Kokkolan matkailu

työpaikkana?

Millanen on ko. paikan "henki"?

12

2219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just det

Myös kunnolliset ja rehelliset ihmiset ovat ostettavissa, kunhan heille maksaa kunnollisen ja rehellisen palkkion.

• tutun tutun tuttu.

Voi teitä tietämättömiä poloja.

Kokkolan Matkailu Oy ei ole koko Suomen mittapuulla farssi, kaukana siitä.

Teille jotka mietitte mitä kukin siellä tekee
        niin voisin vastata yksinkertaisesti näin. Kukin
        heistä siellä tekee TÖITÄ!! Toimitusjohtaja on siksi tietenkin koska kyseessä on osakeyhtiö, itse asiassa Kokkolan Matkailu ei ole ainoa Oy, Kokko Line Oy (joka vastaa m/s Jennystä ja 7 sillan saariston risteilystä) on saman katon alla. Markkinointipäällikkö on tietenkin pakko olla että siellä on joku joka vastaa kaikista markkinointi asioista kuten, nettimainokset, radio, lehti televisio ja messutapahtumat. Eli
        hommia piisaa. Tuottaja hyvät ihmiset tekee pitkää päivää Venetsialaisten kanssa, luulitteko että Venetsialaiset saadaan suuniteltua ja toteutettua paria viikkoa ennen elokuuta??
        Kokous Kokkola on myös saman katon alla joka järjestää kokouspalveluita YMPÄRI KOKKOLAA!! Yhteydet löytyy mm. Snellman saliin, hotelleihin ja koulujen kokoustiloihin ja sen lisäksi Kokous Kokkolan kautta on Kokkolan Kaupungintalolle mennyt kokoustamaan yli 20 000 kokoustajaa viime vuonna!! Eli paljon rahaa myös kaupungille!

Älkää unohtako että Kokkolan Matkailun alla on vielä valtakunnallisesti kattava Lippupiste josta saa liput tapahtumiin ympäri maan!

Ja jos teillä olisi sen verran ROHKEUTTA ennen kun haukutte Kokkolan Matkailu Oy:n rentoa porukkaa mennä paikan päälle kysymään (kuten minä) he tarjoavat kahvit ja kertovat ilmomielin että Kokkolan Matkailu Oy:n liikevaihto oli viime vuonna 1,5 milj. EUROA!!!

Ottakaa ensin selvää ennenkun haukutte!

• ei taida löytyä
        tutun tutun tuttu. kirjoitti:

Voi teitä tietämättömiä poloja.

Kokkolan Matkailu Oy ei ole koko Suomen mittapuulla farssi, kaukana siitä.

Teille jotka mietitte mitä kukin siellä tekee
        niin voisin vastata yksinkertaisesti näin. Kukin
        heistä siellä tekee TÖITÄ!! Toimitusjohtaja on siksi tietenkin koska kyseessä on osakeyhtiö, itse asiassa Kokkolan Matkailu ei ole ainoa Oy, Kokko Line Oy (joka vastaa m/s Jennystä ja 7 sillan saariston risteilystä) on saman katon alla. Markkinointipäällikkö on tietenkin pakko olla että siellä on joku joka vastaa kaikista markkinointi asioista kuten, nettimainokset, radio, lehti televisio ja messutapahtumat. Eli
        hommia piisaa. Tuottaja hyvät ihmiset tekee pitkää päivää Venetsialaisten kanssa, luulitteko että Venetsialaiset saadaan suuniteltua ja toteutettua paria viikkoa ennen elokuuta??
        Kokous Kokkola on myös saman katon alla joka järjestää kokouspalveluita YMPÄRI KOKKOLAA!! Yhteydet löytyy mm. Snellman saliin, hotelleihin ja koulujen kokoustiloihin ja sen lisäksi Kokous Kokkolan kautta on Kokkolan Kaupungintalolle mennyt kokoustamaan yli 20 000 kokoustajaa viime vuonna!! Eli paljon rahaa myös kaupungille!

Älkää unohtako että Kokkolan Matkailun alla on vielä valtakunnallisesti kattava Lippupiste josta saa liput tapahtumiin ympäri maan!

Ja jos teillä olisi sen verran ROHKEUTTA ennen kun haukutte Kokkolan Matkailu Oy:n rentoa porukkaa mennä paikan päälle kysymään (kuten minä) he tarjoavat kahvit ja kertovat ilmomielin että Kokkolan Matkailu Oy:n liikevaihto oli viime vuonna 1,5 milj. EUROA!!!

Ottakaa ensin selvää ennenkun haukutte!

Miksi tilinpäätös ei ole julkinen??Kiinnoastaisi ,paljonko Kokkolan kaupunki rahoittaa veronmaksajien tuloilla ko.toimintaa?

• Anonyymi

Heh.Konttiin torille.Kalahalli vieressä.Joka tyhjillään.On virkamiehillä visioita .

• Anonyymi

Kokkola on täynnä pahansuopia piruja. Kiertäkää se kaukaa!
      Ja te kokkolalaiset! Pysykää ihan siellä vaan!

• Anonyymi

Miksi pomot pakenevat Kokkolasta? Yhteistä lähdöille on epämääräisyys .

• Anonyymi

Ei vois olla enempää virkamiesmäistä tekemistä kuin Kokkolan Matkailussa!!

• Anonyymi

Pelkää puuhastelua koko kokkolan matkailun toiminta .

• Anonyymi

Lasikopista ainakin näkee onko ketään töissä .

• Anonyymi

Mihin sitä Kokkolan Matkailua tarvitsette? Eihän haukikaan esimerkiks tee polkupyörällä mitään.

• Anonyymi

Ulkoistaisivat ammattilaisille samoin Kokkolan markkinoinnin .

• Anonyymi

Siellä asuu se kuuluisa pullon henki
      Laittaisivat vaan korkin kiinni(hik)

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53