ilman pitkää analyysiä, onko joku homeopaattinen valmiste, joka auttaa yleisimmin unettomuuteen. Olen päivisin tosi väsy ja illalla nukahdan hyvin, mutta yleensä nukun 2-4h ja herään enkä saa millään unta uudestaan kunnes kello on 5-6 ja kohta jo on herätys töihin.
Stressin ja perheongelmien aiheuttama vaiva tämä on ja ne pitäisi tietty hoitaa kuntoon, mutta auttaisiko joku aine vähän? Nux vomicaa olen joskus yöllä ottanut ja se on ehkä vähän auttanutkin
unettomuuteen homeop. täsmälääke
3
4319
Vastaukset
- ope73
Kärsin syksyllä itse täysin samoista oireista (ja syistä). Homeopaatti antoi mulle myös samaa valmistetta ja tilanne korjaantui nopeasti. Tosin sittemmin muutkin mun saamat valmisteet auttavat samaan oireeseen (muiden oireiden ohella). Apua varmasti siis saa, mutta en kyllä lähtisi omin päin....Se kokonaiskuva kun pitäisi tietää ensin..
- valontyttö
hei,
nux vomica voi auttaa, mutta tuo annostelu, että ottaisit sitä aina kun uni ei tule, kuulostaa hieman oudolta. Itselläni toki vain muutama homeopaattisen itsehoidon kurssi takana, joten expertti en ole :)
Koska kyseessä kuitenkin lienee jo jossain määrin krooninen vaiva, niin parhaimman avun todennäköisesti saisit jos varaisit ajan ihan homeopaatilta, joka tekee analyysin kokonaistilanteestasi. Homeopatiassa samaan oireeseen voi olla monia monia aineita, ja juuri oikean aineen löytäminen on kiinni kokonaisoirekuvasta, jossa huomioidaan muutkin asiat, kuin unettomuus tms. pääoire.
Tämä on oma suositukseni. Kyllä esim. ympyrätalon apteekissa osataan ihan hyvin neuvoa, samoin homeopaatisessa palvelupuhelimessa. Mutta todennäköisesti hekin vain kertovat, että vaihtoehtoisia aineita on monia. Homeopaatti osaa tekemänsä haastattelun perusteella parhaiten päätellä tarvitsemasi aineen.
Toivottavasti löydät apua unettomuuteesi! - Tuote
Eli tällä sarjalla on tuote unettomuuteen. Sitä voisit kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983