kaksos(N) ja jouskari(M)

nti26v

tällä hetkellä mie jonkun vuoden vanhempi kaksosnainen,olen aloitteellisempi yhteydenpidossa ja muussa. Jatkuuko näin vai ottaako jouskari jossain vaiheessa ohjat käsiinsä??

5

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitja

      Tarkoitat varmaan jouskarilla jousimiestä,eikö?
      Meillä minä kaksonen,mies jousimies.
      Meil yhteiseloa jo 26 v. Ja lapsetkin jo 20 18.
      Alussa minä aloitteellisempi, nykyään toisinpäin.

      • kaksoistypy 869

        joo mie olin kans alotteelisempi meidän suhteessamme, mie kaksonen ja avomies jouskari. 3.V on ollut yhtä ihanaa kuin yhtä hirveää, hyvin vuoristo ratainen suhde mutta ihana :) aluksi mie pidin yhteyttä ja huolehdin kaikesta, nykyään toisinpäin, välillä alkaa käydä jopa ärsyttäväksi kun saa "liikaa" huomiota.


    • kaksosnainen

      Mä olen kaksonen (N) joka on ollut 6v yhdessä jousimiehen kanssa. EI helppoa, mutta äärimmäisen yhteensopivaa ja palkitsevaa silti! Rakkaus vain kasvaa vuosien myötä.

      Sanoisinko niin, että jousimiehen sydäntä ei ole tosiaankaan helppo saada itselleen (ei mullakaan alussa), mutta jos sen onnistuu tekemään, niin sen sitoutuneempaa miestä saa hakea. Ei luovuta(onneksi) helpolla, on hyvin huomaavainen, suojelevainen, romanttinen ja hellä.

    • JJkk

      Kymmenen vuotta oltu kimpassa; minä kaksosnainen, mieheni jouskari. Tasaista ei ole. Yksi päivä ihanaa, toinen tulista tappelua. Molemmat tarvitsevat tilaa ja pelkäävät samalla jätetyksi tulemista. Aikaansa myöten tie on hieman tasoittunut. Jouskarimies on erinomainen isä lapsilleen, sitoutunut ja leikkisä. Jouskarin kanssa pitää olla tiukkana että myös itse saa aikaa harrastuksille jne omille menoille... jouskari helposti kahmii vapauksia jakamatta niitä toiselle.

    • miu

      Meilläkin. Alus minä joustin ja pidin enemmän yhteyttä ja annoin aikaa kun sitä pyydettiin. Nyt asiat kääntyneet toisin päin. Kauan meni kesyttää jousimies, mut nyt se palkitaan:) Ihana mies, kun uskaltaa päästää lähelleen ja alkaa luottamaan!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe