Tiistai 9.1.2007

Papio1

Raitis tiistaipäivä tänään.

14

770

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin on, vaikka olenkin himohiihtäjä ja ulkona ei ole lunta niin aion siitä huolimatta kestää tämän tuskan ilman alkoholia.

• ei *soppaa* tänään.

• veska58

on menny tämä aamu tähän asti, joten antaa mennä loppukin päivä samaa tahtia raittiina-

• åpoi

ja hyvää sellaista
        raittius on tärkein juttu tänään

• veska58
        åpoi kirjoitti:

ja hyvää sellaista

Kiitos!!!

• åpoi kirjoitti:

ja hyvää sellaista

Näin omakotitalossa asustelevalle näät leudot ilmat on tervetulleita, ei tarvi lämmittää pirttiä niinkuin kolmenkymmenen asteen pakkasella.

Ja mikä tärkeintä niin alkoholiton päivä on tääkin! Lähdenkin keitteleen kaveeta vertaisryhmäläisille. Sanovat että toiminta on taikasana, ja minäkun olen lapsenmielinen niin uson sen.

Niin Onnittelut Veikkolle nimmaripäivän johdosta!t,joonatan11

• Tinttarella-76

Hienoa jos pystytte tipattomaan päivään, siitä se lähtee :)

• Tinttarella-76

Tuossa kun kelailin jonkun verran taaksepäin niin siellähän oli vaikka kuinka monta tipatonta päivää ja aika monellakin! Hienoa, mainiota, olen teistä ylpee!!! :D

• raitisteliasuotuulia

edelleenkin vaikka ämmiä äkkeet selässä, ulos ja lenkille aion lähteä, kunhan vähän päivä valkenee.
      Eilen oli vielä valkoiset hanget ja yöllä alkoi peltikatto jyristelemään lumia alas ja sen jälkeen ihan oikea vesisade ropisemaan. En muista viiteentoista vuoteen olleen näin lämmintä sydäntalvea näin pohjoisessa.
      Vapaapäivä-jippii-ja ihanaa, ei ole kankkusta, ei morkkista.. ja myös tänään olen raitis.

• raitista

Tänään raitista tiistaita itselleni ja muille.Parin pahan päivän jälkeen elämä taas paremmin ja mieli aurinkoisempi.

• ma-sa

Ihan tarpeeks sekopää ja sopivasti tollo iliman viinaki.Hmmm....onkoha tämä nyt sitä ns. onnellisuutta.

• Cettuz!

Raittiudesta.

• tipat pois

Jäipä lyhyeksi iltalenkki, satoi ja tuuli melko lailla.

• ambivalenttineN

...on mennyt koko päivä jotenkin ihmeellisessä ylienergisyys- olotilassa. Oon jaksanut vaikka mitä ja kävin jopa vaateostoksillakin, mitä en ole aikoihin tehnyt. Nyt kun olo alkaa vähän tasoittumaan, niin osa ostoksista harmittaa vähän, mut ei voi mitään. Vauhdikkaasta ja hyvästä olosta huolimatta, tai just siitä johtuen, olen ollut ilman alkoa tänään.

Ai niin, illalla kävin elämäni ekoissa taichi harjoituksista. Ihan mielenkiintoista, mut ei se vaan sovellu mun luonteelle, keskittymiskyvylle tai kehonhallinnalle, koska en oikeen tunnu osaavan hahmottavan omaa kehoani. Tosin ohjaaja sano, että taiji tekis just hyvää mulle ja mun luonteelle. Joo niin tekis, mut ku kaikki menee niin hitaasti ja kaikki on niin monimutaksta ja vaatii ihan sairaasti keskittymistä siinä lajissa. Joten saattaapi olla että taijit saa mun osalta jäädä. Vähän kyllä harmittaa, kun en tunnu pärjäävän oikein missään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109