sairaat hiiret?

hiiri

kävin ostamassa eläinkaupasta kaksi 25 päivä vanhaa hiirtä noin kolme viikkoa sitten jotka kummatkin kuolivat kahden viikon sisällä.tilaa,ruokaa ja vettä oli riittävästi.ensin kuoli toinen pienempi ajattelin että isompi olisi tappanut sen..sitten viikon sisällä kuoli toinen joka sai ihmeellisen kohtauksen:ensin heitteli niskojaan,pomppi hullun lailla,juoksenteli ja vinkui..juoksi sen jälkeen mökkiin jonne se oli sitten kuollut heti sen jälkeen..olivatkohan hiireni liian nuoria erottaa emosta vai olisikohan niillä ollut jokin sairaus?...

3

426

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettei vaan olisi ollut tämä kyseinen sairaus... Kuvaamasi oireet sopivat tuohon sairauteen, joka johtuu perinnöllisistä sisäkorvan vaurioista. Aiheuttaa ihmeellisiä hyppykohtauksia, sätkimisiä jne. :( Toinen mikä voi olla syynä, niin epilepsia...

Oliko muuten hiiret samasta poikueesta?

• hiiri

olivat samasta poikueesta.otin nyt niitten emon itelleni. voisikohan silläkin olla kyseinen sairaus??

• hiiri kirjoitti:

olivat samasta poikueesta.otin nyt niitten emon itelleni. voisikohan silläkin olla kyseinen sairaus??

Ehkä kannattaisi viedä hiiri eläinlääkärille tutkittavaksi varmuuden vuoksi. :) Mutta, jos vaikuttaa terveeltä, syö hyvin ja pirteä, niin ehkä ei kannata huolestu kauheasti... :) Minkä ikäinen hiiri se muuten on minkä olet nyt ottanut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2381
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      49
      847
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      814
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      224
      661
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      587
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      569
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      47
      558
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      64
      550
    9. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      44
      544
    10. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      44
      537
    Aihe