Millanen on ko. paikan "henki"?
Kokkolan matkailu
12
2219
Vastaukset
- just det
Myös kunnolliset ja rehelliset ihmiset ovat ostettavissa, kunhan heille maksaa kunnollisen ja rehellisen palkkion.
- tutun tutun tuttu.
Voi teitä tietämättömiä poloja.
Kokkolan Matkailu Oy ei ole koko Suomen mittapuulla farssi, kaukana siitä.
Teille jotka mietitte mitä kukin siellä tekee
niin voisin vastata yksinkertaisesti näin. Kukin
heistä siellä tekee TÖITÄ!! Toimitusjohtaja on siksi tietenkin koska kyseessä on osakeyhtiö, itse asiassa Kokkolan Matkailu ei ole ainoa Oy, Kokko Line Oy (joka vastaa m/s Jennystä ja 7 sillan saariston risteilystä) on saman katon alla. Markkinointipäällikkö on tietenkin pakko olla että siellä on joku joka vastaa kaikista markkinointi asioista kuten, nettimainokset, radio, lehti televisio ja messutapahtumat. Eli
hommia piisaa. Tuottaja hyvät ihmiset tekee pitkää päivää Venetsialaisten kanssa, luulitteko että Venetsialaiset saadaan suuniteltua ja toteutettua paria viikkoa ennen elokuuta??
Kokous Kokkola on myös saman katon alla joka järjestää kokouspalveluita YMPÄRI KOKKOLAA!! Yhteydet löytyy mm. Snellman saliin, hotelleihin ja koulujen kokoustiloihin ja sen lisäksi Kokous Kokkolan kautta on Kokkolan Kaupungintalolle mennyt kokoustamaan yli 20 000 kokoustajaa viime vuonna!! Eli paljon rahaa myös kaupungille!
Älkää unohtako että Kokkolan Matkailun alla on vielä valtakunnallisesti kattava Lippupiste josta saa liput tapahtumiin ympäri maan!
Ja jos teillä olisi sen verran ROHKEUTTA ennen kun haukutte Kokkolan Matkailu Oy:n rentoa porukkaa mennä paikan päälle kysymään (kuten minä) he tarjoavat kahvit ja kertovat ilmomielin että Kokkolan Matkailu Oy:n liikevaihto oli viime vuonna 1,5 milj. EUROA!!!
Ottakaa ensin selvää ennenkun haukutte! - ei taida löytyä
tutun tutun tuttu. kirjoitti:
Voi teitä tietämättömiä poloja.
Kokkolan Matkailu Oy ei ole koko Suomen mittapuulla farssi, kaukana siitä.
Teille jotka mietitte mitä kukin siellä tekee
niin voisin vastata yksinkertaisesti näin. Kukin
heistä siellä tekee TÖITÄ!! Toimitusjohtaja on siksi tietenkin koska kyseessä on osakeyhtiö, itse asiassa Kokkolan Matkailu ei ole ainoa Oy, Kokko Line Oy (joka vastaa m/s Jennystä ja 7 sillan saariston risteilystä) on saman katon alla. Markkinointipäällikkö on tietenkin pakko olla että siellä on joku joka vastaa kaikista markkinointi asioista kuten, nettimainokset, radio, lehti televisio ja messutapahtumat. Eli
hommia piisaa. Tuottaja hyvät ihmiset tekee pitkää päivää Venetsialaisten kanssa, luulitteko että Venetsialaiset saadaan suuniteltua ja toteutettua paria viikkoa ennen elokuuta??
Kokous Kokkola on myös saman katon alla joka järjestää kokouspalveluita YMPÄRI KOKKOLAA!! Yhteydet löytyy mm. Snellman saliin, hotelleihin ja koulujen kokoustiloihin ja sen lisäksi Kokous Kokkolan kautta on Kokkolan Kaupungintalolle mennyt kokoustamaan yli 20 000 kokoustajaa viime vuonna!! Eli paljon rahaa myös kaupungille!
Älkää unohtako että Kokkolan Matkailun alla on vielä valtakunnallisesti kattava Lippupiste josta saa liput tapahtumiin ympäri maan!
Ja jos teillä olisi sen verran ROHKEUTTA ennen kun haukutte Kokkolan Matkailu Oy:n rentoa porukkaa mennä paikan päälle kysymään (kuten minä) he tarjoavat kahvit ja kertovat ilmomielin että Kokkolan Matkailu Oy:n liikevaihto oli viime vuonna 1,5 milj. EUROA!!!
Ottakaa ensin selvää ennenkun haukutte!Miksi tilinpäätös ei ole julkinen??Kiinnoastaisi ,paljonko Kokkolan kaupunki rahoittaa veronmaksajien tuloilla ko.toimintaa?
- Anonyymi
Heh.Konttiin torille.Kalahalli vieressä.Joka tyhjillään.On virkamiehillä visioita .
- Anonyymi
Kokkola on täynnä pahansuopia piruja. Kiertäkää se kaukaa!
Ja te kokkolalaiset! Pysykää ihan siellä vaan!- Anonyymi
Miksi pomot pakenevat Kokkolasta? Yhteistä lähdöille on epämääräisyys .
- Anonyymi
Ei vois olla enempää virkamiesmäistä tekemistä kuin Kokkolan Matkailussa!!
- Anonyymi
Pelkää puuhastelua koko kokkolan matkailun toiminta .
- Anonyymi
Lasikopista ainakin näkee onko ketään töissä .
- Anonyymi
Mihin sitä Kokkolan Matkailua tarvitsette? Eihän haukikaan esimerkiks tee polkupyörällä mitään.
- Anonyymi
Ulkoistaisivat ammattilaisille samoin Kokkolan markkinoinnin .
- Anonyymi
Siellä asuu se kuuluisa pullon henki
Laittaisivat vaan korkin kiinni(hik)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789