Juuh, elikäs olen ihan alkuvaiheillani raskaana ja minulla on luultavasti hiiva. Viimeisimmän lapseni aikana oli myös alkuvaiheessa raskautta sama ongelma. Nyt kyselisin että meneekö hiiva ohi itsekseen tai onko mitän "normaaleja" kotikonsteja millä sen voisi poistaa, kun ei olisi kovasti tällä hetkellä varaa ostaa noita hiivalääkkeitä.. kiitos tiedosta jo valmiiksi ..
hiivasta kyselisin....
3
370
Vastaukset
- muutamia..
Alapään pesu ja huolellinen kuivaus auttaa asiassa, mutta jos hiivakasvusto kovasti jo rehottaa, ei taida lähteä kuin lääkkeillä.
Jotkut laittavat alapäähän bulgaria-jogurttia, toiset käyttävät emättimeen maitohappobakteereja emätinpuikkoina, sekin auttaa kun lopettaa sokerin ja vaalean leivän syönnin. (mutta yleensä siis silloin kun hiiva ennaltaehkäistään vielä)
Mutta siis, jos hiiva on pahana, ei taida lähteä kun lääkkeillä. (Canesten-puikot ja rasva)- näin...
Hiiva ei ollut vielä kovin paha, niin terkkari sanoi että käytä maitohappobakteeria sisältäviä tuotteita...
Auttaa joillekin! - Anonyymi
näin... kirjoitti:
Hiiva ei ollut vielä kovin paha, niin terkkari sanoi että käytä maitohappobakteeria sisältäviä tuotteita...
Auttaa joillekin!Niin se voi olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902