sarkajuhla

pikku-myy

Hei...onko kukaan ollut kadettien sarkajuhlassa?miten sinne naiset pukeutuvat?sen tiedän että aika arvokkaat juhlat ovat mutta pukeutumiseen tarvisin vähän vinkkejä!!

64

24065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iltapuku

      ja jos se on hiaton, niin ehdottomasti, myös pitkät hansikkaat. Samaa väriä kuin kengät ja olkalaukku.

    • pimpim

      Onneksi olkoon, on kunnia päästä sarkajuhlaan, olin itse juuri marraskuussa sarkajuhlassa, elämäni paras ilta!!!!!
      Pitkä iltapuku, etiketin mukainen. Panosta mielummin yksinkertaisesti liikaa kun liian vähän. Juhlassa ei ole kiva olla alipukeutuneena, eikä missään rimpsumekossa.

    • Banskuli

      Heip, itse menossa samoihin juhliin, tämmöisiä ohjeita sain poikaystävältä: täyspitkä iltapuku, sirokorkoiset juhlakengät, hihnaton iltalaukku (samaan sävyyn kenkien kanssa), kelloksi käy ainoastaan korukello (muutoin ei kelloa). On vähän paniikki tuosta, mutta luotan siihen että kaikki hoituu, ei kai se nyt niin justiinsa voi olla :D

      • pikku-myy

        juu,itse olen saanut samanlaiset ohjeet poikaystävältä ja vähän myös siit ohjelman kulusta eli ulkonakin ollaan joten lämmintä päälle...iltapuku on jo tekeillä mut viel kengät ja laukku puuttuu...en kyl rupee hirveest ressaamaan ja menemään aivan etiketin mukaan...miten sul?


      • pikku-myy

        yksi asia viel askarruttaa et pitääköhän pitkät hiukset laittaa kiinni vai saako ne olla osittain auki?onko kenelläkään mitään tietoo??


      • _tytsi_

        Ihanaa tietä, ettei ole yksin. Hiusasiat kanssa kiinnostaa. Ja rituaaleista tahtois tietää enemmän.


      • viime vuoden vieras
        _tytsi_ kirjoitti:

        Ihanaa tietä, ettei ole yksin. Hiusasiat kanssa kiinnostaa. Ja rituaaleista tahtois tietää enemmän.

        Jos nyt ihan tarkkoja ollaan ei hiukset saisi olla iltapuvun kanssa áuki, mutta monella juhlissa oli joten ihan miten vain. Iltaan kuuluu paljon puheita, kiitoksia ja maljoja. Lopuksi ilotulitus ja tietty paljon tansseja. Joten HUOM. testatkaa ettei korkokengät luista parketilla. ja jos kunnia kavaljeereillänne käy pääsette mukaam perinne maljaan jossa koko rinki pitää puheita ja juo loputtoman ISOA maljaa niin kauan kun se lopppuu. Olkaa tarkkoina siin ämaljassa ei ole muuta kuin viunaa:)


      • _tytsi_
        _tytsi_ kirjoitti:

        Ihanaa tietä, ettei ole yksin. Hiusasiat kanssa kiinnostaa. Ja rituaaleista tahtois tietää enemmän.

        Näin aikaisemmista juhlista kuvia ja aika rennolta meiningiltähän se näytti. Mulla on kans puku valmiina ja kampaus tulossa. Kenkiä vielä etsiessä. Täytyy myöntää kyllä, että hihnallinen laukku on tulossa. Onpahan ainakin helpompi tanssiessa pitää mukana.

        Tuollaisesta rituaalista en tiennytkään. Onko muita rituaaleja, joihin kannattaa varautua esimerkiksi jatkoilla?


      • smk
        _tytsi_ kirjoitti:

        Näin aikaisemmista juhlista kuvia ja aika rennolta meiningiltähän se näytti. Mulla on kans puku valmiina ja kampaus tulossa. Kenkiä vielä etsiessä. Täytyy myöntää kyllä, että hihnallinen laukku on tulossa. Onpahan ainakin helpompi tanssiessa pitää mukana.

        Tuollaisesta rituaalista en tiennytkään. Onko muita rituaaleja, joihin kannattaa varautua esimerkiksi jatkoilla?

        Paniikki on noista juhlista.eikä vähiten siitä että en ole ikinä oppinut tanssimaan. ja sitten nuo pukuasiat. huomenna olisi tarkoitus lähteä etsimään..ja on vielä se vaikeus että yksin pitäisi reissata helsinkiin ja kuljetella puvut jne. ja vielä pitäis selvittää että missä sen kampauksen teettäisi..huhhuh.ei kellään olisi kuvia edellisiltä vuosilta?


      • _tytsi_
        smk kirjoitti:

        Paniikki on noista juhlista.eikä vähiten siitä että en ole ikinä oppinut tanssimaan. ja sitten nuo pukuasiat. huomenna olisi tarkoitus lähteä etsimään..ja on vielä se vaikeus että yksin pitäisi reissata helsinkiin ja kuljetella puvut jne. ja vielä pitäis selvittää että missä sen kampauksen teettäisi..huhhuh.ei kellään olisi kuvia edellisiltä vuosilta?

        Mulla vähän sama juttu ton tanssimisen kanssa. Mutta onneksi tutuista löytyi muutama tanssia harrastava. Lupasivat opettaa.

        Löysin muutamia kuvia edellisistä juhlista. Voisin sähköpostilla pistää.

        Tsemppiä puvun etsimiseen!


      • edellisvuoden
        _tytsi_ kirjoitti:

        Näin aikaisemmista juhlista kuvia ja aika rennolta meiningiltähän se näytti. Mulla on kans puku valmiina ja kampaus tulossa. Kenkiä vielä etsiessä. Täytyy myöntää kyllä, että hihnallinen laukku on tulossa. Onpahan ainakin helpompi tanssiessa pitää mukana.

        Tuollaisesta rituaalista en tiennytkään. Onko muita rituaaleja, joihin kannattaa varautua esimerkiksi jatkoilla?

        Vain osa kadeteista pääsee tähän rituaalin mukaan, ei läheskään kaikki.
        Voin lohduttaa teitä sillä että kadetit käyvät tanssikoulussa useasti ennen juhlia ja ovat niin hyvin opetettuja että vaikka te liukastuisitte, he kyllä pitävät kiinni:)olin itse todella positiivisesti yllättynyt kuinka hyvin oma kedetti osasi viedä...niin ja ongan siellä juhkissa Åke Blomqvist opettamassa teitä:)


      • EDELLISVUODEN
        smk kirjoitti:

        Paniikki on noista juhlista.eikä vähiten siitä että en ole ikinä oppinut tanssimaan. ja sitten nuo pukuasiat. huomenna olisi tarkoitus lähteä etsimään..ja on vielä se vaikeus että yksin pitäisi reissata helsinkiin ja kuljetella puvut jne. ja vielä pitäis selvittää että missä sen kampauksen teettäisi..huhhuh.ei kellään olisi kuvia edellisiltä vuosilta?

        Suosittelen yksinkertaista mutta tyylikästä nutturaa juhliin, ja ehdottomasti pitkää pukua.Muista testata niiden kenkien kanssa jotka laitat juhlaan, ettei puku ole liian pitkä...häiritsee muuten tosi PALJON.
        Mielummin hieman ylipukeutuu kuin ali. Muistakaa ottaa tyylikäs ulkotakki myös, ulkona on kylmä kun menette katsomaan ilotulitusta.


      • reirei
        edellisvuoden kirjoitti:

        Vain osa kadeteista pääsee tähän rituaalin mukaan, ei läheskään kaikki.
        Voin lohduttaa teitä sillä että kadetit käyvät tanssikoulussa useasti ennen juhlia ja ovat niin hyvin opetettuja että vaikka te liukastuisitte, he kyllä pitävät kiinni:)olin itse todella positiivisesti yllättynyt kuinka hyvin oma kedetti osasi viedä...niin ja ongan siellä juhkissa Åke Blomqvist opettamassa teitä:)

        Hei! Täällä myös yksi hukassa oleva tanssiaisiin menijä. Jännittää niin maan perkeleesti! Kadettikavaljeeri puolituttu herrasmies, enkä oikein tiedä kuinka hänen kanssaan tulisi ylipäätään käyttäytyä. Puku ja kengät on, mutta kampaus, laukku ja korut uupuvat. Ääh, että tästäkni pitää ottaa stressiä kaiken muun ohella! Mutta siis, minulla on lyhyet hihat puvussani, eihän käsineet ole pakolliset?

        Minkäikäisiä muuten olette? Onko kavaljeerinne poikaystävänne vai kuka? :)


      • _tytsi_
        reirei kirjoitti:

        Hei! Täällä myös yksi hukassa oleva tanssiaisiin menijä. Jännittää niin maan perkeleesti! Kadettikavaljeeri puolituttu herrasmies, enkä oikein tiedä kuinka hänen kanssaan tulisi ylipäätään käyttäytyä. Puku ja kengät on, mutta kampaus, laukku ja korut uupuvat. Ääh, että tästäkni pitää ottaa stressiä kaiken muun ohella! Mutta siis, minulla on lyhyet hihat puvussani, eihän käsineet ole pakolliset?

        Minkäikäisiä muuten olette? Onko kavaljeerinne poikaystävänne vai kuka? :)

        Muistaakseni tuolla ylempänä jo luki, että jos ei ole hihoja puvussa, niin hanskat tai vähintään huivi. Miten sitten tulkitsee lyhyet hihat? Siinä sulle pohdittavaa. Ehkä se huivi ois järkevän kuuloinen.

        Jutustelen kyllä lisää, mutta mieluitten sähköpostin avulla: [email protected].

        Niin ja jos jollain muullainoli niitä kuvia aikaisemmista juhlista, niin voi pistää sähköpostilla.


      • pikku-myy
        reirei kirjoitti:

        Hei! Täällä myös yksi hukassa oleva tanssiaisiin menijä. Jännittää niin maan perkeleesti! Kadettikavaljeeri puolituttu herrasmies, enkä oikein tiedä kuinka hänen kanssaan tulisi ylipäätään käyttäytyä. Puku ja kengät on, mutta kampaus, laukku ja korut uupuvat. Ääh, että tästäkni pitää ottaa stressiä kaiken muun ohella! Mutta siis, minulla on lyhyet hihat puvussani, eihän käsineet ole pakolliset?

        Minkäikäisiä muuten olette? Onko kavaljeerinne poikaystävänne vai kuka? :)

        Kylhän sitä jännittää...onneksi on jo kaikki muut paitsi korut valmiina ja kampauskin sovittu...
        Enää ei tarvi ku reilu pari viikkoo jännittää ja saapua paikalle...
        Minulla on huivi joten ei ole käsineitä...sain poikaystävältä ohjeita että käsineet muodin mukaan..


      • smk
        reirei kirjoitti:

        Hei! Täällä myös yksi hukassa oleva tanssiaisiin menijä. Jännittää niin maan perkeleesti! Kadettikavaljeeri puolituttu herrasmies, enkä oikein tiedä kuinka hänen kanssaan tulisi ylipäätään käyttäytyä. Puku ja kengät on, mutta kampaus, laukku ja korut uupuvat. Ääh, että tästäkni pitää ottaa stressiä kaiken muun ohella! Mutta siis, minulla on lyhyet hihat puvussani, eihän käsineet ole pakolliset?

        Minkäikäisiä muuten olette? Onko kavaljeerinne poikaystävänne vai kuka? :)

        no niin, puku ostettu!huh..menin sitten hermostuksissani ostaa täräyttämään sellasen kermakakun ettei voi ainakaan olla alipukeutunut, alkaa melkein pelottaa että toiseen suuntaan.. oli miten oli, aina on pelko jommasta kummasta, toivottavasti joskus osuu kohdalleen=)
        inttikaverin (no nykyyän voisi sanoa kaverin..) kanssa olen menossa, ollaan -85 syntyneitä. yritän tolkuttaa itselleni että on sinne tulossa ihmisiä muualtakin kuin pääkaupunkiseudulta, ettei mun tarvitse olla ainoa huolehtija niistä kyydeistä ja hotelleista ja järjestelyistä...=)


      • reirei
        smk kirjoitti:

        no niin, puku ostettu!huh..menin sitten hermostuksissani ostaa täräyttämään sellasen kermakakun ettei voi ainakaan olla alipukeutunut, alkaa melkein pelottaa että toiseen suuntaan.. oli miten oli, aina on pelko jommasta kummasta, toivottavasti joskus osuu kohdalleen=)
        inttikaverin (no nykyyän voisi sanoa kaverin..) kanssa olen menossa, ollaan -85 syntyneitä. yritän tolkuttaa itselleni että on sinne tulossa ihmisiä muualtakin kuin pääkaupunkiseudulta, ettei mun tarvitse olla ainoa huolehtija niistä kyydeistä ja hotelleista ja järjestelyistä...=)

        Noniin, kiva että ihmisillä alkaa jutut luistamaan :). Toivottavasti tämä jännitys hieman laimenisi.

        Minulla itsetehty, ruskeakultaisesta kankaasta tehty suht. yksinkertainen mekko. Hihat hieman yli olkapäiden. Mitäs olette mieltä käsineistä; tarvinneeko? Haluaisin mennä etikettien mukaan, mutta toisaalta onko sen arvoista jos tiedän että ahdistaa ne hanskat älyttömästi.

        Tuollainen kermakakkumekko kuulostaa niin ihanalta! Oikein prinsessameiningillä :).


      • _tytsi_
        smk kirjoitti:

        no niin, puku ostettu!huh..menin sitten hermostuksissani ostaa täräyttämään sellasen kermakakun ettei voi ainakaan olla alipukeutunut, alkaa melkein pelottaa että toiseen suuntaan.. oli miten oli, aina on pelko jommasta kummasta, toivottavasti joskus osuu kohdalleen=)
        inttikaverin (no nykyyän voisi sanoa kaverin..) kanssa olen menossa, ollaan -85 syntyneitä. yritän tolkuttaa itselleni että on sinne tulossa ihmisiä muualtakin kuin pääkaupunkiseudulta, ettei mun tarvitse olla ainoa huolehtija niistä kyydeistä ja hotelleista ja järjestelyistä...=)

        Heips taas!

        Ootteko miettinyt millä takilla ajattelitte tulla? Jos siel on kauheen kylmäkin, niin en todellakaan tiedä mitä laittaisin. Itsellä kauhea pulma takin ja kenkien kanssa vieläkin. Kenkiä en meinaa millään löytää. En haluis mustia ostaa. Hopea olis kuulemma hyvä, mutta kaikki kaupat on täynnä kultasia kenkiä...

        Onko kellään vinkkejä mistä Helsingistä kannattais kenkiä käydä katteleen, jos tekis reissun sinne?

        Millä kulkuvälineillä ihmiset on tulossa sinne?

        Niin ja piti varmistaa, että onko paikan päällä aikaa vaihtaa puku ylle vai pistetäänkö puvut jo ennen saapumista?


      • pikku-myy
        _tytsi_ kirjoitti:

        Heips taas!

        Ootteko miettinyt millä takilla ajattelitte tulla? Jos siel on kauheen kylmäkin, niin en todellakaan tiedä mitä laittaisin. Itsellä kauhea pulma takin ja kenkien kanssa vieläkin. Kenkiä en meinaa millään löytää. En haluis mustia ostaa. Hopea olis kuulemma hyvä, mutta kaikki kaupat on täynnä kultasia kenkiä...

        Onko kellään vinkkejä mistä Helsingistä kannattais kenkiä käydä katteleen, jos tekis reissun sinne?

        Millä kulkuvälineillä ihmiset on tulossa sinne?

        Niin ja piti varmistaa, että onko paikan päällä aikaa vaihtaa puku ylle vai pistetäänkö puvut jo ennen saapumista?

        Heips....
        Mä ajattelin laittaa villakangastakin...et en sen kummosempaa!
        Itse tulen lentokoneella helsinkiin...ja kuulemma daamien pitää ekax mennä sinne hotellille jonka kavaljeerit ovat varanneet ja sielt tulee bussi hakemaan sinne juhlaan...eli voidaan laittautua siel hotellis ennemmin...


      • _tytsi_
        pikku-myy kirjoitti:

        Heips....
        Mä ajattelin laittaa villakangastakin...et en sen kummosempaa!
        Itse tulen lentokoneella helsinkiin...ja kuulemma daamien pitää ekax mennä sinne hotellille jonka kavaljeerit ovat varanneet ja sielt tulee bussi hakemaan sinne juhlaan...eli voidaan laittautua siel hotellis ennemmin...

        Jaa, semmoiset ohjeet oot saanu. Mulla sellanen tilanne, että en ole hotelliin menossa yöksi. Sen verran läheltä löytyy kotipaikka. Kuulin kanssa että busseja lähtee keskustasta, mutta en saanut sen tarkempaa infoa. Mihin hotelliin muuten olette menossa ja monelta teidän bussinne lähtevät?

        Nyt muuten löysin onneksi hyvän perustakin, jonka käyn huomenna ostamassa sitten.


      • edellisen vuoden
        _tytsi_ kirjoitti:

        Heips taas!

        Ootteko miettinyt millä takilla ajattelitte tulla? Jos siel on kauheen kylmäkin, niin en todellakaan tiedä mitä laittaisin. Itsellä kauhea pulma takin ja kenkien kanssa vieläkin. Kenkiä en meinaa millään löytää. En haluis mustia ostaa. Hopea olis kuulemma hyvä, mutta kaikki kaupat on täynnä kultasia kenkiä...

        Onko kellään vinkkejä mistä Helsingistä kannattais kenkiä käydä katteleen, jos tekis reissun sinne?

        Millä kulkuvälineillä ihmiset on tulossa sinne?

        Niin ja piti varmistaa, että onko paikan päällä aikaa vaihtaa puku ylle vai pistetäänkö puvut jo ennen saapumista?

        Iltapuku päälle jo valmiiksi kun menette Santahaminaan, vaikka on aikaa, niin siellä jengi ramppaa huoneissa ja on vähän tilaa ja peilejä.
        Ja olkaa ulkopaikkakuntalaiset huoletta, kaikki järjestelyt on teille tehty valmiiksi.
        Itse tulen jo toista kertaa, edellisen vuoden kadetteja on kutsuttu täksikin vuodeksi.

        Suosittelen itse mielummin huivia kuin hanskoja.


      • _tytsi_
        edellisen vuoden kirjoitti:

        Iltapuku päälle jo valmiiksi kun menette Santahaminaan, vaikka on aikaa, niin siellä jengi ramppaa huoneissa ja on vähän tilaa ja peilejä.
        Ja olkaa ulkopaikkakuntalaiset huoletta, kaikki järjestelyt on teille tehty valmiiksi.
        Itse tulen jo toista kertaa, edellisen vuoden kadetteja on kutsuttu täksikin vuodeksi.

        Suosittelen itse mielummin huivia kuin hanskoja.

        Edellisvuoden kävijänä voitko kertoa, onko juhlasalissa kylmä. Itsellä on selästä aika avonainen puku, jonka kanssa hanskat. Kannattaisiko silti varautua esim. huivilla?

        Onko kellään muilla kuvia edellisistä juhlista? [email protected] osoitteeseen voi laittaa.

        Niin ja Sysmäläis tytölle tiedoksi, ettei sähköpostisi jostain syystä toimi. Se palauttaa lähettämäni viestit takaisin.

        Pidetäänhän paikkakuntalaisistakin huolta, eikä vain muualta tulevista!? :o)


      • pikku-myy
        _tytsi_ kirjoitti:

        Jaa, semmoiset ohjeet oot saanu. Mulla sellanen tilanne, että en ole hotelliin menossa yöksi. Sen verran läheltä löytyy kotipaikka. Kuulin kanssa että busseja lähtee keskustasta, mutta en saanut sen tarkempaa infoa. Mihin hotelliin muuten olette menossa ja monelta teidän bussinne lähtevät?

        Nyt muuten löysin onneksi hyvän perustakin, jonka käyn huomenna ostamassa sitten.

        En oo itsekkään saanu tarkempaa tietoa ku et hotelli on vissiin ruoholahdes (Holiday Inn...kait)ja bussit hakee sieltä mut en tiedä monelta,sen vaan et juhla alkaa klo:15 valokuvauksilla...Ei kadeteille oo myöskään annettu viel tarkkaa ohjelmaa...


      • täti
        pikku-myy kirjoitti:

        En oo itsekkään saanu tarkempaa tietoa ku et hotelli on vissiin ruoholahdes (Holiday Inn...kait)ja bussit hakee sieltä mut en tiedä monelta,sen vaan et juhla alkaa klo:15 valokuvauksilla...Ei kadeteille oo myöskään annettu viel tarkkaa ohjelmaa...

        mie sain tietoa sen verran, että rautatientorilta kulkee busseja hotellille n. klo 12.00, 12.45, 13.30 ja hotellilta santahaminaan n. klo 14.45 ja rautatientorilta n. klo 15.00...eli kai niitä on sitte jaoteltu sopivasti valokuvausta varten ettei tule ruuhkaa....

        itse oon menossa hotellille vaikka saavunki jo edellisenä iltana helsinkiin, niin olisi oikein mukavaa jos olisi joku toinenkin asioista pihalla oleva seurana juoksentelemassa hotellilta bussiin ja pööpöilemään...


      • täti
        smk kirjoitti:

        no niin, puku ostettu!huh..menin sitten hermostuksissani ostaa täräyttämään sellasen kermakakun ettei voi ainakaan olla alipukeutunut, alkaa melkein pelottaa että toiseen suuntaan.. oli miten oli, aina on pelko jommasta kummasta, toivottavasti joskus osuu kohdalleen=)
        inttikaverin (no nykyyän voisi sanoa kaverin..) kanssa olen menossa, ollaan -85 syntyneitä. yritän tolkuttaa itselleni että on sinne tulossa ihmisiä muualtakin kuin pääkaupunkiseudulta, ettei mun tarvitse olla ainoa huolehtija niistä kyydeistä ja hotelleista ja järjestelyistä...=)

        tosiaan, mie oon panikoinut tässä jo jonkin aikaa tulevista sarkajuhlista kun informaatiota oon saanu todella vähän ylipäätänsä koko juhlasta. Itse tulen kenties jo torstai-iltana helsinkiin mutta hotellille olen menossa silloin perjantaina.Olin koko ajan luullut,että poikaystäväni olisi mukana vähentämässä paniikkitilaani,mutta sainkin kuulla,että hotellilta santahaminaan joudun hoitumaan yksinäni..siispä kaikki jotka ovat menossa hotellin kautta juhlapaikalle,olisi mukavaa vaikkapa nähdä hotellilla jossain vaiheessa ja vaihtaa muutama paniikkia lievittävä sanat jos toinenkin..paremmilla mielin sujuisi juhlakin, kun olisi muitakin jotka eivät esimerkiksi löydä naistenhuonetta tai vastaavaa...jotenka ilmoitelkaa, jos olette samanhenkisiä immeisiä!


      • elikat
        täti kirjoitti:

        tosiaan, mie oon panikoinut tässä jo jonkin aikaa tulevista sarkajuhlista kun informaatiota oon saanu todella vähän ylipäätänsä koko juhlasta. Itse tulen kenties jo torstai-iltana helsinkiin mutta hotellille olen menossa silloin perjantaina.Olin koko ajan luullut,että poikaystäväni olisi mukana vähentämässä paniikkitilaani,mutta sainkin kuulla,että hotellilta santahaminaan joudun hoitumaan yksinäni..siispä kaikki jotka ovat menossa hotellin kautta juhlapaikalle,olisi mukavaa vaikkapa nähdä hotellilla jossain vaiheessa ja vaihtaa muutama paniikkia lievittävä sanat jos toinenkin..paremmilla mielin sujuisi juhlakin, kun olisi muitakin jotka eivät esimerkiksi löydä naistenhuonetta tai vastaavaa...jotenka ilmoitelkaa, jos olette samanhenkisiä immeisiä!

        Heipähei! Minutkin pyydettiin pari viikkoa sitten daamiksi, mutta nyt vasta näitä lukiessani olen tajunnut mihin olen lupautunut :D mekko on onneksi valmiina vanhojentansseista, johon se teetettiin. väri on poltettu oranssi ja mietinkin, että voiko se olla liian räikeä? Käsitin myös, että hiukset on oltava kiinni kampauksella? Entäs kengät, oranssin mekon ja laukun kanssa on vaihtoehtona joko mustat tai kultaiset. Kummat olisivat vähemmän etiketin vastaiset? Asun Espoossa, joten hotellimajoitusta meillä ei taida olla. Ja kavaljeerina uusi ihastus ;)


      • pikku-myy
        täti kirjoitti:

        tosiaan, mie oon panikoinut tässä jo jonkin aikaa tulevista sarkajuhlista kun informaatiota oon saanu todella vähän ylipäätänsä koko juhlasta. Itse tulen kenties jo torstai-iltana helsinkiin mutta hotellille olen menossa silloin perjantaina.Olin koko ajan luullut,että poikaystäväni olisi mukana vähentämässä paniikkitilaani,mutta sainkin kuulla,että hotellilta santahaminaan joudun hoitumaan yksinäni..siispä kaikki jotka ovat menossa hotellin kautta juhlapaikalle,olisi mukavaa vaikkapa nähdä hotellilla jossain vaiheessa ja vaihtaa muutama paniikkia lievittävä sanat jos toinenkin..paremmilla mielin sujuisi juhlakin, kun olisi muitakin jotka eivät esimerkiksi löydä naistenhuonetta tai vastaavaa...jotenka ilmoitelkaa, jos olette samanhenkisiä immeisiä!

        joo,täällä myös vähän panikoidaan,kun ei ole hirveesti tietoa tullut...itse tulen helsinkiin perjantaina puolen päivän aikoihin joten suoraan hotellille vaihtamaan vaatteita ja sieltä sit yxinäni bussilla joka tulee hakemaan klo:14.45 et siihen mennessä pitäs olla ready...eiköhän me tavata siellä hotellilla kun pyöritään paniikissa tietämättöminä tulevasta....


      • _tytsi_
        elikat kirjoitti:

        Heipähei! Minutkin pyydettiin pari viikkoa sitten daamiksi, mutta nyt vasta näitä lukiessani olen tajunnut mihin olen lupautunut :D mekko on onneksi valmiina vanhojentansseista, johon se teetettiin. väri on poltettu oranssi ja mietinkin, että voiko se olla liian räikeä? Käsitin myös, että hiukset on oltava kiinni kampauksella? Entäs kengät, oranssin mekon ja laukun kanssa on vaihtoehtona joko mustat tai kultaiset. Kummat olisivat vähemmän etiketin vastaiset? Asun Espoossa, joten hotellimajoitusta meillä ei taida olla. Ja kavaljeerina uusi ihastus ;)

        Heips!

        Laitappa elikat sähköpostia mulle [email protected]. Olen kanssa ilman hotellimajotusta tulossa. Saatetais nimittäin olla menos samalla bussilla.


      • täti
        elikat kirjoitti:

        Heipähei! Minutkin pyydettiin pari viikkoa sitten daamiksi, mutta nyt vasta näitä lukiessani olen tajunnut mihin olen lupautunut :D mekko on onneksi valmiina vanhojentansseista, johon se teetettiin. väri on poltettu oranssi ja mietinkin, että voiko se olla liian räikeä? Käsitin myös, että hiukset on oltava kiinni kampauksella? Entäs kengät, oranssin mekon ja laukun kanssa on vaihtoehtona joko mustat tai kultaiset. Kummat olisivat vähemmän etiketin vastaiset? Asun Espoossa, joten hotellimajoitusta meillä ei taida olla. Ja kavaljeerina uusi ihastus ;)

        ihanaa huomata, että muutkin panikoivat... tosiaan tästä osoitteesta löytyy tarkka pukeutumisetiketti

        http://www.teja.fi/pukeutuminen/54.html

        sama mikä on kadeteille jaettu ohjeena aveceille...
        itse pukeudun täysin mustaan..epäilen onko uusi edellisiin juhliin ostettu höyhenpuuhka sovelias, mutta sopii muuten 20-luvun henkeen, johon pyrin pukeutumaan...et satu olemaan yksi niistä teekkaritytöistä joita aveceiksi pyydettiin??? :)
        ilmeisesti laukun ja kenkien tulisi olla samaa sävyä/materiaalia, en tiedä onko niin justiinsa, ehkä kultaiset, jos oranssin sävy ei ole niin tumma...kannattaa katsoa itse kumpi on kivempi,tai ottaa molemmat mukaan ja kysyä meiltä muilta mielipidettä :) ja saa kait sinne hotellillekin tulla pööpöilemään jos tietää jonkun tutun huoneen numeron :)

        panikointi on paljon mukavampaa seurassa ;)


      • elikat
        täti kirjoitti:

        ihanaa huomata, että muutkin panikoivat... tosiaan tästä osoitteesta löytyy tarkka pukeutumisetiketti

        http://www.teja.fi/pukeutuminen/54.html

        sama mikä on kadeteille jaettu ohjeena aveceille...
        itse pukeudun täysin mustaan..epäilen onko uusi edellisiin juhliin ostettu höyhenpuuhka sovelias, mutta sopii muuten 20-luvun henkeen, johon pyrin pukeutumaan...et satu olemaan yksi niistä teekkaritytöistä joita aveceiksi pyydettiin??? :)
        ilmeisesti laukun ja kenkien tulisi olla samaa sävyä/materiaalia, en tiedä onko niin justiinsa, ehkä kultaiset, jos oranssin sävy ei ole niin tumma...kannattaa katsoa itse kumpi on kivempi,tai ottaa molemmat mukaan ja kysyä meiltä muilta mielipidettä :) ja saa kait sinne hotellillekin tulla pööpöilemään jos tietää jonkun tutun huoneen numeron :)

        panikointi on paljon mukavampaa seurassa ;)

        ihanaa ku ei tartte panikoida yksin! :) nyt on selvinny sen verran, että minun kadettini on kai vieraana siellä ettei järjestämässä? (hyvi nää osaa informoida daamejaan :D) ja että kyyti lähtee perjantaina rautatieasemalta. muuta en sit taas tiedäkään :) joo päädyin kanssa kultaseen kengissä loppujen lopuksi, koska mekon kankaassa on vähän samanlaista vivahdetta. millaisia mekkoja teillä on?

        pitääkö siellä osata oikeasti tanssia? valssatahan nyt kaikki osaavat tarvittaessa, mutta jotain muutakin?


      • pikku-myy
        elikat kirjoitti:

        ihanaa ku ei tartte panikoida yksin! :) nyt on selvinny sen verran, että minun kadettini on kai vieraana siellä ettei järjestämässä? (hyvi nää osaa informoida daamejaan :D) ja että kyyti lähtee perjantaina rautatieasemalta. muuta en sit taas tiedäkään :) joo päädyin kanssa kultaseen kengissä loppujen lopuksi, koska mekon kankaassa on vähän samanlaista vivahdetta. millaisia mekkoja teillä on?

        pitääkö siellä osata oikeasti tanssia? valssatahan nyt kaikki osaavat tarvittaessa, mutta jotain muutakin?

        juu..olen myös saanut sellasta tietoo et kyyti lähtee rautatieasemalta ja sit hotellilta jotka sinne ovat menossa...
        Tietääkseni siellä ei oo pakko tanssia muutakun yksi pakollinen valssi on ja sen jälkeen vapaaehtoista...


      • täti
        elikat kirjoitti:

        ihanaa ku ei tartte panikoida yksin! :) nyt on selvinny sen verran, että minun kadettini on kai vieraana siellä ettei järjestämässä? (hyvi nää osaa informoida daamejaan :D) ja että kyyti lähtee perjantaina rautatieasemalta. muuta en sit taas tiedäkään :) joo päädyin kanssa kultaseen kengissä loppujen lopuksi, koska mekon kankaassa on vähän samanlaista vivahdetta. millaisia mekkoja teillä on?

        pitääkö siellä osata oikeasti tanssia? valssatahan nyt kaikki osaavat tarvittaessa, mutta jotain muutakin?

        Onneksi olkoon kaikille tytöille, jotka eivät ole käyneet Åken tanssikurssia :) ! itse kävin joskus 4 vuotta sitten muuten vaan, kun pääsi bongailemaan ihania kadettimiehiä..mutta itse tanssit..enpä ole valssia tanssinut ikinä yhtä etäällä kavaljeerista ku silloin ja auta armias jos menit oikeassa ja vasemmassa hetkeksikin sekasin tai epäröit.. åken haukan katse huomaa heti ja potkii perseesi maksetulta tanssikurssilta pihalle...

        mutta siis tanssit on niitä perinteisiä ja vanhojen tansseja sekasi, ei varmaan oo mikään pakko tanssahdella jos ei tahdo..miulla ittellä jää tanssit välistä ku avecini kuuluu järjestävään tahoon, eli ilmeisesti poistun tanssien ajaksi takahuoneeseen kuuntelemaan puheita ja juopottelemaan..

        ...vähä sellane fiiwis, että sitä saattais katsoa hotellin minibaariin ennen lähtöä..


      • elikat
        täti kirjoitti:

        Onneksi olkoon kaikille tytöille, jotka eivät ole käyneet Åken tanssikurssia :) ! itse kävin joskus 4 vuotta sitten muuten vaan, kun pääsi bongailemaan ihania kadettimiehiä..mutta itse tanssit..enpä ole valssia tanssinut ikinä yhtä etäällä kavaljeerista ku silloin ja auta armias jos menit oikeassa ja vasemmassa hetkeksikin sekasin tai epäröit.. åken haukan katse huomaa heti ja potkii perseesi maksetulta tanssikurssilta pihalle...

        mutta siis tanssit on niitä perinteisiä ja vanhojen tansseja sekasi, ei varmaan oo mikään pakko tanssahdella jos ei tahdo..miulla ittellä jää tanssit välistä ku avecini kuuluu järjestävään tahoon, eli ilmeisesti poistun tanssien ajaksi takahuoneeseen kuuntelemaan puheita ja juopottelemaan..

        ...vähä sellane fiiwis, että sitä saattais katsoa hotellin minibaariin ennen lähtöä..

        åke kuulostaa pelottavalta :D saatetaan siis nähdä siun kanssa siel perinnemaljajutussa kun kuulemma oon kans sinne tulossa, kääk :)


      • täti
        elikat kirjoitti:

        åke kuulostaa pelottavalta :D saatetaan siis nähdä siun kanssa siel perinnemaljajutussa kun kuulemma oon kans sinne tulossa, kääk :)

        Saanko udella kuka mahtaa olla siun avecina? mie oon menossa poikaystäväni luo espooseen tänä vkonloppuna ni voisin udella tuntevatko toisensa, ja kenties jos pyörähdän santahaminassa ni tavata tämän herran ;)

        pelottaa tuo perinnemalja...se on kuulemma joku suurehko loputtoman viinan malja, josta juodaan puheitten yhteydessä..tai jotain vastaavaa..muutenkin paniikki, kun puvun kanssa on satiiniset hansikkaat, että miten hyvin pito pysyy jos joutuu paljonkin maljoja nostelemaan..


      • avec
        pikku-myy kirjoitti:

        joo,täällä myös vähän panikoidaan,kun ei ole hirveesti tietoa tullut...itse tulen helsinkiin perjantaina puolen päivän aikoihin joten suoraan hotellille vaihtamaan vaatteita ja sieltä sit yxinäni bussilla joka tulee hakemaan klo:14.45 et siihen mennessä pitäs olla ready...eiköhän me tavata siellä hotellilla kun pyöritään paniikissa tietämättöminä tulevasta....

        Sellasta oisin kysyny, että jos sieltä hotellilta ei oo varannu huonetta, ku ite meen kaverin luo yöksi, nii pääseeköhän sinne vaikka jonkun huoneeseen kuokkimaan ja laittamaan hametta päälle..? :) En haluais missään Hesen vessassa iltapukuun ahtautua.. :)

        Ois tosi kiva jos joku kohtalotoveri-daami ojentais vähän auttavaa kättä, hansikkailla tai ilman.. :)


      • täti
        avec kirjoitti:

        Sellasta oisin kysyny, että jos sieltä hotellilta ei oo varannu huonetta, ku ite meen kaverin luo yöksi, nii pääseeköhän sinne vaikka jonkun huoneeseen kuokkimaan ja laittamaan hametta päälle..? :) En haluais missään Hesen vessassa iltapukuun ahtautua.. :)

        Ois tosi kiva jos joku kohtalotoveri-daami ojentais vähän auttavaa kättä, hansikkailla tai ilman.. :)

        miun puolesta teretulemast hotellille...bussit siulla kyllä lähtee rautatieasemalta, mutta eipä tuo o matka eikä mikään mennä esim,. metrolla..

        voisit pistää vaikka sähköpostia tähä osotteeseen
        [email protected] ni kattellaan mite saadaan lutviutumaan tuo pukeutumisasia..

        mistäpäin oot muuten tulossa?


      • _tytsi_
        täti kirjoitti:

        miun puolesta teretulemast hotellille...bussit siulla kyllä lähtee rautatieasemalta, mutta eipä tuo o matka eikä mikään mennä esim,. metrolla..

        voisit pistää vaikka sähköpostia tähä osotteeseen
        [email protected] ni kattellaan mite saadaan lutviutumaan tuo pukeutumisasia..

        mistäpäin oot muuten tulossa?

        Ootteko menossa silti hotelliin vaikka taksimatkan päässä olis yöpaikka?


      • pikku-myy
        avec kirjoitti:

        Sellasta oisin kysyny, että jos sieltä hotellilta ei oo varannu huonetta, ku ite meen kaverin luo yöksi, nii pääseeköhän sinne vaikka jonkun huoneeseen kuokkimaan ja laittamaan hametta päälle..? :) En haluais missään Hesen vessassa iltapukuun ahtautua.. :)

        Ois tosi kiva jos joku kohtalotoveri-daami ojentais vähän auttavaa kättä, hansikkailla tai ilman.. :)

        itse myös menossa hotelliin...tarvis myös jeesiä


      • pikku-myy
        avec kirjoitti:

        Sellasta oisin kysyny, että jos sieltä hotellilta ei oo varannu huonetta, ku ite meen kaverin luo yöksi, nii pääseeköhän sinne vaikka jonkun huoneeseen kuokkimaan ja laittamaan hametta päälle..? :) En haluais missään Hesen vessassa iltapukuun ahtautua.. :)

        Ois tosi kiva jos joku kohtalotoveri-daami ojentais vähän auttavaa kättä, hansikkailla tai ilman.. :)

        Niin elikkäs tarvis jeesiä pukeutumisessa,et oisko mahdollista saada teiltä muilta jeesiä jotka olette tulemassa hotellille??
        Meinaa vähän hankala olla saada puku yxin "hyvin"päälle....


      • täti
        pikku-myy kirjoitti:

        Niin elikkäs tarvis jeesiä pukeutumisessa,et oisko mahdollista saada teiltä muilta jeesiä jotka olette tulemassa hotellille??
        Meinaa vähän hankala olla saada puku yxin "hyvin"päälle....

        mie oisin ihan sitä mieltä, että otetaan jokainen´ottas keltasen kukkasen ja pööpöilis hotellin aulassa, tai siinä rautatieasemalla bussia hotellille oottaessa ni löydetään tutut tyypit nopiaan ;) .. tai sitte pistetää sähköpostitse menemää informaatiota...

        [email protected] sinne voi pistää viestiä tulemaan...


      • täti
        _tytsi_ kirjoitti:

        Edellisvuoden kävijänä voitko kertoa, onko juhlasalissa kylmä. Itsellä on selästä aika avonainen puku, jonka kanssa hanskat. Kannattaisiko silti varautua esim. huivilla?

        Onko kellään muilla kuvia edellisistä juhlista? [email protected] osoitteeseen voi laittaa.

        Niin ja Sysmäläis tytölle tiedoksi, ettei sähköpostisi jostain syystä toimi. Se palauttaa lähettämäni viestit takaisin.

        Pidetäänhän paikkakuntalaisistakin huolta, eikä vain muualta tulevista!? :o)

        kuka täällä oli sysmästä? olin eilen juhlatoimikunnan varapuheenjohtajan kyydissä, ja kuulin että hänen naisensa on sysmästä tulossa...aattelin vain onnitella, kuulin että pääsee kättelemään vieraita :) jos siis sattuu olemaan sama ihminen..


      • 81-sanna
        täti kirjoitti:

        mie sain tietoa sen verran, että rautatientorilta kulkee busseja hotellille n. klo 12.00, 12.45, 13.30 ja hotellilta santahaminaan n. klo 14.45 ja rautatientorilta n. klo 15.00...eli kai niitä on sitte jaoteltu sopivasti valokuvausta varten ettei tule ruuhkaa....

        itse oon menossa hotellille vaikka saavunki jo edellisenä iltana helsinkiin, niin olisi oikein mukavaa jos olisi joku toinenkin asioista pihalla oleva seurana juoksentelemassa hotellilta bussiin ja pööpöilemään...

        hei itse tulen perjantaina hotellille,ja aika pihal olen,kun yksin matkustan ekaa kertaa hesaan.ja olen ehkä 11mais hotellilla.


      • pikku-myy
        81-sanna kirjoitti:

        hei itse tulen perjantaina hotellille,ja aika pihal olen,kun yksin matkustan ekaa kertaa hesaan.ja olen ehkä 11mais hotellilla.

        moi,itse olen myös tulossa hotellille ja myös ekaa kertaa yxin hesaan...olen joskus 12.30 paikkeilla hotellissa ja jänskättää niin pirusti....mut eiköhän me siellä törmätä....


      • täti
        81-sanna kirjoitti:

        hei itse tulen perjantaina hotellille,ja aika pihal olen,kun yksin matkustan ekaa kertaa hesaan.ja olen ehkä 11mais hotellilla.

        mie oon ite tosiaan espoossa yötä torstaina ja tulen sitten helsingin puolelle perjantaina..11 on aika aikaista olla hotellilla, ku eikös muu porukka saavu vasta 12 jälkeen...mie aattelin tulla kyllä sillä heti ekalla bussilla, ellen sitte saa autokyytiä sinne hotellille suoraan, mutta viimestää pikkasen kahentoista jälkeen tuun hotellille laittamaan itteeni kuosiin ja stressaamaan :) että voitas vaikka tehä rehvit siihen hotellin aulaan kaheksitoista? tai sitten pööpöillä ja törmätä paikanpäällä...


      • pikku-myy
        täti kirjoitti:

        mie oon ite tosiaan espoossa yötä torstaina ja tulen sitten helsingin puolelle perjantaina..11 on aika aikaista olla hotellilla, ku eikös muu porukka saavu vasta 12 jälkeen...mie aattelin tulla kyllä sillä heti ekalla bussilla, ellen sitte saa autokyytiä sinne hotellille suoraan, mutta viimestää pikkasen kahentoista jälkeen tuun hotellille laittamaan itteeni kuosiin ja stressaamaan :) että voitas vaikka tehä rehvit siihen hotellin aulaan kaheksitoista? tai sitten pööpöillä ja törmätä paikanpäällä...

        juu,itse saavun klo 12:sta jälkeen ja todellakin heti laittamaan itteä kuosiin...tuleex se bussi hakee meät monelta sielt hotellilta??oliko se klo 14.30??


      • täti
        pikku-myy kirjoitti:

        juu,itse saavun klo 12:sta jälkeen ja todellakin heti laittamaan itteä kuosiin...tuleex se bussi hakee meät monelta sielt hotellilta??oliko se klo 14.30??

        bussi lähtee hotellilta klo 14.45 ainaki miu tietojen mukaan.. aattelin josko ois tehty rehvit johoki vaik sitte 12.30 aikaan aulaan jos tarvitsee apua puvun kanssa tms..itte saan kyl laitettuu kaikki omin voimin... mistä asti sie muuten oot saapumassa hkiin?


      • pikku-myy
        täti kirjoitti:

        bussi lähtee hotellilta klo 14.45 ainaki miu tietojen mukaan.. aattelin josko ois tehty rehvit johoki vaik sitte 12.30 aikaan aulaan jos tarvitsee apua puvun kanssa tms..itte saan kyl laitettuu kaikki omin voimin... mistä asti sie muuten oot saapumassa hkiin?

        juu,mie ainakin tarviin jeesiä ku ei meinaa vetskari yxin takaa mennä kiinni...mie oon tulossa pohjosesta...


      • täti
        pikku-myy kirjoitti:

        juu,mie ainakin tarviin jeesiä ku ei meinaa vetskari yxin takaa mennä kiinni...mie oon tulossa pohjosesta...

        jos en saa autokyytiäni tuun sillä 12 bussilla rautatieasemalta hotellille..niin eiköhän saateta jo bussissa törmätä..


      • smk
        täti kirjoitti:

        kuka täällä oli sysmästä? olin eilen juhlatoimikunnan varapuheenjohtajan kyydissä, ja kuulin että hänen naisensa on sysmästä tulossa...aattelin vain onnitella, kuulin että pääsee kättelemään vieraita :) jos siis sattuu olemaan sama ihminen..

        ..olen! joo, kuulin kans että maailma on pieni=) ja heti jäin kiinni, sysmästä ei varmaan muita avecceja(?) ole tulossa=)=). tää keskusteluhan on menny eteenpäin vaikka kuinka..huh. saanko mäkin tulla pööpöilemään sinne hotellin aulaan? täytyy varmaan vaan joku napata kiinni siitä viereisestä huoneesta tai muuten läheltä, ettei tarvi lähteä puku auki..


      • täti
        smk kirjoitti:

        ..olen! joo, kuulin kans että maailma on pieni=) ja heti jäin kiinni, sysmästä ei varmaan muita avecceja(?) ole tulossa=)=). tää keskusteluhan on menny eteenpäin vaikka kuinka..huh. saanko mäkin tulla pööpöilemään sinne hotellin aulaan? täytyy varmaan vaan joku napata kiinni siitä viereisestä huoneesta tai muuten läheltä, ettei tarvi lähteä puku auki..

        mie tosiaan saan autokyydin hotellille ja saavun paikan päälle näin ollen klo 12.30...että jos ootte hotellilla jo silloin ni aulassa nähdään..enää muutama päivä..jänskättää jo aikas paljon...


      • täti kirjoitti:

        tosiaan, mie oon panikoinut tässä jo jonkin aikaa tulevista sarkajuhlista kun informaatiota oon saanu todella vähän ylipäätänsä koko juhlasta. Itse tulen kenties jo torstai-iltana helsinkiin mutta hotellille olen menossa silloin perjantaina.Olin koko ajan luullut,että poikaystäväni olisi mukana vähentämässä paniikkitilaani,mutta sainkin kuulla,että hotellilta santahaminaan joudun hoitumaan yksinäni..siispä kaikki jotka ovat menossa hotellin kautta juhlapaikalle,olisi mukavaa vaikkapa nähdä hotellilla jossain vaiheessa ja vaihtaa muutama paniikkia lievittävä sanat jos toinenkin..paremmilla mielin sujuisi juhlakin, kun olisi muitakin jotka eivät esimerkiksi löydä naistenhuonetta tai vastaavaa...jotenka ilmoitelkaa, jos olette samanhenkisiä immeisiä!

        Heippa hei! Onkohan kukaan muu juhlija tulossa huomenna helsinkiin seinäjoelta tulevas bussis, perillä 12.30?? Nimimerkillä kaipais yhtä pahasti hermoilevaa kaveria :))


    • Tansseihin

      Heippa!! Täältä on saanut kyllä hyviä vinkkejä... Mutta vielä askarruttaa korut. Mulla ei oo täällä opiskelupaikkakunnalla mitään arvokoruja tms. On ihan hienoja (hienolta näyttäviä) koruja, mutta ne on ihan jostain normi kaupasta ostettuja hopeoituja tai vastaavia. Voiko sellaisen kaulaan laittaa? Kun en haluaisi ilman kaulakorua lähteä, ku puku on avonainen. Kuinka tarkkoja nämä koruasiat on, onko kaikilla muilla arvokorut tai vastaavat?
      Ja toinen asia: onko joku muu tulossa Keski-Suomesta päin junalla, joka on Helsingissä 13.00? Olisi mukavaa mennä sitten yhdessä hotellille sillä kuljetuksella joka lähtee noin 13.30(??). Ja tosiaan, siellä hotellilla olisi kiva nähdä muita aveceja, ettei tarvi yksin panikoida(:

      • pikku-myy

        hei...niistä koruista en minä ainakaan tiedä et millaset pitää olla mut itse laitan kalevala-korut(korvikset ja kaulakorun)itse olen samaa pohtinut mut enää en jaksa ressata jos joku ei kelpaa ni olkoot...ei ne voi hirveesti meiltä daameilta vaatia kun ei olla tarkkoja ohjeita saatu...et luulen että ne sun korut kelpaa jos vaan sointuu pukuun ja muihin.....


      • _tytsi_

        Lainasin tuolta:
        http://www.teja.fi/pukeutuminen/54.html

        Juhlapuvun kanssa käytetään juhlavia arvokoruja tai juhlavia fantasiakoruja kuten strassi- ja lasikoruja. Diadeemin käyttö on mahdollista. Rannekelloista vain korukello sopii juhlapuvun seuraan.

        Luulen, ettei aitoja arvokoruja tarvitse olla, vaan juhlavan näköisiä. Itse ainakin hakemassa pukuun sopivat halvat, mutta arvokkaan näköset korut.

        Enää alle viikko!!


      • Repsi

        Heippa, itse olen tulossa jyväskylästä junalla joka on helsingissä vähän ennen kahta. En kuitenkaan meinannut käydä hotellilla vaatteiden vaihdossa, vaan vaihdan vaatteet vasta koululla, poikaystäväni "asumustiloissa". Näin vion kuulemma tehdä, niin ei tarvitse reissailla ees taas. Että semmoista.


      • Avec
        Repsi kirjoitti:

        Heippa, itse olen tulossa jyväskylästä junalla joka on helsingissä vähän ennen kahta. En kuitenkaan meinannut käydä hotellilla vaatteiden vaihdossa, vaan vaihdan vaatteet vasta koululla, poikaystäväni "asumustiloissa". Näin vion kuulemma tehdä, niin ei tarvitse reissailla ees taas. Että semmoista.

        Tota en edes ajatellu!! Pitääpä kysyä, jos tekisin samalla tavoin! Ei tarvisi niin aikaisinkaan lähteä. Mulla olis juna sitten kahdelta Helsingissä. Mutta en kyllä siellä oikein osaa liikkua.. Meetkö sitten millä koululle? Metrolla vissiin pääsee johki asti..?


      • HIENOT JUHLAT
        Avec kirjoitti:

        Tota en edes ajatellu!! Pitääpä kysyä, jos tekisin samalla tavoin! Ei tarvisi niin aikaisinkaan lähteä. Mulla olis juna sitten kahdelta Helsingissä. Mutta en kyllä siellä oikein osaa liikkua.. Meetkö sitten millä koululle? Metrolla vissiin pääsee johki asti..?

        kiva kokemus sinänsä! :) mutta se korkkareille tepsuttelu ei kovin kivaa ollut mutta nooh kerrankos sitä kärsii nuinkin hienon juhlan takia!
        ilotulitus oli hieno, ruoka ihan hyvää
        toivottavasti pääsisi vielä tulevaisuudessa sarkajuhliin! :)


      • oli mahtavat pirskeet!
        HIENOT JUHLAT kirjoitti:

        kiva kokemus sinänsä! :) mutta se korkkareille tepsuttelu ei kovin kivaa ollut mutta nooh kerrankos sitä kärsii nuinkin hienon juhlan takia!
        ilotulitus oli hieno, ruoka ihan hyvää
        toivottavasti pääsisi vielä tulevaisuudessa sarkajuhliin! :)

        Mielettömän kivaa oli. Kokonaisuudessaan kaunis juhla. Uudestaan!


      • edelleen!
        HIENOT JUHLAT kirjoitti:

        kiva kokemus sinänsä! :) mutta se korkkareille tepsuttelu ei kovin kivaa ollut mutta nooh kerrankos sitä kärsii nuinkin hienon juhlan takia!
        ilotulitus oli hieno, ruoka ihan hyvää
        toivottavasti pääsisi vielä tulevaisuudessa sarkajuhliin! :)

        ...ja ihana oli huomata, että kaikki se panikointi oli aika lailla turhaa. Ainakin "sikaosastolla" meno oli varsin leppoisaa. Jatkoista puhumattakaan.


      • _tytsi_
        edelleen! kirjoitti:

        ...ja ihana oli huomata, että kaikki se panikointi oli aika lailla turhaa. Ainakin "sikaosastolla" meno oli varsin leppoisaa. Jatkoista puhumattakaan.

        Olin kanssa tuolla hyvä maineisella "sikaosastolla" ja hauskaa oli pientä hälinää lukuunottamatta. Ruoka oli hyvää, vaikka vähän viileetä. Ja juomat oli vielä parempia. Niin ja tietysti ilman niitä pöytäseuralaisia illasta ei varmasti olisi tullut ikimuistoinen.
        Harmittaa vain erään sikaosaston avecin puolesta, joka sai päällensä pari konjakkilasia tarjoilijan toimesta. Toivottavasti ei puku mennyt ihan pilalle.

        Näkikö kukaan Åkea tanssilattialla? Kuulin, että oli käynyt, mutta nähny en.

        Millasia jatkoja ihmisillä oli?


      • avec
        _tytsi_ kirjoitti:

        Olin kanssa tuolla hyvä maineisella "sikaosastolla" ja hauskaa oli pientä hälinää lukuunottamatta. Ruoka oli hyvää, vaikka vähän viileetä. Ja juomat oli vielä parempia. Niin ja tietysti ilman niitä pöytäseuralaisia illasta ei varmasti olisi tullut ikimuistoinen.
        Harmittaa vain erään sikaosaston avecin puolesta, joka sai päällensä pari konjakkilasia tarjoilijan toimesta. Toivottavasti ei puku mennyt ihan pilalle.

        Näkikö kukaan Åkea tanssilattialla? Kuulin, että oli käynyt, mutta nähny en.

        Millasia jatkoja ihmisillä oli?

        Ikävä sinne takaisin!


      • avec kirjoitti:

        Ikävä sinne takaisin!

        Todellakin oli aivan ihanat juhlat :)) ja pöytäseura oli oikein jees! Ai niin ja sysmän tytölle terkkui jos sattuupi tämän lukemaan :)


      • smk
        pusukala1 kirjoitti:

        Todellakin oli aivan ihanat juhlat :)) ja pöytäseura oli oikein jees! Ai niin ja sysmän tytölle terkkui jos sattuupi tämän lukemaan :)

        heips, kiitos vaan, sysmän tyttö sai terkut ja lähettää paljon takaisin!aikaa on jo kulunut mutta kyllä, oli mahtavaa! paitsi että se meni ihan liian nopeasti..miten voi olla noin hienot juhlat ja silti noin mukavan rennot tunnelmaltaan..?kiitos kaikille kadeteille ja eritoten aveceille, tosi mukaviin ihmisiin tuli törmättyä! landepaukkukin selvis ihan kohtuudella, vielä ei ole tosin oikein uskaltanut pukua tarkastella liian tarkasti=)


    • Jklstä

      Ihanaa tytöt!! Enää muutama päivä juhliin. Itsekin olen tänä vuonna tulossa ja jännitys alkaa vähitellen hiipiä..

      Ihan kauhistuin, kun löysin tämän keskustelun!! Älkää nyt hyvät naiset lietsoko liikaa paniikkia..!:D Juhlista tulee varmasti mahtavat, vaikka kaulalla kimaltelevat timantit eivät aitoja olisikaan:)

      Muistetaan tytöt pitää yhtä tuolla kovin miehisessä seurassa:) Pidetään fiilis katossa, eikä takerruta pikkuseikkoihin, vai mitä?! Ihania olette!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe