http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1047361&PN[0]=latest&PL[0]=listVehicle.php?page=2@sortCol=@ord=
Kupla viitaisi Porscheen, ulkonäkö Corvetteen.
Porsche vai Corvette?
3
600
Vastaukset
- osta molemmat...
Corvette on GM:n yhden alimerkin (Chevroletin) automalli.
Porsche on itsenäinen ja kokonainen automerkki, jolla on paljon eri malleja.
Tässä sulle alkeita aluksi.
Opettelisit vaikka käyttämään internetin hakukoneita.- ^^^^^^^^
Corvette oli ennen Chevroletin malli, nykyään Corvette on "itsenäinen" automerkki.
Muutos tapahtui silloin kun niitä kiinalaisia ruvettiin myymään Chevrolet merkillä. - oikeammin
^^^^^^^^ kirjoitti:
Corvette oli ennen Chevroletin malli, nykyään Corvette on "itsenäinen" automerkki.
Muutos tapahtui silloin kun niitä kiinalaisia ruvettiin myymään Chevrolet merkillä.Väärin! Chevroletin valmiste se on edelleenkin! Joillakin yksittäisillä markkina-alueilla myyntikikkana vaan ei korosteta Chevroletia.
Ja siis GM:n alimerkkejä, ei kovin "itsenäisiä"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133948- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta109625