Tiistai 9.1.2007

Papio1

Raitis tiistaipäivä tänään.

14

778

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin on, vaikka olenkin himohiihtäjä ja ulkona ei ole lunta niin aion siitä huolimatta kestää tämän tuskan ilman alkoholia.

• ei *soppaa* tänään.

• veska58

on menny tämä aamu tähän asti, joten antaa mennä loppukin päivä samaa tahtia raittiina-

• åpoi

ja hyvää sellaista
        raittius on tärkein juttu tänään

• veska58
        åpoi kirjoitti:

ja hyvää sellaista

Kiitos!!!

• åpoi kirjoitti:

ja hyvää sellaista

Näin omakotitalossa asustelevalle näät leudot ilmat on tervetulleita, ei tarvi lämmittää pirttiä niinkuin kolmenkymmenen asteen pakkasella.

Ja mikä tärkeintä niin alkoholiton päivä on tääkin! Lähdenkin keitteleen kaveeta vertaisryhmäläisille. Sanovat että toiminta on taikasana, ja minäkun olen lapsenmielinen niin uson sen.

Niin Onnittelut Veikkolle nimmaripäivän johdosta!t,joonatan11

• Tinttarella-76

Hienoa jos pystytte tipattomaan päivään, siitä se lähtee :)

• Tinttarella-76

Tuossa kun kelailin jonkun verran taaksepäin niin siellähän oli vaikka kuinka monta tipatonta päivää ja aika monellakin! Hienoa, mainiota, olen teistä ylpee!!! :D

• raitisteliasuotuulia

edelleenkin vaikka ämmiä äkkeet selässä, ulos ja lenkille aion lähteä, kunhan vähän päivä valkenee.
      Eilen oli vielä valkoiset hanget ja yöllä alkoi peltikatto jyristelemään lumia alas ja sen jälkeen ihan oikea vesisade ropisemaan. En muista viiteentoista vuoteen olleen näin lämmintä sydäntalvea näin pohjoisessa.
      Vapaapäivä-jippii-ja ihanaa, ei ole kankkusta, ei morkkista.. ja myös tänään olen raitis.

• raitista

Tänään raitista tiistaita itselleni ja muille.Parin pahan päivän jälkeen elämä taas paremmin ja mieli aurinkoisempi.

• ma-sa

Ihan tarpeeks sekopää ja sopivasti tollo iliman viinaki.Hmmm....onkoha tämä nyt sitä ns. onnellisuutta.

• Cettuz!

Raittiudesta.

• tipat pois

Jäipä lyhyeksi iltalenkki, satoi ja tuuli melko lailla.

• ambivalenttineN

...on mennyt koko päivä jotenkin ihmeellisessä ylienergisyys- olotilassa. Oon jaksanut vaikka mitä ja kävin jopa vaateostoksillakin, mitä en ole aikoihin tehnyt. Nyt kun olo alkaa vähän tasoittumaan, niin osa ostoksista harmittaa vähän, mut ei voi mitään. Vauhdikkaasta ja hyvästä olosta huolimatta, tai just siitä johtuen, olen ollut ilman alkoa tänään.

Ai niin, illalla kävin elämäni ekoissa taichi harjoituksista. Ihan mielenkiintoista, mut ei se vaan sovellu mun luonteelle, keskittymiskyvylle tai kehonhallinnalle, koska en oikeen tunnu osaavan hahmottavan omaa kehoani. Tosin ohjaaja sano, että taiji tekis just hyvää mulle ja mun luonteelle. Joo niin tekis, mut ku kaikki menee niin hitaasti ja kaikki on niin monimutaksta ja vaatii ihan sairaasti keskittymistä siinä lajissa. Joten saattaapi olla että taijit saa mun osalta jäädä. Vähän kyllä harmittaa, kun en tunnu pärjäävän oikein missään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2871
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      61
      2520
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      22
      1991
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      68
      1683
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1453
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      170
      1393
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      109
      1377
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1304
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      115
      1284
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      122
      1064
    Aihe