tuulimunaraskaus

Mermaid75

Raskauteni on ollut niin vähäoireista, että olen alkanut epäillä että jotain on vialla. Viikkoja on 7 2, oireina vaan närästys just syönnin jälkeen (varsinkin jos oon syöny paljon) tai sit jos oon ollu pitkään syömättä. Rinnat on tosi arat. Siinä kaikki. Luin netistä, et jollakin oli ollu kolme oireetonta raskautta ja kaikki todettiin tuulimuniksi. Mitkä on teidän kokemukset? Liittyykö tuulimunaan aina vuotoa? Onko oireet lievemmät, voimakkaammat vai eivätkö poikkea tavallisista raskauksista?

5

1961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla.M

sekä normaalissa, että tuulimunaraskaudessa raskausoireet voivat olla ihan samanlaiset, joko niitä on tai ei ole. Tuulimunaraskauskaan ei välttämättä ole oireeton, vaan siihen voi liittyä ihan voimakkaitakin oireita. Aina siihen ei liity edes vuotoakaan kuin vasta 12-13 viikolla, jos sittenkään, vaan silloin edessä on kaavinta tai lääkkeellinen keskeytys.

Sinä saatat kuulua niihin onnellisiin, joille oireita ei tulekaan, nauti siis raskaudestasi.

• onnea vaan!

Minun tuulimunaraskauteni oli ihan samanlainen kuin
      normaalit raskaudetkin - täysin oireettomia.
      Myös kaksosraskaus oli oireeton.

Uskon, että sinulla on kaikki hyvin,
      ja kuulut niihin onnellisiin,
      jotka voivat elää täysillä raskaudesta huolimatta.
      Minäkin pesin koko huushollin (6 h k) ikkunat vajaa kaksi viikkoa ennen kaksosten syntymää :)

• mimmu

Hei, minulla todettiin tuulimunaraskaus ekassa ultrassa, viikkoja oli 10 0. Kaavinta on ensi viikolla.
      Uutinen tuli todellisena pommina, kun olen "kärsinyt" aivan mahdottomasta pahoinvoinnista ja väsymyksestä. Joten en osannut odottaakaan, että jotain olisi vialla. Mitään vuotoakaan kun ei ole ollut. Odotimme niin kovasti näkevämme pienen ihmeen masussani.. Voit varmasti arvata, että pettymys oli suuri ja suru uutisen jälkeen pohjaton.
      Joten vaikka onkin paljon raskausoireita, voi raskaus siltikin olla tuulimuna. Ja taas toiste päin! Joten älä vielä murehdi. Vaan nauti olostasi ja odotuksestasi.

• kokemusta löytyy..

ei kannata mennä liian aikaisin ultrattavaksi. itse menin kummassakin raskaudessani ensimmäiseen ultraan yksityiselle viikolla 8. ja lääkäri totesi tuulimuna raskaudeksi. ja parin päivän päästä uudestaan kontrolli ja jos ei mitään näy niin keskeytys. niimpä ne sitten keskeytettiin. kolmannella kerralla sama homma todettiin tuulimuna raskaudeksi, mutta kontrolli viikon päähän. menin keskeytykseen, mutta pieni sydän löi ultrassa. :) lääkäri voi tehdä väärän diagnoosin liian varhain. minulla oli niissä "tuulimunaraskauksissa" kyllä ihan kauheat raskausoireet että ei sitä koskaan tiedä vaikka sikiö alkaisi näkymään vähän myöhempään.. Tsemppiä sulle =)

• Nipsu24

Hei!
        Mulla on nyt sama tilanne tällä hetkellä...Eli plussasin n. viikko sitten, inseminaatio tehtiin jo 5.12, joten tosi myöhään sain plussan...No, eilen olin ultrassa ja lääkäri ei nähnyt muuta kuin ruskuaispussin ja aivan pienen sikiökaiun ja epäili vahvasti tuulimunaraskautta...ensi viikolla on uusi ultra ja olen varautunut jo pahimpaan...Hcg-arvo mulla on noussut normaalisti..eli viikko sitten oli 2260 ja eilen 13400...mietittyttää vaan, että onko millään mahdollista, että sikiö oli niin olemattoman pieni, ettei sykettä vielä eilen näkynyt...?
        Muistatko, mitä sulla oli ne hcg-arvot? Seurattiinko niitä? Oli kuitenkin ihana kuulla, että tästäkin suosta on noustu..=) Hyvää jatkoa sinulle!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2238
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1853
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1480
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1454
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1167
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1134
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1086
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1064
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      922
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      919
    Aihe