Jo kaksi kertaa virtsanäytteen ottaminen laboratoriossa on mennyt pieleen. Kyseessä on ollut klamydiakoe, jolloin virtsanäyte otetaan siis alkuvirtsasta eli ensimmäiset virtsatipat on saatava näytepurkkiin. Minulla on se ongelma että en koskaan etukäteen tiedä mihin suuntaan virtsasuihku lähtee kun aloitan virtsaamisen. Vaikka ohjeiden mukaisesti vedän häpyhuulet sivuun ennen virtsaamisen aloittamista, suihku saattaa silti lähteä odottamattomasti eteen, taakse tai sivulle, jolloin ensimmäiset virtsat menevät ohi purkin.
Kuulin/luin joskus jostain, että on olemassa jokin konsti jolla nainen voi saada virtsan tulemaan haluamaansa suuntaan, mutten enää muista mikä se konsti oli... Tietääkö joku tällaisesta? Olisi tosi kiva jos saisin tämän ongelman ratkaistuksi.
Virtsanäytteen ottaminen
Milli_
0
440
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354613- 553175
- 302863
- 612805
- 62390
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181616
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81518- 161504