Millaista tämä Teräsbetoni on?
Mikä milli- ja ruutukoko teräksessä? Onko notkistettua, huokostettua vai parmixia?
Entä lujuusluokka, K-20, K-30 vai K-40?
Onko rapidia, vai normaalisti kovettuvaa?
Terveisin Teräsbetoni-mies
Teräsbetonista kysyisin
3
344
Vastaukset
- selkopää
Haa haa, ompa hauskaa! :I
- huono bändin nimi
siis todella huono. ainakin tuolle bändille. tai no, ehkä sopii, kun on bändikin huono. teräsbetoni sopisi korkeintaan jollekin kilju-punk-bändille. tuollaiselle manowar-fanitukselle aivan kehno. mutta mikäs minä olen sanomaan, kun tällainen juntti-machoilu ei pure yhtään.
- fannnn
huono bändin nimi kirjoitti:
siis todella huono. ainakin tuolle bändille. tai no, ehkä sopii, kun on bändikin huono. teräsbetoni sopisi korkeintaan jollekin kilju-punk-bändille. tuollaiselle manowar-fanitukselle aivan kehno. mutta mikäs minä olen sanomaan, kun tällainen juntti-machoilu ei pure yhtään.
Mitä, mitä, Ei mitään juntti machoilua.
Pojaat on Tampereelta, must sielä on aina ollut
hyviä bändejä.
Oon aina pitänyt TB:stä, pelkisttetyä, hyvää musaa.On muuten loistavia kavereita,muutamia
kertoja heittänyt läppää heidän kanssa Stadissa.
Levyä ootelessa.Mut jokainen mieltymysten mukaan.
En minäkään pidä Idols- Arista, tai Himistä,
en oikein naikkareistakaan(NW) mut en käy
fiksuna likkana heidän sivuillaan, antamassa
tyhjänpäiväsiä kommenteja.
Käyn niiden sivuilla ja laitan kommenteja,
joista pidän ja joita kuuntelen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1006295Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243637- 1822318
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2382169Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1821848Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2921665Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91365- 691134
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1211110Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211090