Kaksosnainen ja oinasmies?

tahtoisi tietää

Eli olen tykästynyt nyt oinasmieheen... Mies on 22 vuotias ja itse olen 18. Millainen suhde olisi? Sänkykamarin puoli? Kokemuksia?

4

1659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksosprinsessa

      Oinas-ex-mieheni oli tosi epähieno egoisti. Ajoi omia mieltymyksiään ja oli tosi epäromanttinen ja kömpelö..

      Suhde oli lyhyt ja ytimekäs, myrskyinen ja raastava.

      Nyt minulla on hienostunut minut hellyyteen hukuttava aito, kaikkensa antava intohimoinen rapu, jonka vertaista en ole koskaan tavannut.Häntä on todella helppo rakastaa ja kunnioittaa miehenä.Ikinä en vaihda toiseen!

      Muita jotka eivät sopineet olivat jousimies, kala (intohimoinen, vaan liian hauras), kauris, skorppioni (egoisti)

      Sorry, ei ollut tarkoitus yleistää, minulle vain oli näin

    • Tiiamiina

      Oinas ja kaksonen sopivat yhteen, jos kaksonen jaksaa ihailla oinasta ja kehua paljon. Olin rakastunut oinaaseen ja meillä oli tosi mahtavaa sängyssä, mutta oinas on egoisti, hän oli lähdössä kolmen viikon lomareissulle ja halusi olla siellä vapaa niin lemppasi minut tekstiviestillä. Tosin jo viikon päästä vannoi rakkauttaan ja olisi halunnut tulla takaisin, mutta tuo tekstiviestillä eron tekeminen otti minulla sen verran koville, että iskin hänen parhaan kaverinsa, joka oli ollut minusta kiinnostunut ja menin hänen kanssaan sänkyyn. Oinas mies on vielä 2 vuoden jälkeenkin soitellut ja olisi halunnut tavata, mutta kaksonen lempataan vain kerran, ikinä ei ole paluuta vaikka rakastin todella sitä miestä. Nyt minulla on kaksonen kumppanina ja meillä suhde vain paranee, kumpikin ollaan liikunnallisia ja viihdytään yhdessä, kokataan ja touhutaan kaiken laista. Oinas ei tykännyt liikkua ja lenkiltäkin melkein sain vetää jaloista kotiin, kun otti niin koville.

      • Kaksonen !!

        Noin sitä pitää!! :D

        Ihan OIKEA asenne! Jos toinen kerta kohtelee sua noin, ei se voi sua arvostaakaan.

        Toisen kaksosen kanssa todellakin juttu luistaa. Molemmat ovat oikeita pilvilinnojen rakentajia, liikkujia luonnostaan ja mukavia keskustelukumppaneita.


    • twins26

      Vastasin jo tuolla oinas-palstalla, mutta täytyy laittaa vielä uudelleen..
      Eli meillä ainakin mieheni kanssa (10v vanhempi) toimii aivan loistavasti! Välillä jääräpäiset päät lyövät yhteen, mutta se nyt on aivan normaalia.
      Minua ei ole ikinä kohdeltu näin upeasti ja mahtavasti.. romanttisesti, hellästi, rakastavasti.
      Oinas mies syttyy hitaasti, mutta sitten kun syttyy niin syttyy kunnolla!
      Harrastamme yhdessä liikuntaa ja kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä.. Ja seksikin toimii, en ole koskaan aiemmin kokenut näin upeita hetkiä yhdessä toisen kanssa... ;)
      Joten tsemppiä vaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe