Kaikille Eini-faneille tiedoksi, että Eini esiintyy ensi perjantaina 12.1. klo 21 TV2:lla ohjelmassa "Tartu mikkiin"! Itse ainakin ajattelin katsoa, kun ei vähään aikaan ole Einiä TV:ssä näkynyt!
http://www.yle.fi/tartumikkiin/jaksot.htm
Eini ohjelmassa "Tartu mikkiin"!
7
817
Vastaukset
- ...
Ei niin ole Einiä näkynyt eikä ole väliksikään.
- hyvää ole
ettei mukaan mahtuisi jotain huonoakin! Ei niin!
- Aika muistot kultaa!
Jokunen biisi aikoinaan oli ihan mukiinmenevä, mutta.......
AIka on tehnyt tehtävänsä, ei kiitos lauluäänelle. Muutenhan hän on oikein kivan näköisessä kunnossa, mutta laulu...hirveä!
- :) :) :)
Olihan tuo Eini ihan vasta Uunossa, uuden vuoden päivänä :)
Ja tottahan toki videot nauhoittavat kun Eini on Tartu mikkiin ohjelmassa :) Upea nainen, unelma artisti. Tulee ohjelma muuten perjantain lisäksi vissiin uusintana heti lauantaina aamupäivällä, eiks vaan?- EINI FANI
VIDEOT OLI NAUHOITTAMASSA MYÖS EINIÄ PERJANTAINA!!!
JA ILLAN KRUUNASI VIELÄ EININ MAHTAVA KEIKKA TAMPEREELLA SAMANA ILTANA!
JA LAUANTAI-ILLAN ILOKSI VIELÄ UUSINTANA TARTU MIKKIIN JA EINI !!!
KYLLÄ KELPAA KUUNNELLA JA KATSELLA ;O)
HIP HIP HURRAA EINI ON RAUTAA !!! EINI FANI kirjoitti:
VIDEOT OLI NAUHOITTAMASSA MYÖS EINIÄ PERJANTAINA!!!
JA ILLAN KRUUNASI VIELÄ EININ MAHTAVA KEIKKA TAMPEREELLA SAMANA ILTANA!
JA LAUANTAI-ILLAN ILOKSI VIELÄ UUSINTANA TARTU MIKKIIN JA EINI !!!
KYLLÄ KELPAA KUUNNELLA JA KATSELLA ;O)
HIP HIP HURRAA EINI ON RAUTAA !!!Itsekin tuli otettua nauhalle Tartu mikkiin -esitys! Eini hoiti todella hienosti osansa! Pelkäsin tosi paljon koko ajan, että mitä jos finaalissa tulee vaikea biisi, mutta ei onneksi tullut! Oli todella fantastista kuulla PMMPn "rusketusraidat" Einin ja Marita Taavitsaisen esittämänä! Hieno homma! Ja levykin on tulossa syksyllä!!!
Tosiaan unohdin sen, anteeksi! Itselläni on tuo Uuno ostettuna, joten ei tullut pidettyä melua siitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483