Miten putki poikki?

........

yli kaksi kuukautta yhtäsoittoon juomista takana...tarkoitus lopettaa. ennen aina pitkän putken jlk viinakramppi->sairaalaan....nyt jos jotenkin voisi enneltaehkäistä, ettei kramppia tulisi???? Ei varmaan kerrasta poikki voi lopettaa, mutta mitä voisi tehdä??? Ei koske itseäni, vaan kirjoitan toisen puolesta.

9

1402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

viikon loivennus.voi olla melko vaikeeta ilman lääkkeitä.

• joskusjuoppo

Voisi mennä vähän aikaisemmin.
      Ne nollat silti pitää puhaltaa että saa tarvittavan lääkityksen ja hoidon.
      Eli lekurille vaan varaamaan aikaa.
      Menee varmaan päivystyksenäkin. Onhan siinä vaaransa.

• Siinä on vitsit vähissä. Meikäläisellä on kokemusta kolmesta kuukaudesta. Sekä lääkäri että Viikatemies ovat hyvin lähellä. Ei auta B-vitamiinit, kun pahentavat vain oloa liian myöhään otettuna.
      Asiantuntevana maallikkona voin suositella vain magnesiumia krampinestoon, mutta paras olisi hilata kamraatti lääkäriin. Näin on juttu, sillä tulevaisuus on synkkä.
      Itsellä kolmen kuukauden putken katkaisu onnistui omin avuin ilman lääkäreitä loivennuksella, mutta siihen ei amatöörit pysty.
      Tosin se loivennuskin kesti kolmatta viikkoa, joten koko projekti kesti yli 3,5 kk, joten paljon näppärämpää olisi mennä katkolle makoilemaan viikoksi lääkinnässä, niin laittavat kolleegan tolpilleen, ja jos kramppi iskee, niin apu on lähellä.

• aloittaja

ei todellakaan ole kyse amatööristä, vaan ihan... sanotaanko 15v. juomista takana..

Tuo magnesium kuulostaa ainakin hyvältä. Krampit tulleet siis aina lopetuksen yhteydessä, joko ensimmäisenä tai toisena selvänä päivänä.

• raitis mies

on vaikea auttaa lopettamaan juomista tai juomaputkea, juojalla on hauskanpidon ennätys meneillään, niin kauan kun on hauskaa eikä huonoja seuraamuksia juomisestä, eikä mitään menetyksiä, kuten perhe. Niin odotellaan,,,,,

• aloittaja

puoliksi menetettyihin varmaan voidaan listata haimasta ja maksasta lähtien kaikki nuo tuolta sisältä...
        että on kai siitä nyt paljonkin huonoa seurannut.

Onhan niitä selviä kausiakin toki välillä...joskus...

Ei kai tuossa vaiheessa enää juomisella ole mitään tekemistä hauskanpidon kanssa...:/

• raitis mies
        aloittaja kirjoitti:

puoliksi menetettyihin varmaan voidaan listata haimasta ja maksasta lähtien kaikki nuo tuolta sisältä...
        että on kai siitä nyt paljonkin huonoa seurannut.

Onhan niitä selviä kausiakin toki välillä...joskus...

Ei kai tuossa vaiheessa enää juomisella ole mitään tekemistä hauskanpidon kanssa...:/

sori että olen tyly, mutta tunsin monta kaveria joilla sama kuin sinulla, tuli vastaan jurrissa ja lateli hyviä vitsejä ja niitä yhdessä naurettiin, ymmärrän kuinka vaikeaa luopua viinasta, luovu siitä itsesi takia, itsekkin luovuin silloin tuli tulosta, ei tullut jos luovuin muiden takia....
        onnea yritykselle...
        kirjottele

• aloittaja
        raitis mies kirjoitti:

sori että olen tyly, mutta tunsin monta kaveria joilla sama kuin sinulla, tuli vastaan jurrissa ja lateli hyviä vitsejä ja niitä yhdessä naurettiin, ymmärrän kuinka vaikeaa luopua viinasta, luovu siitä itsesi takia, itsekkin luovuin silloin tuli tulosta, ei tullut jos luovuin muiden takia....
        onnea yritykselle...
        kirjottele

minä itsestäni puhu :)

Tämä ihminen kenestä on kyse tuskin saa siinä kunnossa edes tavalliselle paperille tekstiä aikaiseksi....saati sitten tänne.

Eikä hän varmaan edes itse näe itsellään sen suurempaa ongelmaa. Kuulemma pystyy lopettamaan koska vaan, mutta niinhän ne aina sanoo.

• Kokemusta on!
        aloittaja kirjoitti:

minä itsestäni puhu :)

Tämä ihminen kenestä on kyse tuskin saa siinä kunnossa edes tavalliselle paperille tekstiä aikaiseksi....saati sitten tänne.

Eikä hän varmaan edes itse näe itsellään sen suurempaa ongelmaa. Kuulemma pystyy lopettamaan koska vaan, mutta niinhän ne aina sanoo.

Niin,krampithan tulee kun alkoholi poistuu verestä,voi tulla 2-5 päivää juomisen lopettamisen jälkeen.Työssäni olen nähnyt kuinka kramppi tulee vaikka lääkärit ovat pumpanneet alkoholistin täyteen mm.diapamia,ne eivät ainakaan auta.Lääkäri tekee lisäksi karhunpalveluksen kun näitä alkoholistille kirjoittaa.Toki olisi syytä hakeutua vaikkapa sairaalaa valvottuihin olosuhteisiin.
        Alkoholisti ei koskaan juodessaan näe siinä mitään ongelmaa,ongelmat on muissa ihmisissä.Näin se oli minullakin ennen,onneksi selvisin krmpeistani ja tänään raittiina(4v).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19427
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      75
      6412
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6056
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      96
      5870
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5719
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      99
      5604
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      5043
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4727
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      4066
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3695
    Aihe