Niin, itse haluaisin mennä Espanjaan, tähtäimessä on Andalucian maakunta. Mikä olisi KAIKKEIN halvin lentoyhtiö? Entäs mitä rokotuksia tarvitsen? (Ainakin Hepatiitti A:n ja B:n..) Entäs mitä kaupunkiä suosittelisitte? Haluaisin nähdä paljon luontoa ja vanhoja rakennuksia etc. Missä olisi hyvä yöpyä? Hotellissa, majatalossa?
Tämä on ensimmäinen matkani ikinä, joten kaikki neuvot ovat tervetulleita.
--->Kokemuksia, neuvoja.. TÄNNE NÄIN!
3
707
Vastaukset
- Malagaan
Suomesta lentävistä halppisyhtiöistä ainakin Blue1, Ryanair ja AirBerlin lentävät välilaskulla Malagaan. Lisäksi suoria lentoja AirFinlandilla ja finskillä. Etsi noista kun tiedät koska olet lähdössä.
- ys!
Easyjet lentaa myos Malagaan
- kerran vaan käynyt
costa del solia lukuunottamatta olen tehnyt vain yhden reissun Andaluciaan mutta se oli sitäkin unohtumattomampi. Meidän reitti oli Malaga, Almeria, Granada, Sevilla, Cadiz ja Ronda. Nämä kaikki olivat Almeriaa lukuunottamatta todella mielenkiintoisia ja erilaisia kaupunkeja. Granadassa näkee todella paljon eri ikäisiä vanhoja rakennuksia, unohtamatta tietysti Alhambran linnoitusta. Sevilla on upea yhdistelmä vanhaa ja uutta, Cadiz on mielenkiintoinen merenrantakaupunki ja Ronda todella pieni mutta näkemisen arvoinen rotkon reunalla keikkuva kylä. Jos kuitenkin haluat valita vain yhden tai kaksi niin ota ehdottomasti Granada listallesi ja sitten Sevilla. Nythän Finski lentää suoraan Sevillaa kesällä joten kannattaa kytätä myös sinne tarjouksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1254446- 1543754
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033496Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia402858- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211221Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165