Härkä m Kaksois n

Timppa-751

Jostain syystä vedän puoleeni melkein aina horoskoopiltaan kaksois-naisia. Aina kun tunnen kipinää niin kaksonenhan siinä. En vain oikein tahdo ymmärtää kaksoisnaisia. Välillä ollaan niin mukavaa ja sitten taas melkoisia tuittupäitä. Mitä enempi on tuittuilua sitä enempi on vain kipinää. Hyvät hetket on taas tosi mahtavia. Enpä tiedä onko toivoa tälläisille suhteille.?

7

1786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoa...mutta

      kun näillä merkeillä ei tuo kommunikointi oikein suju...
      Kaksonen haluaa puhua kaikenlaisista asioista että tuntee olevansa kiinnostava ja härkä taas ottaa liian rauhallisesti ja haluaa katsoa :))ja on hiljaa kaksoselle "tärkeistä" asioista
      ja sepä kun on kaksoselle liian hidasta ja ärsyttää. Mutta....kun pääsee ihanan rauhallisen härkämiehen viereen, niin hätääpä ei olekkaan, härkämies on siinä ja se riittää. Ahh...niin ihana härkämies kun onkin.
      Pettynyt olen monesti härkämiehiin mutta kiinnostus teihin ei kyllä ole laantunut....enpä osaa selittää että miksi.
      Mutta tässä joitakin ajatelmia Sinulle härkämies...minkä ikäinen sitten oletkin.

      • Timppa-751

        Kiitoksia vaan ohjeista täytyy yrittää parantaa tapojani kaksoinaista ei kyllä mikään voita...toteaa pikkaisen yli kolmekymppinen härkä


    • TeeÄmmä

      Kaksonen ja härkä viihtyvät yhdessä. Olin naimisissa härkämiehen kanssa kuusi vuotta ja se oli elämäni onnellisinta aikaa (mies kuoli). Härän kanssa kaksosella on tosi hyvä olla. Härkä mies kaikessa arkisuudessaan on se mistä minä pidän. Nyt minulla on on/off suhde ihanan härkämiehen kanssa. Aina silloin tällöin tavataan, meillä on hauskaa yhdessä ja paras sänkykaveri hän on myös. Nyt on tunnettu pari vuotta ja ollaan joskus mökillä pitempiäkin aikoja yhdessä. Joskus on tuumattu, että vielä ollaan joskus tällä menolla naimisissa, vaikka kummallakin on sitoutumiskammo. Hän on ollut sitä mieltä, että vaikka välillä tuittuilen niin en ole koskaan ikävä, aina tapahtuu ja hauskaa on yhdessä. Aina kun maailma ahdistaa hän on valmis ottamaan kainaloon rauhoittumaan.

    • Voi kyllä

      Kaksosnainen on aika tuulella käyvä, siksi mieli saattaa muuttua koko ajan. Älä ihmettele sitä.

      En ihmettele että kipinää on. Härkämiehen rauhallisuus on jotain ihanaa, tasoitusta muuten vilkkaalle elämälle! Muista vaan miehenä puhua suusti puhtaaksi kaikesta, myös vaikeista asioista. Väittlyä et ikinä voita, se on varma, mutta ei sinun tarvitsekaan. Kaksosnainen arvostaa sitä tasaisuutta ja elämän oikeaa suuntaa.

    • mimosa09

      me kaksosnaiset olemme toisinaan aika levottomia ja vilkkaita.ja se tuittu päisyys voi tulla yhtäkkiä,ihan mitättömästä asiasta.se on vain kiva joskus tinttailla rakkaallensa.te härät olette aivan ihanan rauhallisia,pikkasen sais tulla enemmän puhetta,varsinkin tärkeiden asioiden tiimoilta,ei aina tarvi odottaa että toinen aloittaa sen jutustelun.

      • härkäpoika -64

        ovat kyllä hyyyvin verkkaisia keskuteluissaan, sillä Itse tunnistan tuon ominaisuuden erinomaisen hyvin - kun pitää vähän harkita mitä sanoo ja miten sanoma tulee ymmärretyksi toisen keskustelijan puolella. Varmasti tämä jalat syvällä maassa -merkin yksilökohtainen ongelma on, että tuo harkinta-aika venyy pitkäksi kun tulee liiaksi "varmisteltua" sanojaan. Jännityksellä odotan miten hommassa käy, kun sovin treffit kaksos-naisen kanssa ja ainakin kirjoittelun perusteella "sitä jotain" löytyi heti - ihan nuo edelliset rupes hymyillyttämään. Mahtavaa jatkoa kullekin merkille yhdessä ja erikseen


    • kamomilla41

      Juu.. härästä on kokemusta. Ihana mies, juuri mun makuuni, mutta jotenkin tuntui, että hän ei minua ymmärtänyt. Siksi kai kaikki välitämme loppui. Ei pysynyt ehkä jutuissani perässä, kun olen sellainen, että ajukset juoksee asiasta kuudenteen.. :)
      Mutta jotenkin myönnän, että härkä vetoaa ainakin minuun :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3310
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2053
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1642
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      82
      1088
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1043
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      915
    Aihe