Härkä m Kaksois n

Timppa-751

Jostain syystä vedän puoleeni melkein aina horoskoopiltaan kaksois-naisia. Aina kun tunnen kipinää niin kaksonenhan siinä. En vain oikein tahdo ymmärtää kaksoisnaisia. Välillä ollaan niin mukavaa ja sitten taas melkoisia tuittupäitä. Mitä enempi on tuittuilua sitä enempi on vain kipinää. Hyvät hetket on taas tosi mahtavia. Enpä tiedä onko toivoa tälläisille suhteille.?

7

1871

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoa...mutta

kun näillä merkeillä ei tuo kommunikointi oikein suju...
      Kaksonen haluaa puhua kaikenlaisista asioista että tuntee olevansa kiinnostava ja härkä taas ottaa liian rauhallisesti ja haluaa katsoa :))ja on hiljaa kaksoselle "tärkeistä" asioista
      ja sepä kun on kaksoselle liian hidasta ja ärsyttää. Mutta....kun pääsee ihanan rauhallisen härkämiehen viereen, niin hätääpä ei olekkaan, härkämies on siinä ja se riittää. Ahh...niin ihana härkämies kun onkin.
      Pettynyt olen monesti härkämiehiin mutta kiinnostus teihin ei kyllä ole laantunut....enpä osaa selittää että miksi.
      Mutta tässä joitakin ajatelmia Sinulle härkämies...minkä ikäinen sitten oletkin.

• Timppa-751

Kiitoksia vaan ohjeista täytyy yrittää parantaa tapojani kaksoinaista ei kyllä mikään voita...toteaa pikkaisen yli kolmekymppinen härkä

• TeeÄmmä

Kaksonen ja härkä viihtyvät yhdessä. Olin naimisissa härkämiehen kanssa kuusi vuotta ja se oli elämäni onnellisinta aikaa (mies kuoli). Härän kanssa kaksosella on tosi hyvä olla. Härkä mies kaikessa arkisuudessaan on se mistä minä pidän. Nyt minulla on on/off suhde ihanan härkämiehen kanssa. Aina silloin tällöin tavataan, meillä on hauskaa yhdessä ja paras sänkykaveri hän on myös. Nyt on tunnettu pari vuotta ja ollaan joskus mökillä pitempiäkin aikoja yhdessä. Joskus on tuumattu, että vielä ollaan joskus tällä menolla naimisissa, vaikka kummallakin on sitoutumiskammo. Hän on ollut sitä mieltä, että vaikka välillä tuittuilen niin en ole koskaan ikävä, aina tapahtuu ja hauskaa on yhdessä. Aina kun maailma ahdistaa hän on valmis ottamaan kainaloon rauhoittumaan.

• Voi kyllä

Kaksosnainen on aika tuulella käyvä, siksi mieli saattaa muuttua koko ajan. Älä ihmettele sitä.

En ihmettele että kipinää on. Härkämiehen rauhallisuus on jotain ihanaa, tasoitusta muuten vilkkaalle elämälle! Muista vaan miehenä puhua suusti puhtaaksi kaikesta, myös vaikeista asioista. Väittlyä et ikinä voita, se on varma, mutta ei sinun tarvitsekaan. Kaksosnainen arvostaa sitä tasaisuutta ja elämän oikeaa suuntaa.

• mimosa09

me kaksosnaiset olemme toisinaan aika levottomia ja vilkkaita.ja se tuittu päisyys voi tulla yhtäkkiä,ihan mitättömästä asiasta.se on vain kiva joskus tinttailla rakkaallensa.te härät olette aivan ihanan rauhallisia,pikkasen sais tulla enemmän puhetta,varsinkin tärkeiden asioiden tiimoilta,ei aina tarvi odottaa että toinen aloittaa sen jutustelun.

• härkäpoika -64

ovat kyllä hyyyvin verkkaisia keskuteluissaan, sillä Itse tunnistan tuon ominaisuuden erinomaisen hyvin - kun pitää vähän harkita mitä sanoo ja miten sanoma tulee ymmärretyksi toisen keskustelijan puolella. Varmasti tämä jalat syvällä maassa -merkin yksilökohtainen ongelma on, että tuo harkinta-aika venyy pitkäksi kun tulee liiaksi "varmisteltua" sanojaan. Jännityksellä odotan miten hommassa käy, kun sovin treffit kaksos-naisen kanssa ja ainakin kirjoittelun perusteella "sitä jotain" löytyi heti - ihan nuo edelliset rupes hymyillyttämään. Mahtavaa jatkoa kullekin merkille yhdessä ja erikseen

• kamomilla41

Juu.. härästä on kokemusta. Ihana mies, juuri mun makuuni, mutta jotenkin tuntui, että hän ei minua ymmärtänyt. Siksi kai kaikki välitämme loppui. Ei pysynyt ehkä jutuissani perässä, kun olen sellainen, että ajukset juoksee asiasta kuudenteen.. :)
      Mutta jotenkin myönnän, että härkä vetoaa ainakin minuun :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1335
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1219
    3. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      64
      1118
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      233
      1111
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      996
    6. 63
      881
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      861
    8. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      667
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      31
      634
    10. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      575
    11. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      540
    12. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      33
      530
    13. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      529
    14. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      529
    15. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      498
    16. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      469
    17. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      465
    18. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      51
      451
    19. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      24
      437
    20. Olet komea ja kaikkea

En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o
      Ikävä
      19
      423
    Aihe