimiva ihminen voi pukeutua,kuin perusduunarit(Bebe-kengät,Tarjoustalon farkut ja Liiga HPK:n toppatakki logolla) partavetenä jotain halpahallin Offia.Pitää olla uskottavan/asiallisen näköinen siis siisti olemus kokonaisuutena.
- tipi
En ole myynyt mitään, mutta aikaisemmin käytiin asuntokeskustelua näillä sivuilla ja sillon kehuttiin Noretaa.
- Nimetön
Kiinteistövälittäjän on hyvä olla koppavan korskean appoahne, vekkulimaisesti vilunki, kaupparatsumaisen ketku, somasti sutki, vallattoman veikeä, puistattavan puikea, makeen muikea, hauskasti huikea ..
- tunkee.
asuntomyyntialalle, kun kaikessa muussa ovat epäonnistuneet.Anovat esimiehiltään het jonkun johtajanimikkeen (myyntijohtaja, myyntipäällikkö ym..).On se komeeta olla myyntijohtaja, kaveritkin karehtii, voi voi..Kyllä niitä hyviä ammattinsa osaaviakin löytyy, ilman mitään titteleitä.Nämä ammattimyyjät osaavat ja tietävät, mikä on asunnon reaalihinta ja mitä siitä voi pyytää.Yks ns. "myyntipäällikkö" tuntuu kyllä hinnat vetelevän hiasta, siksiköhän ko. henk. tarjoamat mökit ovat myyntilistoilla vuosikaudet..
- Lupsakkaan letkeä
Nimetön kirjoitti:
Kiinteistövälittäjän on hyvä olla koppavan korskean appoahne, vekkulimaisesti vilunki, kaupparatsumaisen ketku, somasti sutki, vallattoman veikeä, puistattavan puikea, makeen muikea, hauskasti huikea ..
kiinnostuis noilla etuliitteillä varustetuista ilmoituksista yhdestäkään?
Joku niitä vaan jaksaa viljellä ja ne ei ole enään edes huvittavia,aikansa kutakin.
- asunnon myynyt
Huoneistokeskus on mielestäni luotettavin kiinteistövälitysfirma. En luottaisi habitoihin, vivoihin yms. Sain huoneistokeskukselta erittäin hyvää palvelua ja tulen käyttämään firmaa myös jatkossa.
Suosittelen!!- mielestä
sielläkin on jotain outoa!
Käsittääkseni eivät ole ajantasalla tämänpäivän tilanteesta!Ovat aika nyhveröitä ! - vaan
mielestä kirjoitti:
sielläkin on jotain outoa!
Käsittääkseni eivät ole ajantasalla tämänpäivän tilanteesta!Ovat aika nyhveröitä !enpä ymmärrä mistä olet sellaisen kuvan saanut, asiantuntevin ja paras palvelu tämän kaupungin kiinteistönvälitysfirmoista, ja tämä on totta!
- patti
kyllä minä olen kiinteistömaailman kanssa aina asuntoasiat hoitanut, ja tulen hoitamaan jatkossakin. loistavaa palvelua!!
- ihte
Myy ihmeessä itse niin saat vielä välityspalkkionkin pitää itse. Ei noita välittäjiä tarvitse vättämättä. Pankkisi tekee kaikki asiakirjat paljon edullisemmin. Hyvä asunto menee aina kaupaksi.
Laitat vaan nettiin vaikka oikotielle (n.50-60€) kämppäsi kuvineen niin ei mene kauan kun asuntosi on myyty. Mieti vähän mitä välittäjät vetää itselleen.- minä myin...
mitään ei tarvii tietää, paitsi oikean hinnan. Pankki hoitaa kaiken vekotuksetta ja rehellisesti. Näin itse olen myynyt jo kaksikin asuntoa.Suurimmat kulut ovat lehti-ilmoitukset.
NÄIN VÄLTÄT ELÄTTÄMÄSTÄ NOIT ASUNTOHUIJAREIT.. - Quuu
Jos itse haluaa myyda asunnon, niin mistä saa tietoa, että mitä kaikkea tarvitsee tietää ja mitä papereita pitää hommata ja mistä? Ja ylipäätään, miten koko prosessi menee?
- saa kaikki..
Quuu kirjoitti:
Jos itse haluaa myyda asunnon, niin mistä saa tietoa, että mitä kaikkea tarvitsee tietää ja mitä papereita pitää hommata ja mistä? Ja ylipäätään, miten koko prosessi menee?
tarvittavat tiedot ja ohjeet,mitä ko.kaupanteko vaatii.Mä ainakin olen saanut OP.sta.
- Habitan kanssa 4 kauppaa te...
Hei,
jokaiselle muodostuu varmaankin välitysliikkeestä ja välittäjästa kuva sen mukaan, miten honna on toiminut. Me olemme ainakin olleet tyytyväisiä Habitan toimintaa jo neljä asuntokauppaa onheidän kanssaan tehty. Vielä on muutama sijoitusasunto, jotka realisoidaan jossain vaiheessa ja ei tarvitse onneksi miettiä välittäjän valintaa. - Anonyymi
Haluan kertoa, että kannattaa olla tarkkana, kun ostaa uutta asuntoa. Minulle kävi ikävästi, suuri Hämeenlinnassa oleva asunnonvältys ei toiminut asianmukaisesti. Elämäni suurimpia virheitä. Pettymys!!
- Anonyymi
Sama kysymys kun toiselle kommentoijalle: Kuka välittäjä kyseessä?
- Anonyymi
Mua kanssa kiinteistönvälittäjä yritti kusettaa, olkaa tarkkana!
- Anonyymi
Kuka oli kyseessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713