Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jonna

vakooja

Jonna Nygren näytti uutena vuotena aika kulahtaneelta. Keltaiset hampaat, kännissä, rasvasen näköinen tukka... Rähjäinen olemus.

Huh. Erehdyin jopa pitämään häntä kauniina, mutta ilman lume-meikkejä ei ole näköjään sen kummempi kuin muutkaan. Mahtaa se Ville sitä rakastaa paljon, kun muuten kyllä saisi lähes kenet tahansa 'missin'.

11

2734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kjeh Kjeh

      Kateellisten teinityttöjen kommentit ovat aina hauskaa luettavaa.

      • jeesjeesmiehille ja -naisille

        Niinpä nii, kun joku jotakin kritisoi, niin heti ollaan haukkumassa kateelliseksi, rumaksi, läskiksi tai teiniksi... Keksikää jo jotain uutta!!!


      • Kjeh Kjeh
        jeesjeesmiehille ja -naisille kirjoitti:

        Niinpä nii, kun joku jotakin kritisoi, niin heti ollaan haukkumassa kateelliseksi, rumaksi, läskiksi tai teiniksi... Keksikää jo jotain uutta!!!

        Vituttaako, kun et ole itse villen tyttöystävä? Jos Villellä on jokin muu kuin sinä itse, tämä villen tyttöystävä on tietenkin kulahntaneen näköinen rähjäinen paska. Kateutta se vaan on, ha ha ha.


    • jeejee

      eipä minusta se mitenkään kulahtaneelta näyttänyt, ettet vain olisi kateellinen?;D mitä Jonnan kanssa olen puhunut niin on myös todella mukava, samoin kun Ville. mitäs jos purkaisit sen kateutes johonkin muuhun kun haukkumalla ihmisiä joita et edes tunne.

      • tytto73

        mistä tiedätte,että se on kateutta.ehkä se oli vaan jonkun mielipide.thtä hyvin vois sanoa,vaikka ettei Paavon ulkonäkö miellyttänyt ja mistä tiedätte,vaikka kyseinen henkilö olisi tavannutkin heidät???ei toi nyt välttämättä ole kateutta..ulkonäöstä en sano mitään,mutta muuten olenkin jo mielipiteeni sanonut kyseisen pariskunnan sekoiluun tai lähinnä Jonnan.oli hän kuinka mukava tahansa niin esim.Villen musiikin ura olisi voinut pysähtyä jo siihen kun yksi huutaa korvaan niin että tärykalvo puhkeaa,aika viisasta...se oli vaan yksi merkki.lähes kaikillahan parisuhteilla on ongelmansa he sattuvat vaan nyt olemaan kuuluisuuksia ja on pystyttävä ottamaan vastaa myös kritiikkiä.ja sata varma olen ettei he eroa,jos joku nyt täällä mainitsee Jonnan räihnäisestä ulkonäöstä.että näin.


    • mutta ihminen Jonnakin on

      Näytä kuva,kuka tulee vesisateella hikiseen paikaan miss sixty farkut,pikku toppi päällä ja aina niin ah freesinä.
      No jos olet niitä ihmisiä jotka ovat nähneet häntä lehdissä ja muotikuvissa,niin se sanottakoon että niitä varten se on pesty ja puunattu,laitettu ja hinkattu.
      Ja sehän vetää tupakkaa------->keltaisuus.

    • kulahtanut kajal-meikillä

      värittynyt olento. No eipä silti linnan juhlissa kaukaa katsottuna näytti ihan ok mutta liekä tarja jotain korvaan kuiskutellut, että vaikka eikös tuo kajal ole vähä liikaa... ja silleen , koko naama mustana. Te´rveisiä pohjoisesta... pöööööööööö

      • naisimmeinen

        Niin, mun mielestäni Jonnaa soimataan turhaan noista jutuista. Jos nyt katsoo Villeä, niin on kyllä "vakka kantensa valinnut".

        Dark Light -promokuvissa näyttää namilta, mutta tuo kajalipelleily tekee siitä niin teinimäisen.

        Mut ei siinä mitään. Jokainen omalla tyylillään! Ja jos Villen charmi ei enää pure, niin tehkää kuin minä ja valitkaa ne ihqutukset 40 rokkareista ;)


      • Fanitan tosissaan HIMiä
        naisimmeinen kirjoitti:

        Niin, mun mielestäni Jonnaa soimataan turhaan noista jutuista. Jos nyt katsoo Villeä, niin on kyllä "vakka kantensa valinnut".

        Dark Light -promokuvissa näyttää namilta, mutta tuo kajalipelleily tekee siitä niin teinimäisen.

        Mut ei siinä mitään. Jokainen omalla tyylillään! Ja jos Villen charmi ei enää pure, niin tehkää kuin minä ja valitkaa ne ihqutukset 40 rokkareista ;)

        en ihmettele miksi kaikki Haukkuvat Jonna nygreniä, Ne haukkujat on sille nii kateellisia, koska jonna on ville valon Tyttöystävä. siinä syy.


    • katsoja_silmissä

      Villen mielestä jonna on kaunis. Ja Ville Valo arvostaa varmaankin sisäistä kauneutta. Ei sillä ole paljoo väliä miltä ihminen näyttää vaan sillä on väli millainen hän on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe