Hitlerin seksielämästä

weeren

Eilen tuli ViasatHistorylla dokumentti Adolf & Eva. Siinä kerrottiin pariskunnan suhteesta alusta loppuun. Usein Hitler on leimattu täysin pervoksi seksielämältään (propagandaa?), mutta dokumentti antoi kuvan suht tavallisesta tapin heiluttajasta. Esim. Eva oli todennut eräälle ystävättärelleen vuonna 1938 että tietäisipä Chamberlain (vieraili Kotkanpesässä Munchenin konfressin aikoihin) mitä tuollakin sohvalla on touhuttu; lisäksi pariskunnan palvelijan todistukset tuosta intiimista aiheesta..... Kuulemma Stalingradin aikoihin Adolfin into sänkyhommiin lopahti.

4

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olikohan

      Tanaan oli jostain kummasta syysta puhetta Hitlerin seksielamasta toissa ja joku kertoi etta hanella oli kuppa.

      Oliko dokumentissa mainintaa asiasta ja kenties spekulaatiota mista moinen olisi tullut jos kerran oli yksiavioinen Evansa kanssa?

      Ihan vaan huvikseen kiinnostaa kun kuulin niin monenlaista spekulaatiota tanaan.

      • tekokives?

        Puhuttiinko Hitlerin yhdestä ja ainoasta(?) kiveksestä?


    • jos on pervoa

      ettei Berghofin palvelijat todistettavasti havainneet koskaan mitään viitettä intiimeihin kanssakäymisiin pääpariskunnan välillä. Tai
      että H:n elimissä todennäköisesti oli ainakin jotakin vikaa, hypospadiaa tms. Tai että hänellä ylipäätään oli vaikeuksia kestää ihmisen alastomuutta. Tai... miksi äijän touhuilut ylipäätään olisivat hirveän relevantti kiinnostuksen kohde.

      • Hmm tosikkoko?

        Pitaako aina kaiken olla niin relevanttia mista toissa puhutaan?

        Meilla on ainakin hauskaa kun paivan puheenaihe voi olla ihan mika hyvansa ja kaikki osallistuvat toki vaihtelevalla innolla mutta kuitenkin. Syntyy hyvia keskusteluja joskus vaittelyjakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe