Tällämenolla susikanta räjähtää käsiin ,piut paut ,brysselin herroille. Jos kunniallisilta metsästyksen harrastajilta menee sudensuuhun perheen lemmikki koira,on suru viikkokausia.ON aivan turhaa jaaritella monella keskustelupalstalla asiasta, joka on aivan selvä,--susia tietyillä aluilla on liikaa ja siihen on vain yksi keino panos jossa kuivaa ruutia...
Ruuti alkaa olla kuivaa,,
4
403
Vastaukset
- saa miettiä...
seuraavaa.
Jos koiran tilalla on oma lapsi tai muu perheenjäsen.
Kiltti hauvelihan se susi on.
http://www.jakt-fritid.nu/bilder.htm
Lisäksi olisi syytä muistaa myös....
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2005-10-28,104:2:336191,1:0:0:0:0:0:
Jotta repikääpä piiperot näistä huumoria.
Toivon jollekin piiperolle pikku purujuhlia hukan kanssa. - Luonnonystävä
on ainoastaan se, että tuollaiselta "pikkupojaksi" jääneeltä pitäisi ottaa oikea ase pois.
Yleensäkin maaseudulla asustelee joka puolella näitä äidin helmoissa asuvia vähän yksinkertaisia aikamiespoikia yms. pikkupoikia. Ongelmana on, että näille kuitenkin myönnetään iän puolesta aseenkantolupia. Ase ja lapsenmielinen uhoaminen on vaarallinen yhdistelmä. Sitten vielä kossua päälle niin kyllä lähtee henki pois, ihan sama keltä kuhan lähtee.- exsit
luonnon ystävät ne tunteekin maaseudun olot kun itse asuvat 14m2 yksiössä slummialueella kaupungin laitamilla.ja koettavat neuvoa maajusseja elämään.
- mökkiläinen KUHMOSTA
Ei näy enään peuroja mutta susia on mökin
pihapiirissä jolkotellut.Viimeksi viime pyhän
aikana.Kohti en ole ampunut mutta saa niihin
vautia kun ilmaan ampuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984