Millaista tämä Teräsbetoni on?
Mikä milli- ja ruutukoko teräksessä? Onko notkistettua, huokostettua vai parmixia?
Entä lujuusluokka, K-20, K-30 vai K-40?
Onko rapidia, vai normaalisti kovettuvaa?
Terveisin Teräsbetoni-mies
Teräsbetonista kysyisin
3
338
Vastaukset
- selkopää
Haa haa, ompa hauskaa! :I
- huono bändin nimi
siis todella huono. ainakin tuolle bändille. tai no, ehkä sopii, kun on bändikin huono. teräsbetoni sopisi korkeintaan jollekin kilju-punk-bändille. tuollaiselle manowar-fanitukselle aivan kehno. mutta mikäs minä olen sanomaan, kun tällainen juntti-machoilu ei pure yhtään.
- fannnn
huono bändin nimi kirjoitti:
siis todella huono. ainakin tuolle bändille. tai no, ehkä sopii, kun on bändikin huono. teräsbetoni sopisi korkeintaan jollekin kilju-punk-bändille. tuollaiselle manowar-fanitukselle aivan kehno. mutta mikäs minä olen sanomaan, kun tällainen juntti-machoilu ei pure yhtään.
Mitä, mitä, Ei mitään juntti machoilua.
Pojaat on Tampereelta, must sielä on aina ollut
hyviä bändejä.
Oon aina pitänyt TB:stä, pelkisttetyä, hyvää musaa.On muuten loistavia kavereita,muutamia
kertoja heittänyt läppää heidän kanssa Stadissa.
Levyä ootelessa.Mut jokainen mieltymysten mukaan.
En minäkään pidä Idols- Arista, tai Himistä,
en oikein naikkareistakaan(NW) mut en käy
fiksuna likkana heidän sivuillaan, antamassa
tyhjänpäiväsiä kommenteja.
Käyn niiden sivuilla ja laitan kommenteja,
joista pidän ja joita kuuntelen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa974912Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312731- 342509
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252102- 1191570
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191318En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91227Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351123Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2081090- 801045