www.domainkeskus.com

ei juma

Voiko tosiaan olla totta että että ko puljulla on vieläkin varmaan netin kalleimmat hinnat ja huonoimmat palvelinohjelmistot..!? Kuka vitun idiootti maksaa tavallisesta kotisivutilastaan (ilman sen ihmeempiä lisukkeita, ei tietokantoja yms) 36 kk laskutuskaudellakin SILTI VIELÄ 6,33 per kuukausi..???????????????? Tai 1.n vuoden laskutuksella 114 euroa.!!!!!????

Kalleimmassa paketissa (Plus 2000) 36 kk jaksolla kuukausi hinnaksi jää vielä 27,67 euroa..ja jos tuon paketin maksais vain kuukauden laskutusvälillä maksais moinen 67 per kk...=P
VITTU MITÄ RYÖSTÄMISTÄ!!!!!!!!
Noi ko pajan kotisivutkin on ikivanhat flashilla tehdyt...muistelisin että noi sivut on jo ainakin 5v vanhat.. eli tuskin tulee hinnatkaan muuttumaan.
Ihmisten tarvii olla tosi vitun tyhmiä jos eivät osaa kilpailuttaa edes moistapalvelun tarjoajaa.

11

5274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen tuohon

      sen sähköpostipalvelu on sellainen jota kaipaisi muillekin. Itse käytän lähinnä domain-forward palvelua ja sähköpostia. En siis käytä sitä Webhotellina. Nuo palvelut riittääkin mulle.

      • Jeeeeeee

        Myös ko pajan helpdesk on perseestä..tukipyyntöihin ei vastata. Ei voi suositella ko puljua kenellekkään!


      • Hi hei
        Jeeeeeee kirjoitti:

        Myös ko pajan helpdesk on perseestä..tukipyyntöihin ei vastata. Ei voi suositella ko puljua kenellekkään!

        Hieno homma että olet antanut palautteesi otsikoksi oikean nettiosoitteen. Tämäkin keskustelu löytyy joskus googlehausta..toivottavasti ennen domainkeskuksen omaa linkkiä.
        =)))


      • asdf

        Se on koska sähköpostipalvelut tavallisesti kuuluu webhotellipakettiin. Jos ostat esim http://www.webholder.net in "koti" webhotellipaketti ja domaini saat 4 sähköpostilaatikot ja domainnimen ainoastaan 32,40 eurolla / vuosi! Hinnassa on alv 22%.
        Domainkeskuksen domain -hinta on 33 euroa / vuosi alv 22%!! siis 40,26 euroa!


      • Anonyymi
        Jeeeeeee kirjoitti:

        Myös ko pajan helpdesk on perseestä..tukipyyntöihin ei vastata. Ei voi suositella ko puljua kenellekkään!

        Domainkeskus ei näemmä anna päästä irti asiakkaastaan, vaikka on antanut valtuusavaimet Louhelle. Ja nyt vielä yrittää periä laskujaan Finvoicerin kautta, vaikka laittoivat hyvityslaskut ja nyt palvelu on vain Louhessa. Lisäksi olin maksanut kaikki heidän laskunsa ja silti yrittävät periä kahden vuoden Exhange -palvelua ja jota minulla ei edes ole.

        Nyt tulee soppa ja kyykkyyn koko firma. A. en ole koskaan ollut missään sopimussuhteessa Finvoicerin kanssa, en tehnyt mitään sopimusta heidän kanssaan, vain palveluntarjoajan kanssa DOMAINKESKUS.

        Palvelut ovat nyt Louhella, mutta tämä Domainkeskus ja Finvoicer ei halua luovuttaa, vaikka kuten yllä "avaimet" annettiin ja palvelu siirtyi Louhelle. Siellä palvelu pelaa ja kaikki toimii.

        Mutta Domainkeskus silti laskuttaa.... PASKA Firma ja joka toimii kaikkien eettisten sääntöjen vastaisesti. Miksi...? Ilmeisesti on ainoa tie haastaa heidät oikeuteen ja sen toki teen.


    • TnT

      Kolmisen vuotta olen puuhastellut kaverin firman sivuilla webmasterina, domainkeskukselta ollut nimipalvelu.
      Nyt sitten tilasimme web hotelli palvelun toisesta paikasta. Domainkeskukseta pyysin helpdeskin kautta domain lukituksen poistoa ja muita tarvittavia tietoja uudelle palveluntarjoajalle. Eivät antaneet vaan mainostivat omia palveluitaan vastauksessa!

      No pyyntö tehtiin 16.1 ja nimipalvelu päättyi 22.1 johon mennessä ei saatu tietoja siirtoa varten. Domaini nyt pois käytöstä ja puhelimitse Domainkeskuksen help desk oli antanut ohjetta että pitäis maksaa vuosimaksu että siirtoa voidaan alkaa toteuttamaan! Siis ...vitkuttelivat niin kauan että palvelu loppui ja nyt heidän kauttaan pitäis sitte nostaa lisää aikaa sille että sen saa siirrettyä!

      Lähetin kyllä mailia Domainkeskukseen että alkaas antaa tunnuksi, kun niitä kerran pyydetty jo voimassa oloaikana. Saas nähdä miten käy...

      Uusia asiakkaita heille tuskin tulee, noilla hinnoilla ja palveluilla...Vanhat koitetaan pitää väkisin!

      • Sven

        Ei domainin siirtoon tarvii palveluntarjoajan lupia tai mitään muutakaan tietoa heiltä jos olette vain itse domainin omistaja.

        Voitte rekisterinpitäjälle tehdä pyynnön nimipalvelinmuutoksista omistajana ja siinä ei paljon oo merkitystä missä domaini sijaitsee sillä hetkellä.

        FI-domainit voi siirtää vielä helpommin, käytätte vain valtuutusavaintanne muuttamaan nimipalvelimet.


      • Anonyymi

        Kuule ystäväni. Uppoava laiva ei niitä sinulle anna, mutta autapas armias kun minä haastan heidät oikeuteen ja sen teen. Kun saan hankkeeni siihen vaiheeseen, Domainkeskus pääsee HS:n etusivulle, siis painettuun mediaan. Niin, sika tietää kuolevansa, koska meillä oli Domainkeskus Joulu.... Kuka se sika oli?


    • Anonyymi

      Huom. Ystävät. Kuka on Domainkeskuksen CEO tai edes toimitusjohtaja? En ole koskaan tavannut yhtiön verkkosivuja ja josta tällaisen tiedon voisin löytää. Pimeää touhua.
      Minulla olisi hänelle varsin painavaa asiaa ja josta ehkä luitte jo tästä, myöhemmin alla:

      Laittakaa minulle sähköpostia [email protected]

      Domainkeskus ei näemmä anna päästä irti asiakkaastaan, vaikka on antanut valtuusavaimet Louhelle. Ja nyt vielä yrittää periä laskujaan Finvoicerin kautta, vaikka laittoivat hyvityslaskut ja nyt palvelu on vain Louhessa. Lisäksi olin maksanut kaikki heidän laskunsa ja silti yrittävät periä kahden vuoden Exhange -palvelua ja jota minulla ei edes ole.

      Nyt tulee soppa ja kyykkyyn koko firma. A. en ole koskaan ollut missään sopimussuhteessa Finvoicerin kanssa, en tehnyt mitään sopimusta heidän kanssaan, vain palveluntarjoajan kanssa DOMAINKESKUS.

      Palvelut ovat nyt Louhella, mutta tämä Domainkeskus ja Finvoicer ei halua luovuttaa, vaikka kuten yllä "avaimet" annettiin ja palvelu siirtyi Louhelle. Siellä palvelu pelaa ja kaikki toimii.

      Mutta Domainkeskus silti laskuttaa.... PASKA Firma ja joka toimii kaikkien eettisten sääntöjen vastaisesti. Miksi...? Ilmeisesti on ainoa tie haastaa heidät oikeuteen ja sen toki teen.

    • Anonyymi

      Nettihotelli taitaa olla samaa firmaa

    • Anonyymi

      Nettihotellissa ainakin nettinörtit koittaa hoitaa myös asiakaspalvelun ja siitä ei tule mitään.
      Ovat aivan ääliöitä….asiakas aina väärässä ja maksajana….


      Tämä yritys Euronic oy taisi tehdä viime vuonna noin 600 000 euroa pakkasta eli pitäiskö siirtää palvelut pois ennenkuin menee nurin….

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe