Minulla on kilpirauhasen vajaatoimintaa, ja nyt hieman taas nostettiin thyroxin annostusta.
Viikko sitten nostettiin ja nyt tuntuu, kuin maistaisin kaiken paremmin?
Esim. Joulun aikaan syödessäni liköörikonvehteja, niin minusta ne maistui melkeimpä samalle kaikki. Äsken taas söin niitä ja huomasin merkittävät makuerot niissä!
Ja ne maistui hyville!
Onkohan tuon noston myötä makuaistini parantunut?
Flunssaa minulla ei ole ollut, joten siitä "mauttomuus" ei ole voinut johtua.
Makuaistini paranee?
3
375
Vastaukset
mahdollista on mutta ei kovin tavallista:
http://www.aafp.org/afp/20000115/427.html
Voisko olla myös niin, että söit joulun tienolla "paljohkosti" muutakin makiaaa, ja herkkujen paljouden vuoksi nuo suklaat olisis maistunut vähemmän makialta.- "noston myötä".
Niin, en tiedä, mutta huomaan makuaistissani olevan paremman. Se hieman ihmetyttää?
Ja tosiaan nuo liköörikonvehtit olivat kaikki liki saman makuisia, väkeviä aiemmin suussani ja nyt tosiaan maistan selkeät makuerot niissä?!
Myös ilmeisesti huimauskin on helpottunut, kun en ole näinä päivinä tuota kroonista vaivaani tuntenut?! :) - ...lisäys...
"noston myötä". kirjoitti:
Niin, en tiedä, mutta huomaan makuaistissani olevan paremman. Se hieman ihmetyttää?
Ja tosiaan nuo liköörikonvehtit olivat kaikki liki saman makuisia, väkeviä aiemmin suussani ja nyt tosiaan maistan selkeät makuerot niissä?!
Myös ilmeisesti huimauskin on helpottunut, kun en ole näinä päivinä tuota kroonista vaivaani tuntenut?! :)...Ja mitään muuta ei ole normaalielämässäni tapahtunut, kuin thyroxiinin lisäys.
Olen onnellinen, jos saan itseni tuolla hormoonilla kuntoon!
(Niveliä kylläkin vielä nilkoissa särkee, jos nuo säryt vajaatoimintaan liittynee, saattaa johtua myös ilmoista?)
Mutta parempaan suuntaan sitä kai ollaan toivottavasti menossa... ? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835